Основні компоненти самоосвітньої компентентності майбутніх фахівців з електропобутової техніки

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Бердянський державний педагогічний університет
Анотація
У статті розглядаються проблеми формування самоосвітньої компетентності в процесі вивчення електротехнічних дисциплін у майбутніх фахівців з електропобутової техніки. Виокремлено основні компоненти, які є складовими самоосвітньої компетентності для майбутніх техніків електриків. Для формування самоосвітньої компетентності майбутнього фахівця необхідно передбачити розробку навчально-методичного забезпечення, враховуючи особистісні потреби та побажання самих студентів. Крім цього, необхідно створити умови та середовище, які будуть сприяти формуванню та розвитку необхідних компонентів.
Опис
Ключові слова
дослідження, рефлексивність, діяльність, самоосвіта, самоосвітня компетентність, техніки-електрики
Бібліографічний опис
Білик О. В. Основні компоненти самоосвітньої компентентності майбутніх фахівців з електропобутової техніки / О. В. Білик // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Бердянськ : БДПУ, 2017. – Вип. 1. – С. 114–118.
Зібрання