Управління розвитком провідницьких якостей майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти в умовах магістратури

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Запоріжжя : БДПУ
Анотація
У дисертації вперше: теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено результативність авторської педагогічної технології розвитку провідницьких якостей майбутніх керівників закладів освіти, що забезпечує результат, яким є сформована готовність майбутніх освітніх менеджерів до управлінської діяльності; реалізується завдяки створенню організаційнопедагогічних умов, актуальних для освітнього простору України сьогодення; представлено загальну модель провідницької діяльності; виокремлено і досліджено якості провідника, якими має оволодіти керівник закладу освіти для успішного та ефективного провадження управлінської діяльності; запропоновано авторську модель провідницької діяльності в царині освіті; запроваджено до наукового вжитку в межах провідницької парадигми поняття «екселентність позиції особистості» та «степенування провідницьких якостей»; сформульовано поняття «вища мета управління»; поняття «управління розвитком провідницьких якостей», тлумачення якого орієнтоване на предмет дослідження; механізми трансформації особистісних рис у провідницькі якості; уточнено відмінності понять «формування» та «розвиток» відповідно до теми дослідження.
Опис
Ключові слова
Управління, розвиток провідницьких якостей, майбутні керівники закладів загальної середньої освіти, магістратура
Бібліографічний опис
Кондратенко Ю. І. Управління розвитком провідницьких якостей майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти в умовах магістратури : дис. … доктора філософії : 01 Освіта/Педагогіка ; 011 Освітні, педагогічні науки / Ю. І. Кондратенко. – Запоріжжя : БДПУ, 2024. – 358 с.
Зібрання