Випуск 1 (2022)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Випуск 1 (2022) за Автор "Богданова, Мирослава"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРоль студентського самоврядування у формуванні цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти(БДПУ, 2022) Мицик, Ганна Михайлівна; Богданова, МирославаСтаттю присвячено дослідженню ролі студентського самоврядування у процесі формування цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти. Виходячи з існуючих реалій сьогодення, акцентовано увагу на значенні інформаційно-комунікаційних технологій у всіх сферах життєдіяльності людини, зокрема і в освіті. Наведено дані, які підтверджують зацікавленість осіб молодого віку у навчанні цифровим навичкам. Висловлена думка про необхідність формування цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти, які надають корекційно-розвиткові послуги дітям з освітніми труднощами. З посиланням на чинне законодавство України, відзначено, що не аби яке значення у формуванні цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти може відігравати студентське самоврядування. В процесі дослідження проаналізовані існуючі погляди вітчизняних та зарубіжних науковців на трактування цифрової компетентності; наведені її визначення. Зазначено, що цифрова компетентність майбутніх вчителів спеціальної освіти передбачає не лише ефективне освоєння інформаційних технологій, але і вміння передавати та навчати цим навичкам інших учасників освітнього процесу. Враховуючи специфіку професійної діяльності вчителів спеціальної освіти, зроблено спробу представити її компоненти. Вказано на необхідність пошуку закладами вищої освіти нових підходів до оптимізації навчального процесу відповідно до сучасних вимог. Визнано, що важливим для забезпечення успішного формування цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти є створення в закладах вищої освіти певних умов, які у своїй сукупності сприятимуть отриманню необхідного результату. Констатовано, що не менш важливим в цьому контексті бачиться залучення, під керівництвом досвідчених науково-педагогічних працівників профільної кафедри, студентського самоврядування до цих процесів. Свого детального опису отримали форми участі студентського самоврядування у формуванні цифрової компетентності майбутніх вчителів спеціальної освіти.