Проблема логопедичного супроводу дитини раннього віку з дитячим церебральним паралічем у сучасній теорії та практиці
Вантажиться...
Дата
2016
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Науковий часопис, 2016
Анотація
У статті розглядається проблема організації логопедичного супроводу дітей з дитячим церебральним паралічем раннього віку. Проведено аналіз вітчизняних та зарубіжних досліджень у сучасній теорії та практиці щодо розвитку та виховання дітей з дитячим церебральним паралічем. Схарактеризовано особливості психічного та фізичного розвитку дітей раннього віку з дитячим церебральним паралічем; зазначено особливості мовленнєвого розвитку таких дітей. Проаналізовано поняття «підтримка», «допомога», «супровід» у спеціальній педагогіці. Визначено специфіку організації допомоги дітям раннього віку; подано структуру супроводу дітей з особливими потребами; обґрунтовано необхідність раннього логопедичного супроводу та розкрито специфіку логопедичного супроводу дітей з дитячим церебральним паралічем.
Опис
Ключові слова
дитячий церебральний параліч, ранній вік, підтримка, допомога, супровід, логопедичний супровід
Бібліографічний опис
Синиця А. О. Проблема логопедичного супроводу дитини раннього віку з дитячим церебральним паралічем у сучасній теорії та практиці / А. О. Синиця // Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : Зб. наукових праць. – Київ : НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2016.– С.80-86.