Сенсорний розвиток: формуємо еталонні уявлення про властивості звуків музики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Учитель початкової школи
Анотація
У статті розкрито особливості формування в молодших школярів еталонних уявлень про властивості музичних звуків. Представлено систему навчально-перцептивних завдань, спрямованих на класифікацію й серіацію звуків музики за висотою, тривалістю, гучністю, систематизацію звуків музики за тембром – вокальні (дитячих, жіночих, чоловічих співацьких голосів), інструментальні (ударних, духових, струнних музичних інструментів).
Опис
Ключові слова
молодші школяр, еталонні уявлення про властивості музичних звуків, система навчально-перцептивних завдань, класифікація й серіація звуків музики
Бібліографічний опис
Барбашова І. Сенсорний розвиток: формуємо еталонні уявлення про властивості звуків музики / І. Барбашова // Учитель початкової школи. – 2019. – № 4. – С. 4–7.
Зібрання