Кафедра теорії та методики навчання мистецьких дисциплін
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра теорії та методики навчання мистецьких дисциплін за Автор "Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПрактикум інструментально-виконавської підготовки (основний / додатковий музичний інструмент, оркестровий клас) : силабус навчальної дисципліни на 2025-2026 навчальний рік (1 курс, бакалаврський рівень)(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Замашнюк, Віктор Олександрович; Величко, Володимир Ігорович; Бакум, Вікторія Ахмаджанівна; Стратан-Артишкова, Тетяна БорисівнаМета курсу – підготувати здобувачів, майбутніх учителів музичного мистецтва, до володіння музичним інструментом на рівні, необхідному для реалізації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, сформуватиуміння та навички сольного та колективного виконавства на музичному інструменті; сприяти всебічному розвитку музичних здібностей, образного творчого мислення, артистизму; виховувати естетичний смак та любов до музичного мистецтва, моральні та професійні якості особистості музиканта-педагога, підвищувати його професійну ерудицію. Предметом вивчення навчальної дисципліни є система виконавських умінь та навичок, необхідних для вираження художнього задуму музичноготвору в процесі індивідуального та колективного інструментального музикування.
- ДокументПрактикум інструментально-виконавської підготовки (основний музичний інструмент, оркестровий клас) : силабус навчальної дисципліни на 2025-2026 навчальний рік (2 курс, бакалаврський рівень)(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Замашнюк, Віктор Олександрович; Величко, Володимир Ігорович; Бакум, Вікторія Ахмаджанівна; Стратан-Артишкова, Тетяна БорисівнаМета курсу – підготувати здобувачів, майбутніх учителів музичного мистецтва, до володіння музичним інструментом на рівні, необхідному для реалізації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, сформувати уміння та навички сольного та колективного виконавства на музичному інструменті; сприяти всебічному розвитку музичних здібностей, образного творчого мислення, артистизму; виховувати естетичний смак та любов до музичного мистецтва, моральні та професійні якості особистості музиканта-педагога, підвищувати його професійну ерудицію. Предметом вивчення навчальної дисципліни є система виконавських умінь та навичок, необхідних для вираження художнього задуму музичного твору в процесі індивідуального та колективного інструментального музикування.
- ДокументПрактикум інструментально-виконавської підготовки (основний музичний інструмент, оркестровий клас) : силабус навчальної дисципліни на 2025-2026 навчальний рік (3 курс, бакалаврський рівень)(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Замашнюк, Віктор Олександрович; Величко, Володимир Ігорович; Бакум, Вікторія Ахмаджанівна; Стратан-Артишкова, Тетяна БорисівнаМета курсу – підготувати здобувачів, майбутніх учителів музичного мистецтва, до володіння музичним інструментом на рівні, необхідному для реалізації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, сформувати уміння та навички сольного та колективного виконавства на музичному інструменті; сприяти всебічному розвитку музичних здібностей, образного творчого мислення, артистизму; виховувати естетичний смак та любов до музичного мистецтва, моральні та професійні якості особистості музиканта-педагога, підвищувати його професійну ерудицію. Предметом вивчення навчальної дисципліни є система виконавських умінь та навичок, необхідних для вираження художнього задуму музичного твору в процесі індивідуального та колективного інструментального музикування.
- ДокументПрактикум інструментально-виконавської підготовки (основний музичний інструмент, оркестровий клас) : силабус навчальної дисципліни на 2025-2026 навчальний рік (4 курс, бакалаврський рівень)(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Величко, Володимир Ігорович; Замашнюк, Віктор Олександрович; Бакум, Вікторія Ахмаджанівна; Стратан-Артишкова, Тетяна БорисівнаМета курсу – підготувати здобувачів, майбутніх учителів музичного мистецтва, до володіння музичним інструментом на рівні, необхідному для реалізації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, сформуватиуміння та навички сольного та колективного виконавства на музичному інструменті; сприяти всебічному розвитку музичних здібностей, образного творчого мислення, артистизму; виховувати естетичний смак та любов до музичного мистецтва, моральні та професійні якості особистості музиканта-педагога, підвищувати його професійну ерудицію. Предметом вивчення навчальної дисципліни є система виконавських умінь та навичок, необхідних для вираження художнього задуму музичноготвору в процесі індивідуального та колективного інструментального музикування.
- ДокументСучасне музичне мистецтво: Силабус освітньої компоненти 2024-2025 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Стратан-Артишкова, Тетяна БорисівнаМета та завдання курсу: Вивчення дисципліни «Сучасне музичне мистецтво» має за мету надати теоретичних знань з історії сучасного музичного мистецтва, його полістилістики, сприяти розвитку художнього світогляду майбутніх викладачів музичного мистецтва, вплинути на формування аксіологічної сфери майбутніх фахівців, усвідомлення ними значущості сучасного музичного мистецтва в духовно-творчому розвитку особистості; спонукати студента до творчого пошуку, самостійного добору художньої інформації, творчого самовираження у різних видах художньої комунікації з музичними творами сучасності.
- ДокументСучасні орієгтири НУШ у викладанні музичного мистецтва: Силабус навчальної дисципліни 2024-2025 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Стратан-Артишкова, Тетяна БорисівнаМета вивчення дисципліни - сформувати у студентів систему компетентностей, необхідних для викладання музичного мистецтва у закладах середньої освіти. Завдання курсу: ознайомити із концептуальними положеннями Нової української школи, розкрити сутність інтеграції в мистецькій освіті, ознайомити з методикою інтегрованого курсу «Мистецтво» у початковій школі, вплинути на формування ціннісно-особистісної сфери майбутніх фахівців, сформувати готовність студентів до використання інтеграції мистецтв у майбутній професійній діяльності.
- ДокументТеорія та методика викладання музичного мистецтва у закладах вищої освіти : силабус навчальної дисципліни підготовки магістрів спеціальності А4 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) на 2025–2026 н. р.(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Стратан-Артишкова, Тетяна БорисівнаСилабус навчальної дисципліни "Теорія та методика викладання музичного мистецтва у закладах вищої освіти" включає обсяг курсу на 2025-2026 н.р., мета та предмет курсу, завдання, зміст курсу, методи навчання, критерії та методи оцінювання та список рекомендованих джерел.
- ДокументТеорія і методика викладання музичного мистецтва у ЗВО: Силабус освітньої компоненти 2024-2025 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Стратан-Артишкова, Тетяна БорисівнаМета та завдання курсу: Мета вивчення дисципліни - сформувати у студентів систему компетентностей, необхідних для викладання музичних дисциплін у закладах вищої освіти. Завдання курсу: ознайомити магістрантів з особливостями викладання музичних дисциплін у закладах вищої освіти; сформувати у здобувачів вищої освіти методичну компетентність; сформувати у магістрантів педагогічні вміння (пізнавальні, проєктувальні, конструктивні, дослідницькі, організаційні, комунікативні, оцінні, творчі); сформувати у майбутніх викладачів здатність до розвитку, саморозвитку, самореалізації самоосвіти, саморегуляції.
- ДокументТеорія і методика інструментально-виконавської підготовки з практикумом(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Стратан-Артишкова, Тетяна БорисівнаСилабус освітньої компоненти "Теорія і методика інструментально-виконавської підготовки з практикумом" 2025-2026 н. р. включає обсяг курсу на 2025/2026 н.р., ключові слова, мету та завдання курсу, зміст ОК, форми роботи в процесі вивчення курсу, компетентності та програмні результати навчання, методи навчання, оцінювання, список рекомендованих джерел.