Штучний інтелект як інструмент для оптимізації освітнього процесу
Вантажиться...
Дата
2025-05
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
БДПУ, Запоріжжя
Анотація
У статті розглядається вплив штучного інтелекту (ШІ) на трансформацію сучасної освіти, зокрема в умовах цифрового суспільства. Наголошується на потенціалі ШІ як інструмента персоналізації освітнього процесу, автоматизації рутинних завдань, аналітики навчальних результатів та об'єктивного оцінювання знань. Метою дослідження є обґрунтування можливостей ШІ для оптимізації навчання в умовах цифрової трансформації. Розглянуто наукові підходи до впровадження ШІ в освітню сферу в Україні, зокрема потребу підвищення цифрової компетентності педагогів, розвиток ШІ-грамотності, а також увагу до етичних і методичних викликів. Зазначено, що використання ШІ сприяє зростанню інтересу учнів до STEM/STEAM-дисциплін і покращенню їхніх освітніх результатів.
Опис
Ключові слова
Штучний інтелект, освіта, цифрова трансформація, персоналізація навчання, STEM / STEAM, цифрова компетентність, педагогічні технології, освітні інновації
Бібліографічний опис
Куза А. Штучний інтелект як інструмент для оптимізації освітнього процесу / А. Куза, Т. Мухіна // Формування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика : матер. IV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (Запоріжжя, 16.05.2025, БДПУ). – Запоріжжя, 2025. – С. 29–32.