Навчальні посібники
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні посібники за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 57
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументEnglish for Students Majoring in History(2019) Школа, Ірина Вікторівна; Прядко, Юлія ПетрівнаНавчальний посібник підготовлено для здобувачів вищої освіти спеціальностей 032 Історія та археологія та 014.03 Середня освіта (історія). Метою видання є формування іншомовної комунікативної компетентності студентів на рівні володіння мовою В2, який є стандартом для освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» та забезпечення розвитку, удосконалення умінь і навичок усного та писемного мовлення на професійному та культурологічному рівнях, що становить зміст і специфіку навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах. Посібник підготовлено з урахуванням інноваційних технологій навчання іноземних мов, що сприяє розвитку пізнавальної та творчої активності студентів, містить цікавий виклад інформації, ефективну систему вправ, спрямованих на використання різноманітних способів інтеграції мовленнєвих умінь та мовних знань в рамках теорії та ситуативного контексту відповідно до академічної та професійної сфер студента.
- ДокументWEB-технології: навчально-методичний комплекс(Бердянський державний педагогічний університет, 2016) Онищенко, Сергій ВікторовичУ навчальному посібнику подані: навчальна програма, лекції, рекомендації до виконання лабораторних робіт, рекомендації до виконання самостійної роботи, пакет ККР, РКР та программа екзамену з дисципліни "WEB-технології". Призначений для підготовки студентів спеціальності 6.010104 – професійна освіта денної форми навчання.
- ДокументВикористання сучасних інформаційних технологій: формування мультимедійної компетентності (для спеціальності – Історія)(Київ : Центр учбової літератур, 2015) Мирошниченко, Володимир ОлександровичНавчальний посібник «Використання сучасних інформаційних технологій: формування мультимедійної компетентності (для спеціальності – Історія)» присвячений основним питанням підготовки учителя історії до сучасного процесу навчання в школі, що характеризується широким залученням інформаційних технологій. Він містить матеріал теоретичного і практичного характеру, необхідний учителю в повсякденній професійній діяльності. Поглиблено розглядаються сучасні прийоми, методи і технології мультимедійного навчання історії. Наводяться практичні рекомендації щодо роботи у програмах Microsoft Office, з електронними програмними засобами, у пошукових сервісах мережі Інтернет. Посібник розрахований на студентів, викладачів педагогічних навчальних закладів і вчителів історії
- ДокументГеронтопсихологія : навчальний посібник для студентів спеціальності 053 Психологія(Харків : Видавництво Іванченка І. С., 2017) Горецька, Олена ВіталіївнаНавчальний посібник вміщує основний матеріал для опанування курсу «Геронтопсихологія» і включає матеріали лекційних і практичних занять, завдання для самостійної роботи з методичними рекомендаціями щодо їх опрацювання, тестові завдання за темами, питання для самоконтролю, список літератури. У навчальному посібнику «Геронтопсихологія» висвітлюються актуальні проблеми психології людини похилого віку. Проаналізовано сучасний стан геронтопсихології в системі наук; визначено психофізіологічні особливості людей похилого віку; розглянуто соціально-психологічні проблеми осіб літнього віку, зміст та методи соціально-психологічної роботи з цією віковою категорією. Навчальний посібник орієнтовано на студентів, які навчаються за спеціальністю 053 Психологія.
- ДокументДидактика(Видавничий дім Мелітопольської міської друкарні, 2022) Барбашова, Ірина АнатоліївнаУ навчальному посібнику розкрито важливі питання теорії освіти і навчання, які мають фундаментальне значення для професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Посібник складений із чотирьох частин відповідно до кількості змістових модулів навчальної дисципліни. Кожний змістовий модуль містить характеристику навчальних цілей, перелік ключових понять, методичні рекомендації щодо опрацювання матеріалу модуля, систему оцінювання результатів навчання, зміст лекційних і плани практичних занять, запитання для самоконтролю, зразки завдань до тематичного контролю.
- ДокументКультура мовлення та виразне читання(Бердянськ: Видавець Ткачук О. В., 2015) Мороз-Рекотова, Леся ВікторівнаПосібник містить навчально-методичні матеріали з курсу «Культура мовлення та виразне читання» й має на меті оволодіння студентами культурою мовлення та навичками виразного читання як важливою передумовою їх успішної підготовки до професійної діяльності, а також ознайомлення студентів із теоретичними аспектами культури мовлення та виразного читання, із науково-практичними позиціями, на яких ґрунтується оволодіння культурою мовлення, підведення до осмислення основних цілей та завдань вивчення курсу. Матеріали навчального посібника структуровані відповідно до вимог кредитно-трансферної системи навчання. У ньому подані стислі змісти лекцій, плани практичних занять, система запитань і завдань для самостійної та індивідуальної роботи, тестові завдання для підсумкового контролю. Посібник адресовано студентам спеціальності «Дошкільна освіта».
- ДокументМетодика викладання української мови у вищій школі(Київ : Центр учбової літератури, 2008) Дороз, Вікторія ФедорівнаНавчальний посібник спрямований на допомогу викладачам методики та магістрантам вищих навчальних закладів в організації вивчення навчального курсу «Методика викладання української мови у вищій школі». У посібнику подано навчальну програму з методики викладання української мови у вищій школі (загальні положення; розподіл навчального часу за модулями; зміст лекційного курсу, практичних і лабораторних занять; теми, винесені на самостійне опрацювання; систему семестрового контролю й оцінювання теоретичної та практичної підготовки магістрантів), програму та методичні рекомендації щодо організації педагогічної практики та методичні рекомендації щодо написання магістерської роботи. Для викладачів, керівників педагогічної практики, магістрантів філологічних факультетів.
- ДокументМетодика навчання української мови в загальноосвітніх закладах(Київ : Центр учбової літератури, 2008) Дороз, Вікторія ФедорівнаНавчальний посібник спрямований на допомогу викладачам методики та студентам-філологам вищих навчальних закладів в організації вивчення навчальних дисциплін: «Методика навчання української мови» та «Шкільний курс української мови». У посібнику подано навчальні програми (загальні положення; розподіл навчального часу за модулями; зміст лекційного курсу, практичних і лабораторних занять; теми, винесені на самостійне опрацювання; систему семестрового контролю й оцінювання теоретичної та практичної підготовки бакалаврів), програму та методичні рекомендації щодо організації педагогічної практики, методичні рекомендації щодо написання курсової роботи, програму державного екзамену.
- ДокументМузична психологія(ВБ Мелітопольської МД, 2019) Григор'єва, Вікторія ВікторівнаМатеріали навчального посібника орієнтовані на специфіку спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр», розкривають основи музичної психології як міждисциплінарної науки. Аналізується сутність і структура музичних здібностей та музично-пізнавальних процесів. Висвітлюється роль уваги, волі та емоцій у музичній діяльності, вивчаються психологічні особливості музичної творчості, а також психофізичні основи формування виконавської техніки. Розглядаються питання музикотерапії та музичної психокорекції. Видання адресується студентам, викладачам, учителям, психологам.
- ДокументМіжнародне освітнє право у схемах та таблицях(ЦУЛ, 2024) Мирошниченко, Володимир ОлександровичНавчальний посібник розкриває у доступній схематичній формі основні аспекти міжнародного освітнього права. Він висвітлює питання джерел, суб’єктів та системи міжнародного освітнього права. Велику увагу у цьому посібнику приділено європейському освітньому простору, міжнародним угодам Ради Європи та Європейського Союзу у сфері освіти. Посібник має на меті закласти основи розуміння сучасного міжнародного освітнього права. Він буде корисним для здобувачів вищої юридичної та педагогічної освіти, для науково-педагогічних працівників та всіх учасників освітніх правовідносин, усіх хто має потребу у набутті широкого кола знань про міжнародне освітнє право.
- ДокументМіжнародне приватне право у схемах і визначеннях(Київ : Центр учбової літератури, 2018) Мирошниченко, Володимир ОлександровичУ навчальному посібнику «Міжнародне приватне право у схемах і визначеннях» у доступній формі викладено матеріал однієї з найскладніших юридичних дисциплін. У вигляді схем, таблиць та визначень основних понять розкриваються питання загальних положень, джерел, колізійних норм, суб’єктів та об’єктів міжнародного приватного права. Навчальне видання підготовлене на основі чинного законодавства України (1 травня 2018 року), міжнародних договорів з питань приватноправових відносин, законодавства і судової практики деяких іноземних держав. Для студентів та аспірантів юридичних факультетів, що вивчають міжнародне приватне право; для викладачів, що спеціалізуються на викладанні міжнародного права та міжнародної економіки; для юристів-практиків та всіх хто цікавиться проблемами міжнародного приватного права.
- ДокументМіжнародне торгове право у схемах, таблицях і визначеннях(Київ : Центр учбової літератури, 2020) Мирошниченко, Володимир ОлександровичУ навчальному посібнику «Міжнародне торгове право у схемах, таблицях і визначеннях» у доступній формі розкриваються питання загальних положень, джерел, принципів, суб’єктів та об’єктів міжнародного торгового права, права Світової організації торгівлі та інших міжнародних торгових організацій, а також правового регулювання торговельних відносин між Україною та Європейським Союзом. Навчальне видання підготовлене на основі міжнародних договорів з питань публічно-правових та приватно-правових торговельних відносин, вітчизняного національного законодавства, нормативно-правових актів і судової практики деяких іноземних держав. Для здобувачів освіти юридичних факультетів, що вивчають міжнародне торгове право; для викладачів, що спеціалізуються на викладанні міжнародного права та міжнародної економіки; для юристів-практиків та всіх хто цікавиться проблемами міжнародного торгового права.
- ДокументНавчальна програма узагальнення знань студентів з теоретичної фізики(Вінниця : ПП “ТД” Едельвейс і К“, 2022) Школа, Олександр ВасильовичЕкспериментальна навчальна програма підготовлена як елемент авторської методичної системи навчання курсу теоретичної фізики в педагогічному університеті, орієнтованої на підвищення рівня фундаментальної підготовки і фахової компетентності майбутніх учителів фізики. Відповідно до структури і змісту навчальної дисципліни на основі структурування елементів знань визначено і конкретизовано зміст науковотеоретичної і практично-діяльнісної складових фахової компетентності студентів для кожного змістового модулю. Представлені в такому вигляді узагальнення дозволяють відмежувати основний навчальний матеріал, що має фундаментальне, найбільш важливе професійно-педагогічне значення, від допоміжного та представити його як певну систему, чим забезпечується цілісність і дієвість знань студентів на довготривалу перспективу, формування вмінь швидко оволодівати новою інформацією. Побудова програми за модульною схемою спрямована на максимальну індивідуалізацію процесу навчання, продуктивну пошукову діяльність студентів як під час аудиторних занять, так і в процесі самоосвіти й самоконтролю. Навчальна програма адресована здобувачам закладів вищої освіти, які навчаються за спеціальністю 014 Середня освіта (Фізика), викладачам курсу теоретичної фізики та всім, хто цікавиться питаннями викладання теоретичної фізики
- ДокументНавчання дошкільників грамоти: в схемах і таблицях(Бердянськ: Видавець Ткачук О. В., 2017-11) Мороз-Рекотова, Леся ВікторівнаПосібник містить навчально-методичні матеріали з питань навчання грамоти дітей дошкільного віку та має на меті висвітлення наукових засад навчання грамоти, формування цілісного уявлення про систему навчання грамоти дітей в дошкільному навчальному закладі, допомогу в застосуванні на практиці основних положень лінгводидактики щодо навчання дітей дошкільного віку грамоти. Посібник адресований студентам спеціальності «Дошкільна освіта», вихователям дошкільних навчальних закладів.
- ДокументОсвітнє право у схемах та таблицях(Київ : Центр учбової літератури, 2020) Мирошниченко, Володимир Олександрович; Мирошниченко, Юлія Артурівна; Фролов, Юрій МиколайовичНавчальний посібник «Освітнє право» розкриває у доступній схематичній формі основні питання освітнього права. Він охоплює загальні положення освітнього права, джерела освітнього права, освітні правовідносини, правові засади державної політики України у сфері освіти, управління освітою, міжнародно-правові стандарти у сфері освіти, систему та стан освіти в Україні та світі. Посібник має на меті закласти основи освітньо-правових аспектів підготовки майбутніх педагогів, юристів, управлінців через формування у здобувачів освіти системи компетентностей щодо змісту правового регулювання суспільних відносин у сфері освіти. Він також буде корисним для науково-педагогічних працівників, педагогів та всіх учасників освітніх правовідносин, усіх хто має потребу у набутті широкого кола знань про освітнє право.
- ДокументОснови едукології(Видавничий дім Мелітопольської міської друкарні, 2022) Барбашова, Ірина АнатоліївнаУ навчальному посібнику розкрито основи едукології як міждисциплінарного комплексу інтегрованого наукового знання про освіту, які мають фундаментальне значення для професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Посібник складений із трьох частин відповідно до кількості змістових модулів навчального курсу. Кожний змістовий модуль містить характеристику навчальних цілей, перелік ключових понять, методичні рекомендації щодо опрацювання матеріалу модуля, систему оцінювання навчальних досягнень, зміст лекційних і плани практичних занять, питання для самоконтролю, зразки завдань до тематичного контролю.
- ДокументОснови міжкультурної комунікації(Бердянськ : БДПУ, 2018) Загороднова, Вікторія ФедорівнаУ навчальному посібнику розглядаються ключові проблеми міжкультурної комунікації, аналізуються практичні компоненти і принципи побудови міжкультурного діалогу, принципи взаємодії культур і механізми їхнього функціонування. Розглядаються різні види вербальних і невербальних перешкод, а також пропонуються шляхи врегулювання міжкультурних конфузів і конфліктів. Посібник містить практичні завдання, сприяє формуванню у студентів навичок застосування на практиці знань, отриманих у процесі вивчення теорії предмета, а також розвитку міжкультурної компетентності. Посібник призначений для проведення занять у межах дисципліни «Основи міжкультурної комунікації» зі студентами філологічного факультету.
- ДокументОснови педагогіки(Видавничий дім Мелітопольської міської друкарні, 2022) Барбашова, Ірина АнатоліївнаУ навчальному посібнику розкрито основи педагогіки, які мають фундаментальне значення для професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Посібник складений із чотирьох частин відповідно до кількості змістових модулів навчальної дисципліни. Кожний змістовий модуль містить характеристику навчальних цілей, перелік ключових понять, методичні рекомендації щодо опрацювання матеріалу модуля, систему оцінювання результатів навчання, зміст лекційних і плани практичних занять, запитання для самоконтролю, зразки завдань до тематичного контролю.
- ДокументПедагогіка раннього дитинства(Харків: Видавництво Іванченка І. С., 2017) Тельчарова, Олена Панасівна; Мороз-Рекотова, Леся ВікторівнаПосібник містить навчально-методичні матеріали з питань педагогіки раннього дитинства і має на меті висвітлення особливостей побудови освітньо-виховного процесу на основі особистісно-орієнтованої моделі, формування цілісного уявлення про особливості розвитку та виховання дітей в період від народження до трьох років. Посібник адресований студентам спеціальності «Дошкільна освіта», вихователям дошкільних навчальних закладів
- ДокументПопуляризація здорового способу життя серед учнівської молоді(ЛАНДОН-ХХІ, 2011) Гуренко, Ольга Іванівна; Захарова, Наталя МиколаївнаНавчальний посібник "Популяризація здорового способу життя серед учнівської молоді" є доповненим виданням, яке було надруковано у 2009 р. та розраховано на науковців, викладачів, соціальних педагогів, студентів вищих навчальних закладів та всіх, хто цікавиться проблемами популяризації здорового способу життя.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »