Створення майбутніми педагогами інтерактивних онлайн-вправ за умов дистанційного навчання

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядається проблема підвищення якості освіти майбутніх педагогів шляхом використання цифрових сервісів, інтерактивних методів навчання. Доведено, що використання комп’ютерних технологій в освітньому процесі закладу дошкільної освіти зумовлює позитивні зміни в роботі вихователя, відтак проблема готовності випускників закладів вищої педагогічної освіти до застосування комп’ютерних технологій у педагогічній діяльності посідає чільне місце в системі їх професійної підготовки. Розглянуто особливості використання сервісів веб 2.0, зокрема середовища LearningApps для створення інтерактивного дидактичного матеріалу в рамках дисципліни «Комп’ютерні технології в роботі з дітьми».
Опис
Ключові слова
вихователь, дошкільна освіта, інтерактивні вправи, ігри, комп’ютерні технології, середовище LearningApps
Бібліографічний опис
Семеняко Ю. Створення майбутніми педагогами інтерактивних онлайн-вправ за умов дистанційного навчання / Ю. Семеняко // Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти : матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (26-27 жовтня 2022 р., м. Запоріжжя) : збірник наукових праць / укладач К. В. Петровська. - Запоріжжя, 2022. - С. 131-136.