Організація логопедичної роботи з дітьми різновікової інклюзивної групи в сучасних освітніх умовах (воєнний період)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
БДПУ
Анотація
Інклюзивна форма навчання є філософія розуміння участі людини у житті суспільства, розуміння того, що усі діти є цінними членами суспільства і мають рівні права незважаючи на особливості їхнього психофізичного розвитку. У першому розділі магістерської роботи виконано теоретико-емпіричне вивчення організації логопедичної роботи з дітьми різновікової інклюзивної групи в сучасних освітніх умовах, вивчено поняття інклюзивної освіті контексті сучасного освітнього простору, визначено особливості організації логопедичної роботи з дітьми в інклюзивній групи, зроблені висновки. Згідно теоретико-методичного аналізу наукових джерел з означеної теми констатували, що у нашій країні багато зроблено для забезпечення дітей з ООП спеціальними послугами, проте, з початком війни постали нові виклики перед усією країною, зокрема організацією логопедичної роботи з дітьми різновікової інклюзивної групи в сучасних освітніх умовах (воєнний період). У другому розділі магістерської роботи досліджено сучасний стан організації логопедичної роботи у різновіковій інклюзивній групі в сучасних умовах (воєнний період), особливості організації роботи логопеда з дітьми різновікової інклюзивної групи в період війни, запропоновано рекомендації щодо організації логопедичної роботи з дітьми різновікової інклюзивної групи в освітніх умовах.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Бикова Ю. Організація логопедичної роботи з дітьми різновікової інклюзивної групи в сучасних освітніх умовах (воєнний період) : кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 016 Спеціальна освіта / наук. кер. Аліна Синиця. –  БДПУ, 2023. – 68 с.