Методи та прийоми організації творчої діяльності учнів початкової школи на уроках інтегрованого курсу “Мистецтво”

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Бердянський державний педагогічний університет
Анотація
У статті розглянуто проблему методичного забезпечення творчої діяльності учнів початкової школи. Визначено уроки інтегрованого курсу “Мистецтво” як ефективний засіб реалізації зазначеної діяльності та формування оригінальності й гнучкості мислення школярів. Наведено методичні поради щодо використання певних методів та прийомів роботи вчителя на уроках курсу “Мистецтво”.
Опис
Ключові слова
оригінальність мислення, гнучкість мислення, інтегрований курс “Мистецтво”, молодші школярі, творчі завдання
Бібліографічний опис
Григор’єва В. В. Методи та прийоми організації творчої діяльності учнів початкової школи на уроках інтегрованого курсу “Мистецтво” / В. В. Григор’єва // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Бердянськ : БДПУ, 2017. – Вип. 2. – С. 52–58.
Зібрання