Педагогічні умови становлення гуманних взаємин дітей старшого дошкільного віку
Вантажиться...
Файли
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
БДПУ
Анотація
У кваліфікаційній роботі досліджено педагогічні умови становлення гуманних взаємин дітей старшого дошкільного віку. Розкрито сутність поняття «гуманні взаємини» та визначено його місце у системі морального виховання дошкільників. Проаналізовано психологічні особливості дітей старшого дошкільного віку та специфіку їх міжособистісних стосунків у дитячому колективі. Проведено емпіричне дослідження рівня сформованості гуманних взаємин у різностатевих і одностатевих групах, визначено провідні стилі спілкування та характер взаємодії. Обґрунтовано педагогічні умови, що сприяють формуванню гуманних взаємин: створення гуманного виховного середовища, розвиток емоційної сфери дитини, організація партнерської взаємодії та активної колективної діяльності. Практичне значення роботи полягає у розробці рекомендацій щодо вдосконалення педагогічних умов формування гуманних взаємин, які можуть бути використані у діяльності вихователів, практичних психологів та соціальних педагогів закладів дошкільної освіти.
Опис
Ключові слова
педагогічні умови, становлення гуманних взаємин, діти старшого дошкільного віку
Бібліографічний опис
Гусак Я. Педагогічні умови становлення гуманних взаємин дітей старшого дошкільного віку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістр спеціальність 012 Дошкільна освіта / наук. кер. Ольга Донченко. – БДПУ, 2023. – 78 с.