Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання математики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2024-10
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини
Анотація
В цифровому суспільстві до закладу освіти приходять мультимедійно розвинені та обізнані діти. В сучасних умовах не виникає сумніву в потребі підготовки учнів до комунікативних технологій, до підготовки дітей, які б вільно орієнтувалися в інформаційному просторі. Оскільки зараз в Україні формується нова система освіти, яка орієнтована на входження у світовий простір, це супроводжується істотними змінами в педагогічній діяльності. Виникає велика потреба в інноваційній освіті, основа якої – це можливість адаптуватися до нових умов, результатом якої є: нові навчальні технології, форми та методи навчання та виховання, оригінальні виховні ідеї, зростання педагогічної майстерності вчителя, рівня його культури, мислення, світогляду. Створення нових комп’ютерних технологій та методику їх використання в процесі навчання потребує детального вивчення, оскільки від цього залежить обізнаність дітей та ефективність всього навчального процесу. Використання таких методів дозволяє в активній та цікавій формі здобувати нові знання, робити урок цікавим та пізнавальним, сприяє формуванню основних компетентностей та навичок.
Опис
Ключові слова
Використання інформаційно-комунікаційних технологій, навчання математики, ефективність навчального процесу
Бібліографічний опис
Борсук І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання математики / І. Борсук // Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти: погляд у майбутнє : матер. Всеукр. студ. наук.-практ. конф. (Умань, 10 жовтня 2024 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; за заг. ред. С. І. Ткачука ; [редкол.: Н. В. Дубова, Т. Н. Азізов, А. І. Терещук, О. С Мельник]. – Умань, 2024. – С. 50–53.