Перегляд за Автор "Смоліна, Ірина Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументVR та AR технології в освітньому процесі: практичний аспект(LIU, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Анастасія; Смоліна, Ірина СергіївнаУ статті розкрито приклади використання VR та AR технологій в освітньому процесі учнів середніх шкіл, який протягом останніх років вийшов на значно новий рівень. Все більше навчальних закладів впроваджують інформаційно-комп’ютерні технології у свій освітній процес в сучасних умовах дистанційного навчання. Застарілі методи навчання відходять на другий план, а замість них приходять інноваційні та більш результативні. Наразі учні та студенти мають більше можливостей навчатися як вдома, так і у школах та університетах. Одними з самих ефективних впроваджень для такого навчання виступають саме VR (Virtual reality) та AR (Augmented reality) технології.
- ДокументVR та AR технології в освітньому процесі: практичний аспект 2(LIU, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Анастасія; Смоліна, Ірина СергіївнаНаведено приклади використання VR та AR технологій в освітньому процесі учнів середніх шкіл, який протягом останніх років вийшов на значно новий рівень. Все більше навчальних закладів впроваджують інформаційно-комп’ютерні технології у свій освітній процес в сучасних умовах дистанційного навчання. Застарілі методи навчання відходять на другий план, а замість них приходять інноваційні та більш результативні.
- ДокументВикopиcтaння кoмп'ютepниx ґaджeтiв учнями лiцeю пpи диcтaнцiйнoму нaвчaннi(Херсон : Видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2022) Голендяєв, Григогій; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Смоліна, Ірина СергіївнаCучaний poзвитoк нoвиx iнфopмaцiйниx тexнoлoгiй тa кoмп’ютepниx ґaджeтiв i впpoвaджeння їx пpи диcтaнцiйнoму нaвчaннi у вcьoму cвiтi нaклaли cвiй cуттeвий вiдбитoк нa poзвитoк ocoбиcтocтi cучacнoгo лiцeїcтa (шкoляpa, cтудeнтa). Нapaзi cуcпiльcтвo впpoвaджує кoнcтpуктивнi змiни в пpиcтpoяx нa якиx мoжливo нaвчaтиcя. Cуть циx змiн кpиєтьcя в нoвиx cпocoбax ґaджeтилiзaцiї тa cпpиймaння iнфopмaцiї з пpиcтpoїв тa пpoгpaм для нaвчaння, якi нe викopиcтoвувaлиcя paнiшe.
- ДокументВикористання VR та AR технологій у навчанні(Leadership and Innovation University, 2023-02-01) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Чуприна, Ганна Петрівна; Смоліна, Ірина СергіївнаУ статті розкрито практичний аспект використання VR та AR технологій у навчанні, яке протягом останніх років вийшло на значно новий рівень. Впровадження в навчальний процес інформаційних технологій є більш результативним як вдома, так і в умовах традиційного аудиторного навчання. Кожен навчальний заклад проектує освітнє середовище для забезпечення освітнього процесу засобами STEM обладнання, віртуальних класів тощо. Одними з самих ефективних впроваджень виступають саме VR (Virtual reality) та AR (Augmented reality) технології.
- ДокументВикористання VR та AR технологій у навчанні(Batumi, Georgia LIU, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Чуприна, Ганна Петрівна; Смоліна, Ірина СергіївнаУ статті розкрито практичний аспект використання VR та AR технологій у навчанні, яке протягом останніх років вийшло на значно новий рівень. Впровадження в навчальний процес інформаційних технологій є більш результативним як вдома, так і в умовах традиційного аудиторного навчання. Кожен навчальний заклад проектує освітнє середовище для забезпечення освітнього процесу засобами STEM обладнання, віртуальних класів тощо. Одними з самих ефективних впроваджень виступають саме VR (Virtual reality) та AR (Augmented reality) технології.
- ДокументДодаткові можливості табличного процесора MS EXCEL: розвиток логічного мислення(Переяслав-Хмельницький, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Смоліна, Ірина СергіївнаMicrosoft Excel — одна з найбільш загадкових і цікавих програм в пакеті MS Office. Цікава вона численними засобами автоматизації роботи, оформлення документів і багатими обчислювальними можливостями. Загадковість її полягає в тому, що більшість користувачів застосовують лише мінімальні можливості того, що може дати їм Excel. Це тим більше дивно, що спектр можливостей програми практично безмежний: від створення простих таблиць, побудови діаграм і графіків до вирішення складних обчислювальних завдань і моделювання різних процесів. Незамінний Microsoft Excel для студентів, аспірантів, викладачів, наукових працівників, фахівців різного профілю. Студентам він допомагає виконати складні обчислення для лабораторних, практичних, курсових чи дипломних робіт, а вже будучи фахівцями вони знайдуть в Microsoft Excel надійного помічника при роботі над різного роду проектами, які вимагають складних обчислень
- ДокументЕволюція соціальних мереж у професійній освіті від віртуальних спільнот до реального впливу(Tampere, Finland: Scholarly Publisher ICSSH, 2024) Сидоренко, Олександр; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Смоліна, Ірина СергіївнаАктуальність обумовлена швидким розвитком цифрових технологій, який змінив засоби комунікації та взаємодії між людьми. Соціальні мережі перетворилися з простих платформ для спілкування та обміну інформацією в потужні інструменти, що впливають на суспільні процеси, політику, освіту, бізнес і культуру. Вони стали не лише способом вираження індивідуальності, а й значним чинником суспільних змін. Це особливо актуально у контексті професійної освіти, де соціальні мережі відіграють ключову роль у формуванні освітніх практик та методів навчання, адаптованих до потреб сучасного динамічного світу.
- ДокументЗастосування методу групової дискусії при викладанні інформатичних дисциплін у закладах професійної освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Кравченко, Наталія Володимирівна; Чуприна, Ганна Петрівна; Смоліна, Ірина СергіївнаУ статті описано методику застосування методу групової дискусії в закладах професійної (професійно-технічної) освіти на прикладі комп’ютерної тематики. Проаналізовано сучасний освітній процес, який передбачає реалізацію одного з важливих завдань – розширення форм навчальної діяльності учнів. Надано характеристики методам навчання. Висвітлено теоретичні засади освітнього процесу, що повинен будуватися як спілкування, взаємодія, обмін ініціативами його учасників – педагога і учнів, учнів між собою. Саме так будується освітній процес при використанні групових, інтерактивних (заснованих на взаємодії) методів навчання – дискусії, виконання ролей, імітаційної гри. Зроблено наголос саме на груповій дискусії – найбільш поширеному методі. Розкрито основне завдання групової дискусії – виявлення різних точок зору учасників на будь-яку проблему і при необхідності всебічний аналіз кожної з них на прикладі комп’ютерної тематики. Доведено, що організоване навчання і виховання, здійснене в рамках тієї або іншої педагогічної системи, має певне організаційне оформлення, що відрізняються участю учнів, співвідношенням їх колективних та індивідуальних форм організації діяльності, ступенем самостійності і специфікою керівництва освітнім процесом з боку педагога. На практичному прикладі описано етапи проведення дискусійного заняття, яке сприяє розвитку в учнів основних комунікативних умінь, мислення і усного мовлення, при цьому вони опановують ораторськими вміннями і умінням доказового спору, збільшується їх інтерес до комп’ютерної тематики. Пропонується авторська розробки плану-конспекту уроку-дискусії для професійно-технічних закладів освіти на тему «Книга і комп’ютер в інформаційному суспільстві: за і проти». Це дослідження не є кінцевим, тому ми плануємо продовження публікацій, де більш детально розкриємо практичні аспекти застосування методу групової дискусії в професійно-технічних закладах освіти на різних прикладах.
- ДокументОсобливості використання ІКТ для здійснення онлайн тестування в сучасному освітньому процесі(Херсон : Книжкове видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Олександр Володимирович; Смоліна, Ірина СергіївнаСучасний етап розвитку суспільства, пов'язаний з активною інформатизацією та цифровізацією, яка торкається усіх галузей життя. У сфері освіти це зумовлює пошук нових підходів до організації освітнього процесу, в якому мають бути забезпечені умови для формування особистості, здатної ефективно самореалізуватись й бути конкурентоспроможною. Вагомим підґрунтям для цього є використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій, які дозволяють враховувати можливості й потреби здобувачів освіти й забезпечують швидкий зворотній зв'язок, зокрема в умовах дистанційного навчання. Саме ІКТ у сучасній педагогічній науці розглядаються як важлива ланка оновлення процесу підготовки особистості до життя. Тому важливим сьогодні є готовність і викладачів і здобувачів освіти до застосування сучасних сервісів, за допомогою яких можна і перевірити рівень засвоєння знань і активізувати процес навчання загалом.
- ДокументРозвиток віртуальних реальностей та їх вплив на методики професійної освіти(БДПУ, 2024) Самсутін, Деніс; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Хатько, Алла Вікторівна; Смоліна, Ірина СергіївнаВіртуальна реальність відкриває нові можливості для імітаційного навчання, дозволяючи здійснювати практичні заняття в умовах, максимально наближених до реальності, без ризиків для здоров'я та безпеки. Це сприяє не тільки підвищенню якості освіти, але й забезпечує адаптацію навчальних програм до вимог сучасного ринку праці. Використання технологій віртуальної реальності в навчальному процесі вимагає ретельного аналізу потреб професійної освіти, розробки методик і підходів, що дозволять ефективно інтегрувати ці інновації в освітній процес, враховуючи особливості різних спеціальностей.
- ДокументСайт дисципліни як один із головних інструментів при підготовці здобувачів фахової передвищої освіти в умовах дистанційної освіти(Херсон : Видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2022) Ніколаєва, Ірина; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Смоліна, Ірина СергіївнаЧетвертий рік поспіль через об'єктивні причини заклади освіти не мають можливості організувати систематичний освітній процес в очному форматі. Освітянам доводиться комбінувати та поєднувати різні форми здобуття освіти, аби налагодити ефективну взаємодію та якісно навчати здобувачів освіти. В умовах карантинних обмежень, а згодом й воєнного стану на території нашої країни, дистанційна форма виявилась найоптимальнішим та найбезпечнішим варіантом для організації навчання