Випуск 3 (2019)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Випуск 3 (2019) за Автор "Василенко, Сергій"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЄдність фундаментальної та прикладної складових змісту курсу загальної фізики як необхідна умова формування фахової компетентності майбутніх учителів фізики(Бердянський державний педагогічний університет, 2019) Василенко, СергійУ статті наголошується на необхідності поєднання фундаментальної і прикладної складових змісту курсу загальної фізики в підготовці майбутніх вчителів фізики. Наголошено, що сучасний етап науково-технічного розвитку суспільства висуває високі вимоги до інтелектуального потенціалу майбутніх вчителів фізики, володіння ними методологією наукових досліджень. Встановлено, що зміст дисципліни “Загальна фізика” повинен відображати сучасний стан розвитку і досягнень науки, а студенти мають володіти новітніми методами досліджень, вміннями орієнтації в потоці наукової інформації та використання її для виконання завдань професійної діяльності. Відзначено, що в цьому контексті на особливу увагу заслуговує така галузь фізики, як нанофізика. Показано, що більш глибоке ознайомлення студентів з питаннями нанофізики відкриває можливості для сучасної інтерпретації матеріалу, засвоєного на попередніх етапах навчання, для розуміння його реального прикладного значення у зв’язку із можливостями їх використання на практиці. Виокремлено проблеми, які мають місце під час формування в майбутніх вчителів фізики знань у галузі сучасних досягнень з нанофізики, серед яких основною є проблема забезпечення єдності фундаментальної і прикладної складових змісту курсу загальної фізики. Наголошено на необхідності розроблення науково-методичної літератури для популяризації знань щодо сучасного стану розвитку нанотехнологій та досліджень властивостей нанооб’єктів. Запропоновано методичні підходи до ознайомлення майбутніх вчителів фізики з сучасними досягненнями нанотехнологій та їх використанням в різних галузях науки і техніки. Показано, що включення питань нанотехнологій до курсу загальної фізики допомагає в більш поглибленому розумінні студентами прикладних аспектів сучасної науки та забезпечує становлення наукового світогляду, що сприяє формуванню високого рівня фахової компетентності майбутнього вчителя фізики.