Методичні особливості дистанційного викладання фізики
Вантажиться...
Дата
2024-01
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ScientificWorldJournal
Анотація
У статті описані методичні особливості проведення лекційних, практичних і лабораторних занять з фізики в умовах дистанційного навчання. Показано, що суттєвою перевагою віртуальних лабораторій є те, що застосовування комп’ютерного моделювання дає можливість студентам візуалізувати фізичні явища, які в принципі не придатні для спостереження, або самим зібрати із запропонованого обладнання установку для проведення певного експерименту, або змінити параметри експерименту і на екрані побачити результати, або замінити певний елемент цієї установки і спостерігати на екрані як змінюється вимірювана величина, що розвиває їх абстрактне мислення і наукову уяву, робить процес навчання яскравішим, цікавішим та захоплюючим, вмотивовує до вивчення фізики.
Опис
Ключові слова
Абстрактне мислення, фізика, візуалізація, дистанційна форма навчання, віртуальні лабораторні роботи
Бібліографічний опис
Кузнєцова О. Я. Методичні особливості дистанційного викладання фізики / О. Я. Кузнєцова // ScientificWorldJournal. – 2024. – № 23, ч. 3. – С. 79–84.