Перегляд за Автор "Павленко, Максим Петрович"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання дистанційних технологій навчання в сучасних умовах(Запорізький національний університет, 2021) Павленко, Лілія Василівна; Павленко, Максим ПетровичСтаття присвячена проблемі вдосконалення підходів до використання дистанційних технологій навчання з урахуванням досвіду, отриманого викладачами та студентами протягом уведення карантинних обмежень. У статті визначено, що головними проблемами, з якими стикаються викладачі під час упровадження дистанційних технологій, є неготовність учасників освітнього процесу до осмислення й опанування сучасних педагогічних та інформаційних технологій для організації навчального процесу; проектування навчального процесу обмежилося лише оцифруванням готових традиційних лекцій та запровадженням автоматизованої системи тестування; не враховувались педагогічні умови ефективного впровадження технології дистанційного навчання в освітній процес. У статті визначено, що засобами подолання цих проблем є інтеграція методів дистанційного навчання та сучасних інформаційних технологій, які дозволять покращити ефективність дистанційного навчання та перевести його на новий рівень. У статті розглянуто яким чином під час вимушеного карантину протягом пандемії коронавірусної хвороби COVID-19 викладачі перейшли до використання цілої низки нових інформаційних технологій, зокрема засобів організації та проведення відеоконференцій, різноманітних платформ дистанційного навчання, месенджерів для спілкування зі студентами, хмарних сервісів обміну файлами. У статті розглянуто один із варіантів практичного використання сучасних інформаційних технологій для організації дистанційного навчання з дисципліни «Сучасні інформаційні технології». Перехід до вимушеної дистанційної освіти надав новий поштовх учасникам освітнього процесу до опанування сучасних педагогічних та інформаційних технологій. Викладачі та студенти стали активно впроваджувати дистанційні технології навчання для різних форм організації освітнього процесу. У статті доведено, що викладачі кардинально змінили підходи до проектування навчального процесу. Більш активно почали застосовувати різноманітні інформаційні технології, що підтверджено результатами дослідження.
- ДокументВпровадження засобів віртуалізації для адаптивного навчання студентів ЗВО(ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2020) Павленко, Максим Петрович; Павленко, Лілія ВасилівнаПідготовка майбутніх інженерів має ґрунтуватися на використанні сучасних педагогічних та інформаційних технологій. Загальносвітовою тенденцією є постійний розвиток апаратного та програмного забезпечення, поява нових та удосконалення старих технологій в галузі комп’ютерних мереж та серверного устаткування. Ця проблема актуалізується у підготовці майбутніх інженерів з дисципліни «Адміністрування комп’ютерних систем та мереж», адже функціонування глобальних мереж, хмарних технологій неможливе без якісного адміністрування та налагодження відповідних програмних та апаратних засобів. Одним із напрямків розв’язання визначеної проблеми є впровадження в навчальний процес технологій та засобів віртуалізації у поєднанні з модульним об'єктно-орієнтованим динамічнім навчальним середовищем Moodle. Освітній процес передбачає постійний моніторинг освітніх досягнень здобувачів вищої освіти з використанням навчального середовища Moodle для адаптивного вибору віртуального серверу під освітні потреби здобувача відповідно до одержаних результатів тестування проведених з використанням виду діяльності «урок». Для кожного етапу виконання завдань пропонується використовувати спеціалізований набір програмного забезпечення встановленого на віртуальний сервер у Proxmox Virtual Environment. Такий підхід дозволяє використовувати різноманітні віртуальні серверні конфігурації адаптовані саме під ті освітні питання, які розв’язуються кожним студентом індивідуально.
- ДокументДослідження необхідності впровадження технологій DevOps у навчання майбутніх вчителів інформатики(2023) Павленко, Лілія Василівна; Павленко, Максим Петрович; Павленко, ЄвгенУ статті досліджено проблему впровадження технологій DevOps у навчання майбутніх вчителів інформатики, що виникла у зв’язку з розвитком та розширенням можливостей цифрових технологій та підвищення вимог стейкголдерів до майбутніх вчителів інформатики. З використанням наукових методів аналізу та систематизації наукових публікацій вивчено сучасний стан розвитку технологій DevOps, та їх вплив на процес інформатизації та цифровізації суспільства. Визначено до професійна спільнота IT-фахівців активно впроваджує та популяризує технології DevOps. Проведений аналіз публікацій засвідчив, що сьогодні майже відсутні освітньо-професійні програми, які передбачають вивчення DevOps. Окремо відзначені освітньо-професійні програми зі спеціальності «Середня освіта (Інформатика)». У переважній більшості зміст цих програм не передбачає вивчення елементів DevOps. Сучасні напрямки удосконалення змісту шкільного курсу інформатики передбачають поліпшення його практико-орієнтованості, а технології DevOps зможуть допомогти в цьому. У дослідженні визначені ряд змістових компонентів технологій DevOps які можуть бути впроваджені в підготовку вчителів інформатики, а саме: інфраструктура як код; управління конфігурацією; контейнери; управління контейнерами; безпека інфраструктури; конвеєр розгортання; архітектура мікросервісів; постпродакшн; особливості DevOps для конкретного домену. Вивчення елементів технологій DevOps майбутніми вчителями інформатики має ґрунтуватися на потребах стейкголдерів. Вчителі інформатики не мають володіти всіма технічними та технологічними аспектами впровадження та використання технологій DevOps, але необхідний рівень професійних компетентностей має бути сформований для подальшого успішного працевлаштування. Результати проведеного констатувального експерименту дозволили підтвердити необхідність вивчення технологій DevOps майбутніми вчителями інформатики. Стейкголдери також обрали найбільш актуальні для сучасного вчителя інформатики технології DevOps: інфраструктура як код, контейнери, управління контейнерами.
- ДокументДослідження функціональних можливостей онлайн застосунків для організації й проведення онлайн анкетування та тестування(Суми : ФОП Цьома С. П., 2019) Павленко, Лілія Василівна; Павленко, Максим ПетровичУ статті розглянуті функціональні можливості онлайн застосунків для організації й проведення анкетування та тестування. Визначені недоліки та можливості в існуючих застосунках для організації й проведення анкетування та тестування.
- ДокументКомп’ютерні мережі : силабус освітнього компоненту для здобувачів освітньо-кваліфікаційної програми «Середня освіта (інформатика)», спеціальності 014 Середня освіта (Інформатика)(БДПУ, 2023) Павленко, Максим ПетровичМета та предмет курсу: формування загальних та фахових компетентностей, необхідних для раціонального використання засобів сучасних комп’ютерних мереж у ході розв’язання різного виду практичних задач; ознайомити студентів з складовими частинами та типами комп’ютерних мереж та відповідним програмним забезпеченням, стеком мережевих протоколів TCP/IP.