Інтеграція сторітелінгу на основі штучного інтелекту в навчання історії: створення персоналізованих освітніх наративів для середньої школи

Анотація
У доповіді розглядається потенціал гіперказуальних ігор як інструменту розвитку цифрових компетенцій у студентів професійної освіти. Аналізуються можливості використання таких ігор для формування програмувальних навичок, розвитку критичного мислення та креативності. Визначаються переваги впровадження ігрових технологій у навчальний процес, окреслюються основні виклики та перспективи їх застосування в освітньому середовищі.
Опис
Ключові слова
цифрові компетенції, професійна освіта, програмування, ігрові технології
Бібліографічний опис
Алєксєєва Г. М. Інтеграція сторітелінгу на основі штучного інтелекту в навчання історії: створення персоналізованих освітніх наративів для середньої школи / Г. М. Алєксєєва, О. Демещик, Л. В. Горбатюк // Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (14-15 травня 2025 р., м. Рівне). – Рівне : РВВ РДГУ, 2025. – С. 235–242.