Імплементація арт-терапевтичних методів у систему нової української школи як ефективних засобів розвитку емоційного інтелекту здобувачів початкової освіти
Вантажиться...
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Молодь і ринок
Анотація
У статті розкрито поняття емоційного інтелекту та його важливість для загального благополуччя здобувачів початкової освіти; досліджено розвиток емоційного інтелекту у процесі активної діяльності особистості, спілкуванні та взаємодії із соціумом; визначено структуру, чинники розвитку, критерії оцінювання емоційного інтелекту; розкрито складну структуру емоційного інтелекту; зроблено акцент на педагогічних, біологічних чинниках розвитку емоційного інтелекту здобувачів початкової освіти; визначено складові емоційного інтелекту; окреслено рівні розвитку емоційного інтелекту; розглянуто поняття арт-терапії та її ролі у розвитку особистості; досліджено функції арт-терапії; висвітлено методи арт-терапії, які доцільно використовувати під час освітнього процесу.
Опис
Ключові слова
освітній процес, компоненти емоційного інтелекту, рівні розвитку емоційного інтелекту, арт-терапія, методи арт-терапії, ефективність арт-терапії
Бібліографічний опис
Лесик А. Імплементація арт-терапевтичних методів у систему нової української школи як ефективних засобів розвитку емоційного інтелекту здобувачів початкової освіти / А. Лесик, К. Сапранкова // Молодь і ринок. – 2024. – № 5 (225). – С. 98–103.