Явище булінгу як психолого-педагогічний феномен освітнього процесу сучасного шкільного середовища
Вантажиться...
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Молодь і ринок
Анотація
У статті розглянуто явище булінгу як психолого-педагогічного феномену сучасного освітнього процесу; визначено основні поняття; досліджено та проаналізовано характерологічні особливості учасників булінгу; розглянуто причини, умови, види та форми цькування серед учасників освітнього процесу; проаналізовано причини прояву булінгу серед здобувачів; досліджено чинні закони щодо міри покарання за скоєння булінгу в освітньому процесі; обґрунтовані за-конодавчі покарання за скоєння та прикриття фактів булінгу; проаналізовано закон щодо створення безпечного освітнього середовища, як детермінанти профілактики булінгу в освітньому процесі; досліджено шляхи профілак-тики булінгу педагогами та зроблено акцент на побудові такого освітнього процесу, який унеможливлює виникнення булінгу серед учасників освітнього процесу.
Опис
Ключові слова
булінг, агресія, насилля, цькування, учасники булінгу, компоненти булінгу, форми булінгу, причини булінгу, протидія булінгу, профілактика булінгу
Бібліографічний опис
Лесик А. Явище булінгу як психолого-педагогічний феномен освітнього процесу сучасного шкільного середовища / А. Лесик, К. Сапранкова // Молодь і ринок. – 2023. – № 5 (213). – С. 137–142.