Інтерактивні онлайн-платформи як засіб мотивації здобувачів початкової освіти до вивчення української мови
Вантажиться...
Дата
2025
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Бердянський державний педагогічний університет
Анотація
У статті досліджується роль інтерактивних онлайн-платформ як засобу підвищення мотивації здобувачів початкової освіти до вивчення української мови. Проаналізовано особливості сучасних цифрових ресурсів, таких як Kahoot!, LearningApps, Самоучка та Алаба, які поєднують ігрові елементи, візуальну привабливість та зворотний зв’язок, сприяючи активному залученню учнів до освітньої діяльності.
Опис
Ключові слова
інтерактивні онлайн-платформи, мотивація до навчання, початкова школа
Бібліографічний опис
Беженарь Л. Інтерактивні онлайн-платформи як засіб мотивації здобувачів початкової освіти до вивчення української мови / Л. Беженарь, К. Коваль // Формування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, (Запоріжжя, 16 травня 2025 р.) / Бердянський державний педагогічний університет. – Запоріжжя : БДПУ, 2025. – С. 14–17.