Реальність проти фантазії: художньо-мовленнєвий розвиток дошкільників у концепції М. Монтессорі
Ескіз недоступний
Дата
2025
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Вісник науки та освіти
Анотація
У статті розглянуто підхід М. Монтессорі до художньо-мовленнєвого розвитку дошкільників крізь призму протиставлення реальності та фантазії. Проаналізовано вплив орієнтації на реальний досвід на формування мовлення, уявлення та креативності дітей.
Стаття розкриває можливості інтеграції художнього слова, казки та описового мовлення в рамках монтессорі-методики, з урахуванням вікових
особливостей і пізнавальних потреб дошкільників. Представлено результати спостережень і практичного впровадження мовленнєвих завдань у
монтессорі-середовищі, що дозволяють зробити висновок про доцільність поєднання реалістичного та уявного компонентів у формуванні мовленнєвої компетентності дошкільника.
Опис
Ключові слова
діти дошкільного віку, художньо-мовленнєва діяльність, мовлення, фантазія, реальність, робота з книгою, педагогіка М. Монтессорі
Бібліографічний опис
Григор’єва. Н. А. Реальність проти фантазії: художньо-мовленнєвий розвиток дошкільників у концепції М.Монтессорі / Наталя Григор’єва // Вісник науки та освіти. Сер.: Педагогіка. – 2025. – Вип. 4 (34). – С. 1185–1194.