Формування навичок самостійної роботи здобувачів початкової освіти в умовах дистанційного опанування інформатичної освітньої галузі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Бердянський державний педагогічний університет
Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню процесу формування навичок самостійної роботи здобувачів початкової освіти в умовах дистанційного опанування інформатичної освітньої галузі. У роботі обґрунтовано актуальність даної проблеми в контексті сучасних освітніх викликів, зокрема необхідності розвитку автономності та самоорганізації учнів початкової школи в умовах віддаленого навчання. Розглянуто теоретичні підходи до визначення поняття «самостійна робота», зокрема у психолого-педагогічному аспекті. Проведено аналіз викликів і тенденцій щодо організації самостійної роботи в дистанційній освіті, а також проаналізовано досвід використання різних методик на уроках інформатики. Дослідження містить визначення критеріїв та рівнів сформованості навичок самостійної роботи у молодших школярів, розробку та апробацію методики педагогічного експерименту з метою підвищення ефективності організації такої діяльності. Результати дослідження можуть бути використані вчителями початкової школи, методистами та розробниками освітніх програм для вдосконалення методичних підходів до організації дистанційного навчання та формування ключових компетентностей учнів.
Опис
Ключові слова
самостійна робота, початкова освіта, дистанційне навчання, інформатична освітня галузь, самоорганізація, педагогічний експеримент
Бібліографічний опис
Трушлякова В. В. Формування навичок самостійної роботи здобувачів початкової освіти в умовах дистанційного опанування інформатичної освітньої галузі : кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 013 Початкова освіта / В. В. Трушлякова ; наук. керівник М. М. Нестеренко. – БДПУ, 2024. – 63 с.