Психолого-педагогічні умови формування готовності майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю до професійної діяльності

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Луцьк : МЦНД
Анотація
У статті розглядаються психолого-педагогічні умови формування готовності майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю. Зокрема, аналізуються поняття "формування" та "формування до професійної діяльності". Також наведено визначення "готовності майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю до професійної діяльності". Визначаються психологічні умови та їхня роль в професійній діяльності. Також визначено основні компоненти готовності до професійної діяльності майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю - мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та емоційно-вольовий компоненти.
Опис
Ключові слова
готовність до професійної діяльності, інженери-педагоги економічного профілю, психолого-педагогічні умови, компонети готовності до професійної діяльності
Бібліографічний опис
Дудукалова О. С. Психолого-педагогічні умови формування готовності майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю до професійної діяльності / О. С. Дудукалова, О. А. Кривильова // Традиційні та інноваційні підходи до наукових досліджень : матеріали міжнародної наукової конференції (10квітня, 2020 р.). – Луцьк : МЦНД, 2020. – Т. 3. – С. 82–86.