Організаційно-методичні умови оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи в процесі навчання футболу

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Бердянський державний педагогічний університет
Анотація
У статті обґрунтовано важливість оволодіння найрезультативнішими методами дослідження для створення організаційно-методичних умов оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі навчання футболу. Наголошено, що найбільші можливості для здійснення контролюючих та оцінювальних функцій досягаються при використанні педагогічного спостереження, педагогічного експерименту, порівняння, моделювання, анкетування, хронометрування, сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій (ІКТ), середовища програмування, комп’ютерного тестування, діагностики, вимірювання, рейтингового оцінювання, кореляційного аналізу. Доведено, що за допомогою цих методів дослідження ефективно забезпечується попередній, поточний, тематичний і підсумковий контроль навчальних досягнень учнів, який має бути побудований з урахуванням результатів вихідних обстежень лікарсько–педагогічного контролю морфофункціонального стану розвитку та фізичної підготовленості учнів.
Опис
Ключові слова
методи дослідження, навчальні досягнення, педагогічний контроль, оцінювання, фізична культура, футбол
Бібліографічний опис
Марущак М. О. Організаційно-методичні умови оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи в процесі навчання футболу / М. О. Марущак // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Бердянськ : БДПУ, 2017. – Вип. 2. – С. 114–120.
Зібрання