Кафедра теорії та методики навчання мистецьких дисциплін
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра теорії та методики навчання мистецьких дисциплін за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 39
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументГармонія та аналіз музичних творів : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(2024) Григор'єва, Вікторія ВікторівнаСилабус навчальної дисципліни "Гармонія та аналіз музичних творів" складений згідно навчальному плану та ОПП, містить анотацію дисципліни, її опис, мету вивчення, завдання, тематичний план та критерії оцінювання результатів навчання, політику оцінювання, літературу для вивчення дисципліни, питання до екзамену.
- ДокументКвест-технології в мистецькій освіті : силабус на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМета та предмет курсу: формування інформаційної культури у здобувачів вищої освіти та формування готовності до застосування в освітньому процесі, безпосередньо на уроках музичного мистецтва в ЗЗСО квестів для активізації пізнавальної діяльності учнів.
- ДокументКомпозиція і постановка танцю : силабус обов'язкової освітньої компоненти ОП "Середня освіта (Хореографія). Фітнес" спеціальності 014 Середня освіта (Хореографія), 4 курс(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Мартиненко, Олена ВолодимирівнаКурс є обов’язковою навчальною дисципліною циклу професійної підготовки здобувачів І рівня вищої освіти, які навчаються за ОПП «Середня освіта (Хореографія). Фітнес», вивчається протягом трьох курсів (6 семестрів) і передбачає вивчення важливих тем з практичним їх впровадженням тобто створенням та публічним показом творчого продукту (танцювальні номери, мистецькі проєкти). 1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Композиція і постановка танцю» є: - ознайомлення з особливостями роботи хореографа над створенням дитячого танцювального репертуару; - ознайомлення з теоретичною основою композиції і постановки танцю, законами драматургії та специфікою їх використання в хореографії; - ознайомлення з літературно-графічною системою запису хореографічних постановок, формування вмінь та навичок роботи над постановкою танцю за записом; - формування вмінь і навичок роботи над постановкою концертних номерів та творчих проєктів для різних вікових дитячих категорій; - розвиток вмінь розробки та презентації сценарного плану тематичної концертної програми; - розвиток незалежного творчого мислення, індивідуальності та організаторських здібностей; - розвиток навичок командної роботи, вміння керувати часом, досягати якісного результати виконання творчого продукту; - виховання танцювальної культури та прагнення до професіоналізму.
- ДокументМетодика аналізу хорових творів : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(2023) Григор'єва, Вікторія ВікторівнаСилабус навчальної дисципліни "Методика аналізу хорових творів" складений згідно навчальному плану та ОПП, містить анотацію дисципліни, її опис, мету вивчення, завдання, тематичний план та критерії оцінювання результатів навчання, політику оцінювання, літературу для вивчення дисципліни, питання до заліку.
- ДокументМетодика викладання хорового диригування : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р., другий (магістерський) рівень вищої освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Бузова, Олена ДмитрівнаПредметом вивчення навчальної дисципліни «Практикум за кваліфікацією. Диригування» є узагальнення музично-історичних відомостей про розвиток та становлення мистецтва диригування, його сучасний стан, визначення його як навчального предмету, проблеми пов’язані з розкриттям специфіки диригування. Органічно поєднуються питання розвитку стародавньої, класичної та сучасної музики, визначаються межі, в яких справджуються ті чи інші стильові концепції, характеристика творчості видатних зарубіжних та вітчизняні композиторів хорової музики. Метою викладання навчальної дисципліни “Методика викладання хорового диригування» є підготовка майбутнього фахівця не тільки до роботи за основною кваліфікацією вчителя музики, а й до викладання диригування, як складової навчальної дисципліни музично-педагогічної освіти, зокрема у педагогічному училищі чи педагогічному вузі. Основними завданнями вивчення дисципліни “Методика викладання хорового диригування” є: •ознайомити майбутніх фахівців з науково-теоретичними основами диригування як виду мистецтва, його науковим апаратом; •сприяти систематизації знань, удосконаленню теоретичних навичок, набутих в курсі практичного диригування; •забезпечити методичну підготовку до викладання диригування в навчальних закладах музично-педагогічної освіти; •прищепити навички самостійної роботи з фаховою літературою, орієнтації в ній, а також закласти навички формування навчально-художнього репертуару. .
- ДокументМетодика проведення уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» та музичного мистецтва у ЗЗСО із застосуванням англомовного контенту (курсова робота) : силабус на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМета та завдання написання курсової роботи . Курсову роботу виконують на основі поглибленого вивчення спеціальної літератури (вітчизняної та європейської), прогресивного національного та європейського досвіду з обраної проблеми, а також результатів власних досліджень визначеного об’єкта з метою вирішення встановлених прикладних завдань у сфері майбутньої професійної діяльності. Курсова робота повинна містити результати теоретичних і прикладних досліджень, носити творчий характер. Підготовка курсової роботи передбачає формування вмінь та навичок студента самостійно виконати наукове дослідження з обраної проблеми, продемонструвати набуті під час навчання професійні компетентності. Робота має засвідчити рівень фахової підготовки її автора до професійної діяльності, а саме: вміння узагальнювати та аналізувати наукові джерела і фактичні дані; ступінь оволодіння теоретичними знаннями та практичними навичками з фахових дисциплін, уміння творчо використовувати інноваційні методики дослідження, напрацьовані у галузі мистецької освіти та педагогіки.
- ДокументМетодика проведення уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» та музичного мистецтва у ЗЗСО із застосуванням англомовного контенту : програма виробничої практики підготовки здобувачів І рівня вищої освіти спеціальність 014 Середня освіта (4 курс_СОММ)(БДПУ, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМетою виробничої педагогічної практики з методики проведення уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» та музичного мистецтва у ЗЗСО із застосуванням англомовного контенту є оволодіння студентами професійними компетентностями щодо організації освітнього простору учнів закладів загальної середньої освіти, підготовка до виконанняфункцій вчителя музичного мистецтва/мистецтва через адаптацію до реальних умов школи.
- ДокументМетодика проведення уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» та музичного мистецтва у ЗЗСО із застосуванням англомовного контенту : силабус на 2023-2024 навчальний рік, спеціальність 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво)(БДПУ, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМета та предмет курсу: викладання навчальної дисципліни є теоретико-методична підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до практичної роботи в закладах загальної середньої освіти, оволодіння сучасними технологіями навчання мистецьких дисциплін, інноваційними формами, прийомами, методами інтеграції музичного мистецтва з іншими видами мистецтва, у тому числі й з англійською мовою, вдосконалення знань англомовної професійної термінології, умінь користуватися граматичними формами й конструкціями в усному та писемному англійському мовленні у ході проведення уроку музичного мистецтва за програмами НУШ в ЗЗСО, формування професійної компетентності вчителя. Оволодіння здобувачами вищої освіти інноваційними педагогічними технологіями, методами інтеграції музичного мистецтва з іншими видами мистецтв, у тому числі й з англійською мовою, формами, прийомами викладання музичного мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтва»; із застосуванням англійської мови; розвиток загальних та фахових компетентностей, програмних результатів навчання здобувачів/
- ДокументМистецтво балетмейстера : силабус освітньої компоненти «Мистецтво балетмейстера» на 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Павленко, Руслан Валентинович; Ільїн, Дмитро ВікторовичКурс є обов’язковим освітнім компонентом (навчальною дисципліною) циклу професійної підготовки здобувачів (студентів) І рівня вищої освіти (бакалавра), які навчаються за ОПП (освітньо-професійною програмою) «Хореографія». Мета дисципліни «Мистецтво балетмейстера» полягає в підготовці компетентного бакалавра хореографії, який володіє навичками створення хореографічних постановок та мистецьких проєктів, вміє застосовувати набуті знання та міждисциплінарні зв’язки в професійній діяльності, генерує креативні ідеї та дотримується правил балетмейстерської етики та академічної доброчесності.
- ДокументМистецтво балетмейстера, 4 курс : силабус обов'язкової освітньої компоненти ОПП "Хореографія" спеціальності 024 Хореографія(2023) Мартиненко, Олена ВолодимирівнаМета та предмет курсу: є підготовка компетентного бакалавра хореографії, який володіє навичками балетмейстерської діяльності, вміє створювати хореографічні постановки та мистецькі проєкти, застосовувати набуті знання та міждисциплінарні зв’язки в професійній діяльності, вміє генерувати креативні ідеї, працювати в команді, дотримуватися правил балетмейстерської етики та академічної доброчесності.
- ДокументМузична психологія : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Григор'єва, Вікторія ВікторівнаСилабус навчальної дисципліни "Музична психологія" складений згідно навчальному плану та ОПП, містить анотацію дисципліни, її опис, мету вивчення, завдання, тематичний план та критерії оцінювання результатів навчання, політику оцінювання, літературу для вивчення дисципліни, питання до екзамену.
- ДокументНародознавство та хореографічний фольклор України : силабус освітньої компоненти на 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Тараненко, Юлія ПетрівнаМета та предмет дисципліни: засвоєння базових знань з дисципліни «Народознавство та хореографічний фольклор України»; розширення і поглиблення знань з історіографії, етнографії і фольклористики, їх методології і методик, сучасної проблематики; формування вміння зберігати та примножувати моральні, культурні, національні цінності українського народу засобами хореографічного мистецтва; розвиток вміння проєктувати діяльність з хореографічного фольклору України, зокрема Запорізького краю, підвищення загального культурно-освітнього та професійного рівня майбутніх хореографів.
- ДокументПрактикум вокально-хорової підготовки : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Григор'єва, Вікторія ВікторівнаСилабус навчальної дисципліни "Практикум вокально-хорової підготовки" складений згідно навчальному плану та ОПП, містить анотацію дисципліни, її опис, мету вивчення, завдання, тематичний план та критерії оцінювання результатів навчання, політику оцінювання, літературу для вивчення дисципліни, питання до заліку (екзамену).
- ДокументПрактикум вокально-хорової підготовки : силабус навчальної дисципліни, 2 курс(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Григор'єва, Вікторія ВікторівнаСилабус навчальної дисципліни "Практикум вокально-хорової підготовки" складений згідно навчальному плану та ОПП, містить анотацію дисципліни, її опис, мету вивчення, завдання, тематичний план та критерії оцінювання результатів навчання, політику оцінювання, літературу для вивчення дисципліни, питання до екзамену.
- ДокументПрактикум вокально-хорової підготовки_3 курс : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(2023) Григор'єва, Вікторія ВікторівнаСилабус навчальної дисципліни "Практикум вокально-хорової підготовки" складений згідно навчальному плану та ОПП, містить анотацію дисципліни, її опис, мету вивчення, завдання, тематичний план та критерії оцінювання результатів навчання, політику оцінювання, літературу для вивчення дисципліни, питання до заліку.
- ДокументПрактикум інструментально-виконавської підготовки (3 курс) : силабус на 2023-2024 навчальний рік ОП «Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова)»(БДПУ, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМета курсу – підготувати студентів, майбутніх учителів музичного мистецтва, до володіння музичним інструментом на рівні, необхідному для реалізації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, сформуватиуміння та навички сольного та колективного виконавства на музичному інструменті; сприяти всебічному розвитку музичних здібностей, образного творчого мислення, артистизму; виховувати естетичний смак та любов до музичного мистецтва, моральні та професійні якості особистості музиканта-педагога, підвищувати його професійну ерудицію. Предметом вивчення навчальної дисципліни є система виконавських умінь та навичок, необхідних для вираження художнього задуму музичноготвору в процесі індивідуального та колективного інструментального музикування.
- ДокументПрактикум інструментально-виконавської підготовки (4 курс) : силабус на 2023-2024 навчальний рік ОП «Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова)»(БДПУ, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМета курсу – підготувати студентів, майбутніх учителів музичного мистецтва, до володіння музичним інструментом на рівні, необхідному для реалізації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, сформуватиуміння та навички сольного та колективного виконавства на музичному інструменті; сприяти всебічному розвитку музичних здібностей, образного творчого мислення, артистизму; виховувати естетичний смак та любов до музичного мистецтва, моральні та професійні якості особистості музиканта-педагога, підвищувати його професійну ерудицію. Предметом вивчення навчальної дисципліни є система виконавських умінь та навичок, необхідних для вираження художнього задуму музичноготвору в процесі індивідуального та колективного інструментального музикування.
- ДокументПрактикум інструментально-виконавської підготовки (основний / додатковий музичний інструмент, оркестровий клас) (1 курс) : силабус на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Бурназова, Віра Володимирівна; Сергієнко, Світлана МихайлівнаМета курсу – підготувати студентів, майбутніх учителів музичного мистецтва, до володіння музичним інструментом на рівні, необхідному для реалізації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, сформувати уміння та навички сольного та колективного виконавства на музичному інструменті; сприяти всебічному розвитку музичних здібностей, образного творчого мислення, артистизму; виховувати естетичний смак та любов до музичного мистецтва, моральні та професійні якості особистості музикантапедагога, підвищувати його професійну ерудицію. Предметом вивчення навчальної дисципліни є система виконавських умінь та навичок, необхідних для вираження художнього задуму музичного твору в процесі індивідуального та колективного інструментального музикування.
- ДокументПрактикум інструментально-виконавської підготовки (основний музичний інструмент, оркестровий клас) (2 курс) : силабус на 2023-2024 навчальний рік ОП «Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова)»(БДПУ, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМета курсу – підготувати студентів, майбутніх учителів музичного мистецтва, до володіння музичним інструментом на рівні, необхідному для реалізації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, сформуватиуміння та навички сольного та колективного виконавства на музичному інструменті; сприяти всебічному розвитку музичних здібностей, образного творчого мислення, артистизму; виховувати естетичний смак та любов до музичного мистецтва, моральні та професійні якості особистості музиканта-педагога, підвищувати його професійну ерудицію. Предметом вивчення навчальної дисципліни є система виконавських умінь та навичок, необхідних для вираження художнього задуму музичноготвору в процесі індивідуального та колективного інструментального музикування.
- ДокументСилабус освітнього компоненту «Теорія музики і сольфеджіо» 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Бурназова, Віра ВолодимирівнаМета та предмет курсу: організація професійного музичного слуху і розвиток у студентів звуковисотних, метроритмічних, структурних слухових уявлень, музичної пам'яті і аналітичного мислення, необхідних для професійного сприйняття музики та активному використанню в художньо-мистецькій і музично-педагогічній практиці.