Візуальна грамотність як компонент предметно-мовного інтегрованого навчання англійської мови
Вантажиться...
Дата
2025
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Анотація
У статті досліджується інтеграція стратегій візуальної грамотності в класи англійської мови з предметно-мовним інтегрованим навчанням (CLIL), зокрема вивчається, як твори мистецтва та візуальні організатори можуть покращити засвоєння мови, одночасно розвиваючи знання змісту.
Опис
Ключові слова
візуальна грамотність, CLIL, графічні організатори, навчання англійської мови, мистецьке навчання, стратегії візуального мислення, таксономія Блума
Бібліографічний опис
Школа І. В. Візуальна грамотність як компонент предметно-мовного інтегрованого навчання англійської мови / І. В. Школа, Б. А. Салюк, В. В. Смелянська // Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя. Серія: Психолого-педагогічні науки / за заг. ред. В. В. Бурназової. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2025. – № 1. – С. 141–149.