Перегляд за Автор "Анастасова, Ольга Юріївна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДисципліна «Відновлювальні засоби у фізичній культурі і спорті» як складник формування професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної культури і спорту(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Анастасова, Ольга ЮріївнаПоступове входження української освіти до європейського освітнього простору вимагає уніфікації та модернізації системи підготовки кваліфікованих фахівців з фізичної культури і спорту, сфера діяльності яких складається з освіти, фізичної культури, спортивного тренування та фізичної реабілітації, також набуття ними загальних та фахових компетентностей з розроблення і впровадження методології та методики викладацької діяльності, формування здатності розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та дослідницько-інноваційної практичної роботи з урахуванням потреб суспільства. У науковій статті проаналізовано та визначено групи компетентностей у підготовці майбутніх магістрів з фізичної культури і спорту. Охарактеризовано навчальну дисципліну «Відновлювальні засоби у фізичній культурі і спорті» як складник освітньої програми підготовки майбутніх магістрів з фізичної культури і спорту; окреслено інтегральну, загальні і фахові компетентності майбутніх магістрів з фізичної культури і спорту, які формуються в процесі вивчення освітньої компоненти.
- ДокументМетодика викладання фізичного виховання у закладах вищої освіти : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою «017 Фізична культура і спорт» на 2023-24 н.р. (магістратура)(БДПУ, 2023) Анастасова, Ольга ЮріївнаМетою викладання навчальної дисципліни “Методика фізичного виховання у ЗВО” – дати студентам глибокі теоретичні основи фізичного виховання студентської молоді, а також навчити їх практично реалізовувати його основні положення у ЗВО та місцях майбутньої професійної діяльності.
- ДокументМоніторинг сформованості когнітивного компоненту здоров’яформувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури(Видавництво НПУ імені Михайла Драгоманова, 2023) Анастасова, Ольга Юріївна; Самсутіна, Наталя Михайлівна; Митяненко, Юлія ВолодимирівнаУ статті на основі аналізу та узагальнення літературних джерел визначено необхідність формування здоров’яформувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Проаналізовано різні підходи до формування ціннісного ставлення до власного здоров’я і здоров’я підростаючого покоління в умовах освітнього процесу. Мета наукової статті полягає у проведенні моніторингу сформованості когнітивного компоненту здоров’яформувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Відповідно до мети визначено такі завдання: проаналізувати дані наукової та методичної літератури щодо проблеми формування когнітивного компоненту здоров’яформувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури; дослідити результати сформованості когнітивного компоненту здоров’яформувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Для проведення моніторингу сформованості когнітивного компоненту здоров’яформувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’яформувальних технологій у освітній процес закладів загальної середньої освіти ми використовували параметричний статистичний критерій Стьюдента.
- ДокументПрофесійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури та їх готовність до педагогічної діяльності у закладах загальної середньої освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Митяненко, Юлія Володимирівна ; Анастасова, Ольга ЮріївнаСучасні інноваційні зміни та вихід України в освітнє європейське середовище поставили нові вимоги до підготовки майбутніх учителів фізичного виховання в закладах загальної середньої освіти. Основною ознакою професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури є навчальна діяльність, спрямована на оволодіння на високому рівні навчальними компетентностями, які формуються під час вивчення різноманітних освітніх компонентів. Зважаючи на сучасну ситуацію, підготовка майбутніх учителів фізичної культури у вищій школі орієнтована на задоволення потреб країни у кваліфікованих фахівцях, здатних бути конкурентоспроможними на ринку освітніх послуг, спрямовувати учнів ЗЗСО на діяльність щодо зміцнення та збереження здоров'я. Підготовка майбутніх учителів фізичного виховання в закладах вищої освіти – це цілісна педагогічна система, яка формує професійні компетенції, дає змогу оволодіти професійно орієнтованими знаннями, вміннями, навичками; забезпечує практичну підготовку, а саме набуття практичного фахового досвіду та становлення здобувача як майбутнього фахівця у сфері фізичної культури та спорту. Перехід від традиційної (суб’єктивно-об’єктно-об’єктної) до інноваційної (особистісно-орієнтованої) парадигми навчання висуває принципово нові вимоги до майбутніх учителів фізичної культури, оскільки лише творчі, комунікабельні та креативні особистості, які постійно самовдосконалюються та знаходять нові ідеї, спрямовані на вирішення виховних і освітніх завдань шляхом використання фізичних вправ, можуть забезпечити оновлення сучасної загальноосвітньої школи та роботи з учнями. У статті представлено результати опитування студентів Бердянського державного педагогічного університету.
- ДокументПсихологія здоров'я людини : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою “Біологія та здоров’я людини. Фізична реабілітація” на 2023-24 н.р. (4 курс)(БДПУ, 2023) Анастасова, Ольга ЮріївнаМета курсу: цілісне охоплення проблем психології здоров’я, дослідити та систематизувати критерії психічного, фізичного, духовного і соціального здоров’я, навчитись використовувати психологічні методи діагностики для оцінки та самооцінки психічного здоров’я, вміти формувати внутрішню картину здоров’я, програмувати заняття з урахуванням психологічних особливостей особистості мотивів, інтересів, потреб вміючи визначити її, рівень здоров'я, рівень фізичного розвитку, рівень фізичного стану, рівень фізичної підготовленості, а також її фізичну працездатність.
- ДокументТехнології практико-орієнтованого підходу у підготовці майбутніх фахівців фізичної культури і спорту(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Самсутіна, Наталя Михайлівна; Анастасова, Ольга Юріївна; Митяненко, Юлія ВолодимирівнаСтаттю присвячено вивченню питання реалізації практико-орієнтованого підходу у підготовці майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Науковці зазначають, що сьогодні постала проблема пошуку сучасних технологій застосування практико-орієнтованого підходу у професійній підготовці майбутніх фахівців фізичної культури та спорту, які на основі отриманих знань та практичних навичок будуть здатні до їх застосування у навчально-тренувальній діяльності. Мета статті - визначення сутності практико-орієнтованого підходу у підготовці фахівців фізичної культури і спорту та з’ясування думки викладачів щодо розробки та використання методів навчання для його реалізації. У статті на основі аналізу робіт українських науковців розкрито сутність практико-орієнтованого підходу у підготовці майбутніх фахівців; визначено, що реалізацію практико-орієнтованого підходу у підготовці фахівців фізичної культури і спорту забезпечує використання технологій інтерактивного, контекстно-компетентнісного та саморегульованого навчання; визначено технології реалізації практико-орієнтованого підходу; описано результати дослідження, проведеного на підставі опитування викладачів Бердянського державного педагогічного університету, які здійснюють підготовку майбутніх фахівців фізичної культури і спорту, зокрема досліджено досвід викладачів щодо застосування технологій реалізації практико-орієнтованого підходу. У результаті опитування викладачів з’ясовано, що найчастіше такі методи навчання, як case-study (кейс-стаді), майстер-класи, ділові ігри мають своє застосування у процесі вивчення професійно-орієнтованих дисциплін «Професійна діяльність у сфері фізичної культури і спорту», «Професійна майстерність тренера-викладача», «Теорія та методика фізичного виховання», «Теорія і технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності», «Методика викладання фізичного виховання у ЗВО». У процесі викладання спортивно-педагогічних дисциплін найбільше мають своє застосування саме майстер-класи, у ході яких викладачі діляться своїм практичним досвідом реалізації технологій навчання, що сприяє формуванню практичних вмінь та навичок у здобувачів вищої освіти.