Реформування управління освітніми закладами засобами діджиталізації з акцентом на потреби здобувачів

Анотація
Реалізація єдиної національної політики в системі освіти є критично важливим завданням управління освітою не лише в Україні, але й у світовому контексті. В умовах сьогодення, коли Україна зіткнулася з безпрецедентними викликами через військові дії, пріоритетність освіти у державній політиці набуває особливого значення. Необхідність адаптації до нових реалій вимагає від освітньої системи не лише гнучкості та інноваційності, але й здатності швидко переходити на дистанційні форми навчання, щоб забезпечити безперебійний освітній процес для всіх здобувачів. У цьому контексті, якісне управління освітою в Україні вимагає не лише здатності планувати майбутнє, але й готовності оперативно реагувати на поточні виклики, забезпечуючи стабільність та безпеку освітнього середовища. Це означає систематичний аналіз потреб здобувачів освіти, врахування специфіки вимушеного дистанційного навчання та розробку ефективних стратегій для підтримки якісної освіти в умовах обмежень, викликаних військовими діями та їх наслідками. Важливо також забезпечувати емоційну та психологічну підтримку учнів та вчителів, адаптувати навчальні програми до змінених умов, та використовувати інноваційні технології для забезпечення доступу до місцеперебування здобувачів.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Алєксєєва Г. Реформування управління освітніми закладами засобами діджиталізації з акцентом на потреби здобувачів / Г. Алєксєєва, Л. Горбатюк, Н. Кравченко // Синергія науки і бізнесу у повоєнному відновленні регіонів України : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (ХНТУ, 24–26 квітня 2024 року) у 3-х т. ; Т. 3 / за ред. О. В. Чепелюк. - Одеса : Олді+, 2024. - C. 272-276.