Навчальні посібники
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні посібники за Автор "Кузнєцова, Олена Яківна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументФізика : навчальний посібник Ч. 1(Національний авіаційний університет «НАУ-друк», 2009) Кузнєцова, Олена Яківна; Муранова, Наталя ПетрівнаАвтори навчального посібника мали на меті допомогти учням систематизувати здобуті знання з фізики, підготувати їх до незалежного тестування та адаптувати до вимог навчання за кредитно-модульною системою. Зміст посібника відповідає робочій навчальній програмі з фізики Інституту доуніверситетської підготовки Національного авіаційного університету та програмі загальноосвітнього навчального закладу. Для абітурієнтів, слухачів підготовчих курсів, студентів, учителів та учнів середніх загальноосвітніх шкіл.
- ДокументФізика : навчальний посібник Ч. 2(Національний авіаційний університет «НАУ-друк», 2009) Кузнєцова, Олена Яківна; Муранова, Наталя ПетрівнаАвтори навчального посібника мали на меті допомогти учням систематизувати здобуті знання з фізики, підготувати їх до незалежного тестування та адаптувати до вимог навчання за кредитно-модульною системою. Зміст посібника відповідає робочій навчальній програмі з фізики Інституту доуніверситетської підготовки Національного авіаційного університету та програмі загальноосвітнього навчального закладу. Для абітурієнтів, слухачів підготовчих курсів, студентів, учителів та учнів середніх загальноосвітніх шкіл.
- ДокументФізика для інженерних спеціальностей. Кредитно-модульна система. Модуль 1. Механіка. Молекулярна фізика.(Книжкове видавництво Національного авіаційного університету, 2006) Куліш, Віктор Васильович; Соловйов, Андрій Миколайович; Кузнєцова, Олена ЯківнаПропонований посібник — навчально-методичний комплекс робочих матеріалів, створений для забезпечення впровадження кредитно-модульної системи безпосередньо в студентську аудиторію. Увесь матеріал даного комплексу розбито на навчальні модулі. При цьому для кожного модуля подано мінімально необхідний лекційний матеріал (теоретичне ядро), де вказано, яку його частину призначено для аудиторного вивчення, а яку — для самостійної роботи, розміщено повноцінні задачники з текстами задач за темами кожного предметного елемента та з прикладами розв’язання, списки тестових запитань для поточного (предметно-елементного) і модульного контролю, описи реальних та віртуальних лабораторних робіт тощо. Матеріал кожного модуля у даному комплексі подано у формі окремого тому. Тобто, у випадку чотирьох-модульного, як у нашому базовому варіанті, курсу фізики, увесь вказаний матеріал складає зміст чотирьох окремих томів. Однак, у разі необхідності, даний комплекс може бути використано також і у випадку шестимодульного (трисеместрового) варіанту курсу. Комплекс відповідає чинній навчальній програмі й рекомендований Міністерством освіти і науки України для студентів інженерних спеціальностей та викладачів.
- ДокументФізика для інженерних спеціальностей. Кредитно-модульна система. Модуль 2. Термодинаміка. Електромагнетизм(Книжкове видавництво Національного авіаційного університету, 2006) Куліш, Віктор Васильович; Соловйов, Андрій Миколайович; Кузнєцова, Олена ЯківнаПропонований посібник — навчально-методичний комплекс робочих матеріалів, створений для забезпечення впровадження кредитно-модульної системи безпосередньо в студентську аудиторію. Увесь матеріал даного комплексу розбито на навчальні модулі. При цьому для кожного модуля подано мінімально необхідний лекційний матеріал (теоретичне ядро), де вказано, яку його частину призначено для аудиторного вивчення, а яку — для самостійної роботи, розміщено повноцінні задачники з текстами задач за темами кожного предметного елемента та з прикладами розв’язання, списки тестових запитань для поточного (предметно-елементного) і модульного контролю, описи реальних та віртуальних лабораторних робіт тощо. Матеріал кожного модуля у даному комплексі подано у формі окремого тому. Тобто, у випадку чотирьох-модульного, як у нашому базовому варіанті, курсу фізики, увесь вказаний матеріал складає зміст чотирьох окремих томів. Однак, у разі необхідності, даний комплекс може бути використано також і у випадку шестимодульного (три-семестрового) варіанту курсу. Комплекс відповідає чинній навчальній програмі й рекомендований Міністерством освіти і науки України для студентів інженерних спеціальностей та викладачів.
- ДокументФізика для інженерних спеціальностей. Кредитно-модульна система. Модуль 3. Коливання і хвилі. Оптика(Книжкове видавництво Національного авіаційного університету, 2007) Куліш, Віктор Васильович; Соловйов, Андрій Миколайович; Кузнєцова, Олена ЯківнаПропонований посібник — навчально-методичний комплекс робочих матеріалів, створений для забезпечення впровадження кредитно-модульної системи безпосередньо в студентську аудиторію. Увесь матеріал даного комплексу розбито на навчальні модулі. При цьому для кожного модуля подано мінімально необхідний лекційний матеріал (теоретичне ядро), де вказано, яку його частину призначено для аудиторного вивчення, а яку — для самостійної роботи, розміщено повноцінні задачники з текстами задач за темами кожного предметного елемента та з прикладами розв’я-зання, списки тестових запитань для поточного (предметно-елементного) і модульного контролю, описи реальних та віртуальних лабораторних робіт тощо. Матеріал кожного модуля у даному комплексі подано у формі окремого тому. Тобто, у випадку чотирьох-модульного, як у нашому базовому варіанті, курсу фізики, увесь вказаний матеріал складає зміст чотирьох окремих томів. Однак, у разі необхідності, даний комплекс може бути використано також і у випадку шестимодульного (три-семестрового) варіанту курсу. Комплекс відповідає чинній навчальній програмі й рекомендований Міністерством освіти і науки України для студентів інженерних спеціальностей та викладачів.
- ДокументФізика для інженерних спеціальностей. Кредитно-модульна система. Модуль 4. Квантова та атомна фізика(Книжкове видавництво Національного авіаційного університету, 2008) Куліш, Віктор Васильович; Соловйов, Андрій Миколайович; Кузнєцова, Олена ЯківнаПропонований посібник — навчально-методичний комплекс робочих матеріалів, створений для забезпечення впровадження кредитно-модульної системи безпосередньо в студентську аудиторію. Увесь матеріал даного комплексу розбито на навчальні модулі. При цьому для кожного модуля подано мінімально необхідний лекційний матеріал (теоретичне ядро), де вказано, яку його частину призначено для аудиторного вивчення, а яку — для самостійної роботи, розміщено повноцінні задачники з текстами задач за темами кожного предметного елемента та з прикладами розв’я-зання, списки тестових запитань для поточного (предметно-елементного) і модульного контролю, описи реальних та віртуальних лабораторних робіт тощо. Матеріал кожного модуля у даному комплексі подано у формі окремого тому. Тобто у випадку чотирьохмодульного, як у нашому базовому варіанті, курсу фізики, увесь указаний матеріал складає зміст чотирьох окремих томів. Однак за необхідності даний комплекс може бути використано також і в разі шестимодульного (трисеместрового) варіанта курсу. Комплекс відповідає чинній навчальній програмі й рекомендований Міністерством освіти і науки України для студентів інженерних спеціальностей та викладачів.
- ДокументФізика. Теорія і практика(Книжкове видавництво Національного авіаційного університету, 2007) Кузнєцова, Олена Яківна; Муранова, Наталя ПетрівнаНавчальний посібник має на меті допомогти тим, хто вирішив навчатися в Національному авіаційному університеті (НАУ), опановуючи технічні спеціальності, систематизувати й поглибити свої знання з фізики на базі шкільного курсу. Задачник містить теоретичні відомості, подані хоча й стисло, але в достатньому обсязі для того, щоб не тільки розвинути вміння розв’язувати задачі, а й дати змогу активізувати найважливіші теоретичні положення та усвідомити сутність фізичних законів. У задачнику наведено численні приклади розв’язування типових задач та умови задач для самостійного розв’язування — як розрахункових, так і якісних. Зміст посібника відповідає робочій навчальній програмі з фізики Інституту довузівської підготовки для семимісячних підготовчих курсів та програмі середньої загальноосвітньої школи. Матеріали задачника викладено в такий спосіб, щоб зосередити увагу читачів саме на тому напрямку, в якому їм далі доведеться вивчати фізику на одному з факультетів НАУ.