Аналіз бар’єрів вступу учнів з тимчасово окупованих територій до закладів вищої освіти України

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2025
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
Анотація
В статті розглядається проблема бар’єрів, які виникають у учнів з тимчасово окупованих територій при вступі до закладів вищої освіти України. Актуальність дослідження обумовлена викликами, з якими стикається система вищої освіти України в умовах воєнного стану. На основі аналізу джерел було виявлено, що вчені досліджують механізми діагностики освітніх втрат в умовах війни, психологічні аспекти та питання компенсації освітніх втрат. Проте проблема особливості вступу до українських закладів освіти учнів з тимчасово окупованих територій досліджена недостатньо. В досліджені було виявлено, що основними бар’єрами, які, на думку вчителів, виникають у абітурієнтів з тимчасово окупованих територій є: 1) безпекові питання, 2) доступ до інформації, 3) технічне забезпечення освітнього процесу, 4) доступ до документообігу, 5) особливості складання національного мультидисциплінарного тесту, 6) небажання вступати до українських закладів вищої освіти, 7) фінансові можливості родин випускників, 8) освітні втрати та 9) можливості отримання пільг.
Опис
Ключові слова
освітні втрати, вступники, заклади вищої освіти
Бібліографічний опис
Вєнцева Н. О. Аналіз бар’єрів вступу учнів з тимчасово окупованих територій до закладів вищої освіти України / Н. О. Вєнцева, М. В. Оверченко, А. О. Вергун // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – 2025. – Вип. 98. – С. 73–78.
Зібрання