Формування компетентності саморозвитку фахівців соціальної сфери

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Вінниця : ТВОРИ
Анотація
Звернення до проблеми формування компетентності саморозвитку фахівців соціальної сфери викликано підвищеними вимогами ринку праці до професіоналізму фахівця (при прийомі на роботу, проведення атестації, підборі та перестановці кадрів), а також змінами всередині ринку освітніх послуг (конкуренція, нові технології). Результатом професійної освіти у сучасних соціально-економічних умовах є професійна компетентність фахівців соціальної сфери. Саме компетентність – той норматив, який інтегрує суб'єкт- і суб'єктний підходи в професійній освіті, у першій переважає особистісний досвід, у другому – знання. Саме компетентність передбачає вміння оптимального вибору, прогностичної оцінки наслідків рішень, гуманістично орієнтований, проектний спосіб мислення та діяльності, етичні установки та моральну позицію. У статті пропонується аналіз проблеми формування компетентності саморозвитку фахівця соціальної роботи в процесі професійної діяльності. Зроблено висновок, що формування компетентності саморозвитку фахівця соціальної роботи – це постійна робота над особистісними якостями. Особистісні властивості соціального працівника набувають суспільної значущості і стають умовою розвитку як професійних, так і соціальних стосунків. Найважливішим фактором є ціннісні орієнтири людини, які в подальшому формують ефективність її професійної діяльності та ставлення до неї.
Опис
Ключові слова
компетентність, компетентність саморозвитку, фахівець соціальної сфери
Бібліографічний опис
Тургенєва А. О. Формування компетентності саморозвитку фахівців соціальної сфери / А. О. Тургенєва // Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти : колективна монографія / О. Гуренко, Н. Захарова, Н. Мацейко, К. Петровська, А. Попова, А. Тургенєва ; за заг. ред. к. пед. н., доц. К. Петровської. – Вінниця : ТВОРИ, 2023. – С. 110–123.
Зібрання