Епістемологія та методологія історико-педагогічного дослідження ренесансно-гуманістичних ідей освіти і виховання в ранньомодерній молодіжній політиці ордену єзуїтів
Вантажиться...
Дата
2017
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Бердянський державний педагогічний університет
Анотація
У запропонованій статті розкриті епістемологічні засади, обґрунтовані методологічні підходи, визначені принципи та розглянуті методи дослідження ренесансно-гуманістичних ідеалів освіти і виховання в ранньомодерній молодіжній політиці ордену єзуїтів. Підкреслено, що правильно підібрана та коректно вибудувана методологія наукового пізнання є суттєвою умовою історико-педагогічного відтворення та репрезентації ціннісно-смислових і організаційно-педагогічних основ духовно-педагогічних ініціатив учителів-єзуїтів у Ранній Новий час.
Опис
Ключові слова
епістемологія історико-педагогічного знання, методологія, історико-педагогічний дискурс, принципи, методи, соціокультурний підхід, орден єзуїтів, молодіжна політика, ренесансний гуманізм, духовно-педагогічні ініціативи
Бібліографічний опис
Басенко Р. О. Епістемологія та методологія історико-педагогічного дослідження ренесансно-гуманістичних ідей освіти і виховання в ранньомодерній молодіжній політиці ордену єзуїтів / Руслан Басенко // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Бердянськ : БДПУ, 2017. – Вип. 1. – С. 9–17.