Кафедра теорії та методики навчання мистецьких дисциплін

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 83
  • Документ
    Практикум інструментально-виконавської підготовки (основний / додатковий музичний інструмент, оркестровий клас) : силабус навчальної дисципліни на 2025-2026 навчальний рік (1 курс, бакалаврський рівень)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Замашнюк, Віктор Олександрович; Величко, Володимир Ігорович; Бакум, Вікторія Ахмаджанівна; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    Мета курсу – підготувати здобувачів, майбутніх учителів музичного мистецтва, до володіння музичним інструментом на рівні, необхідному для реалізації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, сформуватиуміння та навички сольного та колективного виконавства на музичному інструменті; сприяти всебічному розвитку музичних здібностей, образного творчого мислення, артистизму; виховувати естетичний смак та любов до музичного мистецтва, моральні та професійні якості особистості музиканта-педагога, підвищувати його професійну ерудицію. Предметом вивчення навчальної дисципліни є система виконавських умінь та навичок, необхідних для вираження художнього задуму музичноготвору в процесі індивідуального та колективного інструментального музикування.
  • Документ
    Практикум інструментально-виконавської підготовки (основний музичний інструмент, оркестровий клас) : силабус навчальної дисципліни на 2025-2026 навчальний рік (4 курс, бакалаврський рівень)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Величко, Володимир Ігорович; Замашнюк, Віктор Олександрович; Бакум, Вікторія Ахмаджанівна; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    Мета курсу – підготувати здобувачів, майбутніх учителів музичного мистецтва, до володіння музичним інструментом на рівні, необхідному для реалізації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, сформуватиуміння та навички сольного та колективного виконавства на музичному інструменті; сприяти всебічному розвитку музичних здібностей, образного творчого мислення, артистизму; виховувати естетичний смак та любов до музичного мистецтва, моральні та професійні якості особистості музиканта-педагога, підвищувати його професійну ерудицію. Предметом вивчення навчальної дисципліни є система виконавських умінь та навичок, необхідних для вираження художнього задуму музичноготвору в процесі індивідуального та колективного інструментального музикування.
  • Документ
    Практикум інструментально-виконавської підготовки (основний музичний інструмент, оркестровий клас) : силабус навчальної дисципліни на 2025-2026 навчальний рік (3 курс, бакалаврський рівень)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Замашнюк, Віктор Олександрович; Величко, Володимир Ігорович; Бакум, Вікторія Ахмаджанівна; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    Мета курсу – підготувати здобувачів, майбутніх учителів музичного мистецтва, до володіння музичним інструментом на рівні, необхідному для реалізації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, сформувати уміння та навички сольного та колективного виконавства на музичному інструменті; сприяти всебічному розвитку музичних здібностей, образного творчого мислення, артистизму; виховувати естетичний смак та любов до музичного мистецтва, моральні та професійні якості особистості музиканта-педагога, підвищувати його професійну ерудицію. Предметом вивчення навчальної дисципліни є система виконавських умінь та навичок, необхідних для вираження художнього задуму музичного твору в процесі індивідуального та колективного інструментального музикування.
  • Документ
    Практикум інструментально-виконавської підготовки (основний музичний інструмент, оркестровий клас) : силабус навчальної дисципліни на 2025-2026 навчальний рік (2 курс, бакалаврський рівень)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Замашнюк, Віктор Олександрович; Величко, Володимир Ігорович; Бакум, Вікторія Ахмаджанівна; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    Мета курсу – підготувати здобувачів, майбутніх учителів музичного мистецтва, до володіння музичним інструментом на рівні, необхідному для реалізації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, сформувати уміння та навички сольного та колективного виконавства на музичному інструменті; сприяти всебічному розвитку музичних здібностей, образного творчого мислення, артистизму; виховувати естетичний смак та любов до музичного мистецтва, моральні та професійні якості особистості музиканта-педагога, підвищувати його професійну ерудицію. Предметом вивчення навчальної дисципліни є система виконавських умінь та навичок, необхідних для вираження художнього задуму музичного твору в процесі індивідуального та колективного інструментального музикування.
  • Документ
    Цифрові технології в музичному мистецтві : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою А4 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) на 2025-2026 н. р. (1 курс, магістерський рівень)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Замашнюк, Віктор Олександрович
    Мета - формування у майбутніх викладачів музичного мистецтва ІТ- компетентності в галузі музичного мистецтва, набуття практичних навичок, пов’язаних з процесом перетворення та передавання інформації, розвиток вміння розв’язувати компетентнісні завдання на ґрунті синтезу музично професійних знань та цифрових вмінь, готовність до використання цифрових технологій в професійній діяльності. Предмет – формування фахових компетенцій в музично- педагогічній освіті засобами цифрових технологій.