Виховання емпатійності дітей шостого року життя засобами гри

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
БДПУ
Анотація
Магістерська робота присвячена проблемі виховання емпатійності у дітей шостого року життя засобами гри. Проаналізовано поняття емпатії та її роль у соціальному, емоційному та моральному розвитку дитини. Розглянуто психологічні особливості емоційного розвитку дошкільників та їх взаємодію з іншими. Проведено емпіричне дослідження, яке передбачало визначення початкового рівня емпатії дітей, впровадження програми виховання емпатії за допомогою ігрових методик та оцінку результатів. Дослідження підтвердило, що гра є ефективним засобом розвитку емпатії, оскільки дозволяє дітям відчувати різні емоції, розуміти почуття інших та практикувати співпрацю. Обґрунтовано педагогічні умови виховання емпатії, включаючи рольові ігри, драматизацію та колективні ігрові заняття. Практичне значення роботи полягає у розробці методичних рекомендацій для вихователів та батьків щодо використання ігрових методик для формування емпатійності у дітей. Результати дослідження демонструють, що впровадження програми сприяє розвитку емоційного інтелекту, соціальної компетентності та вміння будувати позитивні міжособистісні взаємини у дітей.
Опис
Ключові слова
проблеми виховання емпатійності, діти шостого року життя, засоби гри
Бібліографічний опис
Іванова Р. Виховання емпатійності дітей шостого року життя засобами гри : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістр спеціальність 012 Дошкільна освіта / наук. кер. Ольга Донченко. – БДПУ, 2023. – 82 с.