Змішане навчання як ефективна модель реалізаціх концепції нової української школи

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2025
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Дніпро
Анотація
Удослідженні розкрито потенціал змішаного навчання як інноваційної моделі, що відповідає ключовим принципам Концепції Нової української школи. Аналізуються переваги поєднання онлайн- та офлайн-форм для формування цифрової грамотності, розвитку самостійності учнів та забезпечення гнучкості освітнього процесу. Представлено приклади впровадження змішаного навчання в початковій школі та результати опитування педагогів щодо ефективності цієї моделі. Окреслено основні виклики та умови для її успішної реалізації як стратегії освіти майбутнього.
Опис
Ключові слова
Змішане навчання, Нова українська школа, цифрова грамотність, інноваційна освіта, початкова освіта
Бібліографічний опис
Попова О. І. Змішане навчання як ефективна модель реалізаціх концепції нової української школи / О. І. Попова, А. С. Лесик // Освіта в умовах сучасних викликів : матеріали науково-практ. конф., м. Дніпро, 7 травня 2025 р. – Дніпро, 2025. – С. 40–41.