Маркетинг : силабус навчальної дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу" на 2024-2025 н.р. (3 курс)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Бердянський державний педагогічний університет
Анотація
Мета курсу – формування у майбутніх спеціалістів сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу, набуття практичних навичок щодо просування товарів та послуг на ринок з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства. Предметом вивчення є загальні закономірності розвитку маркетингу, системи маркетингу підприємства, процеси оперативного та стратегічного управління маркетингом.
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетингове середовище та інформація, маркетингові дослідження, комплекс маркетингу, Інтернет-маркетинг
Бібліографічний опис