Тайм-менеджмент як чинник ефективності навчальної діяльності здобувачів вищої освіти заочної форми навчання
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Бердянський державний педагогічний університет
Анотація
У роботі дослідили поняття тайм-менеджменту в контексті навчальної діяльності; визначили психологічні аспекти тайм-менеджмент; проаналізували специфіку навчальної діяльності здобувачів вищої освіти заочної форми навчання; визначили вплив тайм-менеджменту на ефективність навчальної діяльності здобувачів вищої освіти заочної форми навчання; проаналізували тайм-менеджмент як чинник ефективності навчальної діяльності здобувачів вищої освіти заочної форми навчання. Провели емпіричне дослідження щодо визначення рівня сформованості тайм-менеджменту у здобувачів вищої освіти заочної форми навчання та його вплив на навчальну діяльність. Розробили та обґрунтували необхідність і доцільність використання тренінгової програми підвищення ефективності навчальної діяльності здобувачів вищої освіти заочної форми навчання засобами тайм-менеджменту. Виконали аналіз ефективності впровадження тренінгової програми «Тайм- менеджмент: як встановити баланс в основних сферах життя».
Опис
Ключові слова
тайм-менеджмент, навчальна діяльність, здобувачі вищої освіти, ефективність, тренінгова програма
Бібліографічний опис
Божок О. Тайм-менеджмент як чинник ефективності навчальної діяльності здобувачів вищої освіти заочної форми навчання : кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістр спец. 053 Психологія / наук. кер. Вікторія Федорик. – Запоріжжя : БДПУ, 2024. – 69 с.