Факультет фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти за Автор "Курило, Ольга Юріївна"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВступ до фаху : силабус навчальної дисципліни на 2043-2025 навчальний рік спеціальність 014 Середня освіта (Технології)(БДПУ, 2024) Курило, Ольга ЮріївнаМетою викладання дисципліни «Вступ до фаху» є розкриття сутності та змісту педагогічної діяльності, ознайомлення студентів з основними шляхами оволодіння професією вчителя, а також сприяння формуванню педагогічного ідеалу майбутнього педагога. Предметом курсу є вивчення основ педагогічної діяльності, зокрема формування інтересу до професії вчителя, оволодіння необхідними знаннями, вміннями та навичками, розуміння структури і змісту вчительської діяльності, а також набуття навичок самоосвіти та самовиховання.
- ДокументДизайн одягу : силабус навчальної дисципліни для першого (бакалаврського) скороченого рівня вищої освіти на 2023-2024 навчальний рік спеціальність 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)(2023) Курило, Ольга ЮріївнаМета та предмет курсу: проєктування комфортного, функціонального, естетичного одягу, формування професійних якостей майбутнього вчителя технологій до методичного керування процесом художньо-естетичного навчання на заняттях; розвиток творчих здібностей, формування практичної готовності до проєктно-технологічної діяльності, виховання загальної трудової культури здобувачів вищої освіти, вмінь професійно використовувати знання з теорії, історії, методики та практики дизайну одягу.
- ДокументДизайн одягу : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік спеціальність 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)(2024) Курило, Ольга ЮріївнаПроєктування комфортного, функціонального, естетичного одягу, формування професійних якостей майбутнього вчителя технологій до методичного керування процесом художньо-естетичного навчання на заняттях; розвиток творчих здібностей, формування практичної готовності до проєктно-технологічної діяльності, виховання загальної трудової культури здобувачів вищої освіти, вмінь професійно використовувати знання з теорії, історії, методики та практики дизайну одягу.
- ДокументКомунікативні процеси в освіті : силабус навчальної дисципліни для другого рівня вищої освіти спеціалізація 015.39 Цифрові технології на 2023-2024 навчальний рік(2024) Курило, Ольга ЮріївнаМета та предмет курсу: формування педагогічної культури спілкування; оволодінні майбутніми фахівцями системою комунікативних знань, умінь, що забезпечують реалізацію функцій, покладених на викладача в цілому, здійснення майбутніми фахівцями професійно-педагогічної комунікації на високому якісному рівні, можливість самореалізації й самовдосконалення студентів через вербальні, невербальні засоби комунікації з точки зору педагогічної діяльності інженера-педагога.
- ДокументКомунікативні процеси в освіті : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Курило, Ольга ЮріївнаМета та предмет курсу: формування педагогічної культури спілкування; оволодінні майбутніми фахівцями системою комунікативних знань, умінь, що забезпечують реалізацію функцій, покладених на викладача в цілому, здійснення майбутніми фахівцями професійно-педагогічної комунікації на високому якісному рівні, можливість самореалізації й самовдосконалення студентів через вербальні, невербальні засоби комунікації з точки зору педагогічної діяльності інженера-педагога.
- ДокументКомунікативні процеси в освіті : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(2023) Курило, Ольга Юріївна
- ДокументМетодика організації освітнього процесу в закладах позашкільної освіти : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для ОП "Трудове навчання та технології"(2024-04-29) Курило, Ольга ЮріївнаМета та предмет курсу: практична підготовка здобувачів вищої освіти до організації, управління та здійснення методичної роботи у сфері позашкільної освіти, формування у них професійних умінь і навичок; вивчення методики рівня професійної підготовки педагогів закладів позашкільної освіти, опановування та управління освітнім процесом (вміння знаходити ресурси, проєктувати, програмувати та організовувати процес позашкільної освіти).
- ДокументМетодологія організації науково-дослідної роботи учнів : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для ОП "Середня освіта (Трудове навчання та технології)"(2024) Курило, Ольга ЮріївнаМета та предмет курсу: поглиблення знань здобувачів з методики, технології та організації науково-дослідної роботи учнів, тобто теоретичного й практичного підґрунтя для ефективного проведення наукових досліджень учнями; практична підготовка здобувачів до організації та здійснення навчально-дослідної роботи учнів закладу загальної середньої освіти, формування у них професійних умінь і навичок; оволодіння здобувачами різновидами пошукової навчальної діяльності учнів; розвиток професійної творчості, формування у них потреби удосконалення культури праці та особистісних якостей.
- ДокументОснови інженерно-педагогічної творчості : силабус навчальної дисципліни 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Курило, Ольга ЮріївнаМета та предмет курсу: формування в майбутніх фахівців педагогічної культури, творчого ставлення до дійсності, знання сутності інженерно-педагогічної творчості та осмислення її значення для виховання і навчання всебічно розвиненою і конкурентоспроможної особистості майбутнього професіонала, активізації його творчого потенціалу.
- ДокументОснови інженерно-педагогічної творчості : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(2024) Курило, Ольга ЮріївнаМета та предмет курсу: формування в майбутніх фахівців педагогічної культури, творчого ставлення до дійсності, знання сутності інженерно-педагогічної творчості та осмислення її значення для виховання і навчання всебічно розвиненою і конкурентоспроможної особистості майбутнього професіонала, активізації його творчого потенціалу.
- ДокументПідвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності: звіт про науково-дослідну роботу кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій(Бердянський державний педагогічний університет, 2024-04) Перегудова, Валентина Іванівна; Жигірь, Вікторія Іванівна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Даннік, Людмила Анатоліївна; Буянов, Павло Георгійович; Онищенко, Сергій Вікторович; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Хоменко, Світлана Валеріївна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Курило, Ольга Юріївна; Погребняк, Марина МиколаївнаОб’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти у ЗВО. Предмет дослідження: теоретичні та методичні аспекти підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти. Мета роботи: теоретично обґрунтувати, проаналізувати, узагальнити та практично перевірити процес підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в практиці педагогічних закладів вищої освіти шляхом запровадження інноваційних форм, методів і технологій навчання. Для досягнення поставленої мети розв’язано такі завдання: проаналізовано й узагальнено матеріали щодо теоретико методичних аспектів підготовки фахівців педагогів системи професійної та технологічної освіти в сучасних умовах; психолого педагогічних умов підготовки мобільних, конкурентоспроможних кваліфікованих робітників в закладах професійної (професійно технічної) освіти, здатних до творчої професійної діяльності; підготовки майбутніх докторів філософії з професійної освіти; реалізації технології проєктного навчання, організації міжпредметних проєктів та дизайн проєктів як засобів формування креативного мислення здобувачів освіти; визначено організаційно методичні аспекти впровадження цифрових технологій в освітній процес підготовки фахівців професійної та технологічної галузей. Методи дослідження: теоретичні: аналіз науково-методичної літератури для визначення стану процесу підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в педагогіко-психологічній, методичній літературі; узагальнення, систематизація теоретичних положень для обґрунтування теоретичних та методичних засад щодо професійної підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти; емпіричні: спостереження, порівняння, вимірювання, індукція та дедукція, моделювання, експеримент та ін. Наукова новизна: вперше: теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено дієвість альтернативних моделей підвищення якості підготовки фахівців педагогів системи професійної та технологічної освіти в сучасних умовах, що передбачає запровадження оновленого змісту, форм організації освітнього процесу, методів і засобів навчання та реалізується завдяки створенню відповідних організаційно педагогічних умов. уточнено категоріально--понятійний апарат дослідження проблеми підвищення якості підготовки фахівців--педагогів системи професійної та технологічної освіти в сучасних умовах. удосконалено зміст підготовки фахівців--педагогів системи професійної та технологічної освіти завдяки впровадженню дисциплін вільного вибору. подальшого розвитку набули наукові ідеї щодо підготовки фахівців--педагогів системи професійної та технологічної освіти на основі концептуальних і специфічних підходів. Результати роботи: 1. Узагальнені і опубліковані у вигляді: статті у журналах, що індексуються у Scopus, WOS – 26; монографії (розділи в монографіях) – 18; навчальні та навчально-методичні посібники – 17; наукові статті – 39; тези наукових повідомлень – 84; публікацій здобувачів першого та другого рівнів вищої освіти зі спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) та здобувачів першого рівня вищої освіти зі спеціальності 015 Професійна освіта (Енергетика, електротехніка та електромеханіка) – 55. 2. Окремі в такій монографії: Onyshchenko S. Mechanotronics in Mechanical Engineering: monograph. Žďár nad Sázavou: Publishing House «The company «DEL c.z.»», 2023. 69 р. (2,9 друк.арк.). Отримані результати апробовувалися та впроваджувалися в практику роботи закладів вищої освіти завдяки лекційним курсам, практичним та індивідуальним заняттям, методичним рекомендаціям та навчальним, методичним посібникам, програмам практикумів, тренінгів, на семінарах, міжнародних та всеукраїнстких науково-практичних конференціях, засіданнях кафедри. Апробація результатів дослідження здійснювалась у процесі їх обговорення на міжнародних та всеукраїнстких науково-практичних конференціях, методичних та методологічних семінарах, публікацій наукових статей та тез. Застосування результатів роботи, її практичний результат: результати науково-дослідної роботи використовуються в Бердянському державному педагогічному університеті при викладанні дисциплін циклу професійної і практичної підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальностей 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) та 015 Професійна освіта (Енергетика, електротехніка та електромеханіка), а також можуть бути використані у закладах вищої освіти України. Форма кінцевої розробки: колективна монографія «Науково-методичні засади підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності» («Scientific and Methodological Principles of Improving the Quality of Training of Professional and Technological Education Specialists in Modern Conditions»).