Технічне конструювання в агротехнічних коледжах як метод мотивації до вивчення фізики
Вантажиться...
Дата
2017
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Бердянський державний педагогічний університет
Анотація
У статті розглядаються проблеми впровадження фізико-технічного конструювання в навчання фізики в агротехнологічних коледжах. Пропонуються теми робіт для залучення студентів до фізико-технічного конструювання. Показано, що використання в навчальному процесі фізико-технічного конструювання підвищує мотивацію до вивчення фізики. Процес виконання конструкторських нестандартних завдань дозволяє формувати навички застосування знань з фізики на практиці та сприяє професійній спрямованості навчання фізики в агротехнічних коледжах.
Опис
Ключові слова
фізика, фізико-технічне конструювання, професійна підготовка, мотивація, коледж, професійно спрямоване навчання
Бібліографічний опис
Барканов А. Б. Технічне конструювання в агротехнічних коледжах як метод мотивації до вивчення фізики / А. Б. Барканов // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Бердянськ : БДПУ, 2017. – Вип. 3. – С. 102–106.