Роль мотиваційного компонента професійно-педагогічної діяльності вчителів фізики в контексті рейтингового оцінювання навчальних досягнень старшокласників
Вантажиться...
Дата
2017
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Бердянський державний педагогічний університет
Анотація
У публікації розглянуто мотиваційну сферу професійно-педагогічної діяльності учителів фізики щодо впровадження та використання системи рейтингового оцінювання навчальних досягнень старшокласників у сучасних умовах. Доведено актуальність проблеми застосування інноваційних педагогічних технологій, які сприяють об’єктивності виявлення рівня знань, умінь та навичок учнівської молоді в навчально-виховному процесі сучасної школи.
Опис
Ключові слова
мотиваційна сфера, рейтингове оцінювання навчальних досягнень, професійно-педагогічна діяльність
Бібліографічний опис
Левківський А. М. Роль мотиваційного компонента професійно-педагогічної діяльності вчителів фізики в контексті рейтингового оцінювання навчальних досягнень старшокласників / А. М. Левківський // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Бердянськ : БДПУ, 2017. – Вип. 2. – С. 99–105.