Перегляд за Автор "Даннік, Людмила Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументSTEAM-освіта в процесі технологічної підготовки учнів старшої ланки(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Даннік, Людмила АнатоліївнаCтаття присвячена теоретичному обґрунтуванню ефективності реалізації STEАM-освіти в процесі технологічної підготовки учнів старшої ланки засобами цифрових хмарних технологій. Посилення ролі STEM-освіти є одним із пріоритетів її модернізації, складником державної політики з підвищення рівня конкурентоспроможності національної економіки, одним з основних факторів інноваційної діяльності у сфері освіти, що відповідає запитам та потребам нашої держави. STEAM-освіта поєднує природничі науки, технології, інженерію, мистецтво та математику в єдиний спрямований освітній курс. Інтеграція сприяє комплексному опануванню навчальних дисциплін із практичним застосуванням знань, умінь і навичок. Такий спосіб викладення інформації забезпечує розвиток науково-технологічного погляду учнів як на окремі складники навчання, так і на освіту загалом. Сьогодні STEАM – це те, що може допомогти учням старшої ланки підготуватися до працевлаштування в майбутньому. Спочатку освіта мала на меті створити комплексний інструмент для розвитку людини світу. Тобто, у ході підготовки майбутні спеціалісти мають чітко усвідомлювати, яке місце у світі займає кожен продукт чи розробка. У питанні реалізації STEAM напрямку головною проблемою постає питання щодо підбору ефективних форм, методів та засобів навчання. Оскільки використання цифрових хмарних технологій задекларовані на державному рівні наказами МОН України, отже, й у процесі реалізації STEAM-освіти їх використання доречне, особливо з урахуванням чисельних позитивних досліджень щодо значного підвищення зацікавленості старшокласників у навчанні під час використання ІКТ на заняттях. Проведене дослідження засвідчує, що застосування цифрових хмарних технологій дозволить залучити учнів старшої ланки до активного, інтерактивного та спільного навчання; посилить їхню зацікавленість і мотивацію щодо вивчення навчальних STEM-дисциплін. Упровадження STEAM-освіти здатне змінити економіку нашої країни, зробити її більш інноваційною та конкурентоспроможною.
- ДокументВикористання додатків Google під час організації дистанційного навчання(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Закора, Маргарита Геннадіївна; Даннік, Людмила АнатоліївнаВисвітлено поняття дистанційного навчання та дидактичні рішення щодо його реалізації шляхом використання інструментарію цифрового середовища Google.
- ДокументВикористання цифрових технологій на уроках трудового навчання(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Закора, Маргарита Геннадіївна; Даннік, Людмила АнатоліївнаВисвітлено особливості використання цифрових технологій на уроках трудового навчання.
- ДокументВпровадження STEАM-освіти на уроках технологій(International Science Group, 2021) Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Даннік, Людмила АнатоліївнаРозглянуті складові STEAM-освіти в контексті технологічної підготовки здобувачів освіти для кращого розуміння місця та ролі технологічної складової у STEAM підході.
- ДокументВпровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у трудову підготовку учнів(Бердянський державний педагогічний університет, 2018) Закора, Маргарита Геннадіївна; Даннік, Людмила АнатоліївнаВисвітлено дидактичні можливості використання інтернет-мережі як засобу сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у трудовій підготовці учнів.
- ДокументВізуалізація навчального матеріалу на уроках трудового навчання в 5 класах(Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Закора, Маргарита Геннадіївна; Даннік, Людмила АнатоліївнаВисвітлено особливості візуалізації навчального матеріалу в 5 класах на уроках трудового навчання.
- ДокументНауково-методичні засади підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності(Одеса • Олді+, 2024-03) Онищенко, Сергій Вікторович; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Буянов, Павло Георгійович; Горбатюк, Лариса Василівна; Даннік, Людмила Анатоліївна; Жигірь, Вікторія Іванівна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Курило, Ольга Юріївна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Перегудова, Валентина Іванівна; Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Хоменко, Світлана Валеріївна; Хоменко, Віталій Григорович; Хоменко, Віктор ВіталійовичМонографія містить узагальнені результати наукових досліджень, виконаних у межах комплексної кафедральної теми «Підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності». Усі представлені наукові результати було апробовано на всеукраїнських та міжнародних конференціях і опубліковано у фахових виданнях України.
- ДокументОсобливості реалізації STEAM-освіти в процесі технологічної підготовки учнів(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Даннік, Людмила АнатоліївнаРозглянуто методичні особливості реалізації STEAM-освіти в процесі технологічної підготовки учнів.
- ДокументПідвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності: звіт про науково-дослідну роботу кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій(Бердянський державний педагогічний університет, 2024-04) Перегудова, Валентина Іванівна; Жигірь, Вікторія Іванівна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Даннік, Людмила Анатоліївна; Буянов, Павло Георгійович; Онищенко, Сергій Вікторович; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Хоменко, Світлана Валеріївна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Курило, Ольга Юріївна; Погребняк, Марина МиколаївнаОб’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти у ЗВО. Предмет дослідження: теоретичні та методичні аспекти підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти. Мета роботи: теоретично обґрунтувати, проаналізувати, узагальнити та практично перевірити процес підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в практиці педагогічних закладів вищої освіти шляхом запровадження інноваційних форм, методів і технологій навчання. Для досягнення поставленої мети розв’язано такі завдання: проаналізовано й узагальнено матеріали щодо теоретико методичних аспектів підготовки фахівців педагогів системи професійної та технологічної освіти в сучасних умовах; психолого педагогічних умов підготовки мобільних, конкурентоспроможних кваліфікованих робітників в закладах професійної (професійно технічної) освіти, здатних до творчої професійної діяльності; підготовки майбутніх докторів філософії з професійної освіти; реалізації технології проєктного навчання, організації міжпредметних проєктів та дизайн проєктів як засобів формування креативного мислення здобувачів освіти; визначено організаційно методичні аспекти впровадження цифрових технологій в освітній процес підготовки фахівців професійної та технологічної галузей. Методи дослідження: теоретичні: аналіз науково-методичної літератури для визначення стану процесу підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в педагогіко-психологічній, методичній літературі; узагальнення, систематизація теоретичних положень для обґрунтування теоретичних та методичних засад щодо професійної підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти; емпіричні: спостереження, порівняння, вимірювання, індукція та дедукція, моделювання, експеримент та ін. Наукова новизна: вперше: теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено дієвість альтернативних моделей підвищення якості підготовки фахівців педагогів системи професійної та технологічної освіти в сучасних умовах, що передбачає запровадження оновленого змісту, форм організації освітнього процесу, методів і засобів навчання та реалізується завдяки створенню відповідних організаційно педагогічних умов. уточнено категоріально--понятійний апарат дослідження проблеми підвищення якості підготовки фахівців--педагогів системи професійної та технологічної освіти в сучасних умовах. удосконалено зміст підготовки фахівців--педагогів системи професійної та технологічної освіти завдяки впровадженню дисциплін вільного вибору. подальшого розвитку набули наукові ідеї щодо підготовки фахівців--педагогів системи професійної та технологічної освіти на основі концептуальних і специфічних підходів. Результати роботи: 1. Узагальнені і опубліковані у вигляді: статті у журналах, що індексуються у Scopus, WOS – 26; монографії (розділи в монографіях) – 18; навчальні та навчально-методичні посібники – 17; наукові статті – 39; тези наукових повідомлень – 84; публікацій здобувачів першого та другого рівнів вищої освіти зі спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) та здобувачів першого рівня вищої освіти зі спеціальності 015 Професійна освіта (Енергетика, електротехніка та електромеханіка) – 55. 2. Окремі в такій монографії: Onyshchenko S. Mechanotronics in Mechanical Engineering: monograph. Žďár nad Sázavou: Publishing House «The company «DEL c.z.»», 2023. 69 р. (2,9 друк.арк.). Отримані результати апробовувалися та впроваджувалися в практику роботи закладів вищої освіти завдяки лекційним курсам, практичним та індивідуальним заняттям, методичним рекомендаціям та навчальним, методичним посібникам, програмам практикумів, тренінгів, на семінарах, міжнародних та всеукраїнстких науково-практичних конференціях, засіданнях кафедри. Апробація результатів дослідження здійснювалась у процесі їх обговорення на міжнародних та всеукраїнстких науково-практичних конференціях, методичних та методологічних семінарах, публікацій наукових статей та тез. Застосування результатів роботи, її практичний результат: результати науково-дослідної роботи використовуються в Бердянському державному педагогічному університеті при викладанні дисциплін циклу професійної і практичної підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальностей 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) та 015 Професійна освіта (Енергетика, електротехніка та електромеханіка), а також можуть бути використані у закладах вищої освіти України. Форма кінцевої розробки: колективна монографія «Науково-методичні засади підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності» («Scientific and Methodological Principles of Improving the Quality of Training of Professional and Technological Education Specialists in Modern Conditions»).
- ДокументТеоретико-методичні засади підготовки фахівців педагогів технологічного профілю в умовах освітньо-інформаційного середовища(ВД «Освіта України», 2019) Онищенко, Сергій Вікторович; Бєлова, Юлія Юріївна; Буянов, Павло Георгійович; Вертипорох, Дмитро Якович; Даннік, Людмила Анатоліївна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Перегудова, Валентина Іванівна; Рогозіна, Ольга Василівна; Савицька, Олена Станіславівна; Сичікова, Яна Олександрівна; Черемісіна, Таїсія ОлександрівнаМонографія містить узагальнені результати наукових досліджень, виконаних у межах комплексної кафедральної теми "Теоретико-методичні засади підготовки фахівців-педагогів фізико-математичного та технологічного профілю в умовах освітньо-інформаційного середовища». Усі представлені наукові результати було апробовано на всеукраїнських та міжнародних конференціях і опубліковано у фахових виданнях України.
- ДокументХмароорієнтовані засоби навчання у процесі проєктнотехнологічної діяльності учнів(Сучасна техніка та інноваційні технології, 2023) Даннік, Людмила Анатоліївна; Перегудова, Валентина ІванівнаУ статті розкривається доцільність та необхідність впровадження засобів на основі хмарних технологій в процесі проєктної-технологічної діяльності учнів на уроках трудового навчання, надаються характеристики найпопулярнішим сервісам Google для використання розробки хмароорієнтованих засобів навчання.