Перегляд за Автор "Бут, Анастасія Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАрттерапія як ефетивний метод розвитку молодших школярів з особливими освітніми потребами(Запоріжжя : ЗНУ, 2025-04) Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Бут, Анастасія ОлександрівнаУ статті розглянуто арттерапію як ефективний засіб розвитку та соціалізації молодших школярів з особливими освітніми потребами (ООП) в умовах інклюзивного освітнього середовища. Підкреслено значення індивідуального підходу, спрямованого на розвиток емоційної сфери, комунікативних умінь, моторики та креативного мислення учнів з ООП. Обґрунтовано актуальність використання сучасних корекційно-розвиткових методик, що забезпечують не лише освітній результат, а й емоційний комфорт дитини. Арттерапія розглядається як інтегративний метод, який поєднує мистецтво та психологічну підтримку, сприяючи адаптації та гармонійному розвитку здобувачів початкової освіти.
- ДокументВикористання казкотерапії в інклюзивному навчанні здобувачів початкової освіти(Запоріжжя : БДПУ, 2025) Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Бут, Анастасія ОлександрівнаУ статті проаналізовано сучасні тенденції розвитку освітнього процесу в початковій школі, зокрема впровадження інноваційних підходів, цифрових технологій, інтерактивних методик та інклюзивних практик. Наголошено на важливості створення сприятливого освітнього середовища для гармонійного розвитку особистості молодшого школяра. Особливу увагу приділено новітньому напрямку – арттерапії, що інтегрує елементи мистецтва, психології та педагогіки, і включає такі техніки, як казкотерапія. Визначено значущість арттерапії в інклюзивному освітньому просторі як засобу підтримки емоційного добробуту та розвитку творчих здібностей учнів.
- ДокументВикористання лялькотерапії у роботі з молодшими школярами з ООП(2025) Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Бут, Анастасія ОлександрівнаУ статті висвітлено сучасні тенденції розвитку спеціальної освіти в Україні в контексті зростання кількості осіб з порушеннями психофізичного розвитку та інтеграції в європейський освітній простір. Особливу увагу приділено арттерапії як ефективному засобу психологічної підтримки, адаптації та соціалізації дітей з особливими освітніми потребами (ООП). З-поміж арттерапевтичних методів акцентовано на лялькотерапії, яка поєднує елементи гри, мистецтва та педагогіки й виступає самостійним напрямом корекційно-розвивальної роботи. Розкрито її можливості у формуванні емоційно-вольової сфери, розвитку самосвідомості, подоланні страхів і покращенні соціальної взаємодії дітей з ООП у колективному середовищі.
- ДокументВплив smart-технологій на розвиток ключових компетентностей здобувачів початкової освіти(2024) Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Бут, Анастасія ОлександрівнаУ статті розглядається актуальність використання SMART-технологій у процесі навчання молодших школярів в умовах цифрової трансформації освіти.
- ДокументІзотерапія як інноваційний підхід для розвитку молодших школярів з ООП(Полтава, ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2025) Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Бут, Анастасія ОлександрівнаУ статті розкрито значення створення інклюзивного освітнього середовища в початковій школі, зокрема в контексті підтримки учнів з особливими освітніми потребами (ООП). Особливу увагу приділено використанню ізотерапії як одного з провідних артметодів, що поєднує творчість і терапевтичний вплив. Висвітлено позитивний вплив малювання на зниження тривожності, розвиток моторики, уяви, емоційної саморегуляції та соціальних навичок. Ізотерапія розглядається як ефективний інструмент гармонізації емоційного стану, підвищення впевненості в собі та соціальної адаптації здобувачів початкової освіти. Наголошено на актуальності впровадження цього методу для створення безпечного й підтримувального освітнього простору в умовах інклюзії.