Перегляд за Автор "Улюкаєва, Ірина Гереєвна"
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВплив зарубіжного досвіду на становлення вітчизняної дошкільної освіти (кінець хіх – початок хх ст.)(Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя, 2015) Улюкаєва, Ірина ГереєвнаУ статті розглянуто стан дошкільної освіти в зарубіжних країнах наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст., а також показаний вплив зарубіжного досвіду на становлення вітчизняної дошкільної освіти
- ДокументДіяльність С.Ф. Русової щодо створення системи дошкільного виховання в Україні у 1917-1919 роках(Вісник Чернігівського національного педагогічного університету, 2016) Улюкаєва, Ірина ГереєвнаУ статті проаналізовано діяльність С.Ф. Русової щодо створення системи дошкільного виховання в Україні у 1917-1919 роках. Очоливши департамент дошкільної освіти уряду Української Народної Республіки вона здійснила велику організаційну роботу з утвердження дошкільного виховання у якості першої ланки освітньої системи і підготовки для неї педагогічних кадрів. Між іншим, у цей період вона розробила концепцію національного дошкільного виховання, яка мала стати теоретико-методичним підґрунтям для діяльності дитячих садків.
- ДокументНавчально-виховна діяльність у дошкільному закладі: проблеми, пошуки, знахідки : колективна монографія(Донецьк : ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2009) Гайдаржийська, Любов; Кот, Надія Андріївна; Литвин, Ольга; Зайцева, Лариса Іванівна; Захарова, Наталя Миколаївна; Омеляненко, Алла Володимирівна; Зрожевська, Алла; Улюкаєва, Ірина Гереєвна; Тельчарова, Олена Панасівна; Мішечкіна, Марина; Потоцька, Тетяна Федорівна; Макаренко, Ліля; Гуренко, Ольга ІванівнаКолективна монографія присвячена проблемі пошуку шляхів підвищення ефективності освітньо-виховної роботи в дошкільному навчальному закладі, її перебудови відповідно до сучасних вимог. Автори охопили широке коло питаннь організації виховання й навчання дітей дошкільного віку, розроблення нових методик і педагогічних технологій. Підготовлене видання є творчим науковим доробком кафедри дошкільної освіти Бердянського державного педагогічного університету. Монографія розрахована на науковців, викладачів ВНЗ, а також практичних працівників – педагогів дошкільної освіти
- ДокументПрофесійна компетентність фахівців дошкільної освіти: сучасні вектори формування(Харків : Видавництво Іванченка І. С., 2021) Зайцева, Лариса Іванівна; Семеняко, Юлія Борисівна; Донченко, Ольга Сергіївна; Григор’єва, Наталя Анатоліївна; Ілішова, Ольга Миколаївна; Улюкаєва, Ірина Гереєвна; Кот, Надія Андріївна; Дичківська, Ілона; Єськова, Тетяна Леонідівна; Мороз-Рекотова, Леся Вікторівна; Омеляненко, Алла Володимирівна; Старинська, Олена ВіталіївнаУ монографії представлені результати науково-дослідної роботи колективу науковців кафедри дошкільної освіти Бердянського державного педагогічного університету, здійснених щодо шляхів розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Видання адресоване науковцям, здобувачам вищої освіти та викладачам закладів вищої педагогічної освіти, фахівцям у галузі дошкільної освіти
- ДокументРозвиток суспільного дошкільного виховання в Україні у першій половині ХХ ст.(Освітній простір України, 2016) Улюкаєва, Ірина ГереєвнаВ статті розкривається історія становлення і розвитку системи суспільного дошкільного виховання, основні тенденції цього процесу та фактори, що на нього впливали. Простежується динаміка розвитку мережі виховних закладів для дітей дошкільного віку, наводяться статистичні дані.
- ДокументСвітовий процес розвитку дошкільної освіти та його вплив на становлення вітчизняної теорії і практики (ХІХ – початок ХХ ст.)(Інноватика у вихованні, 2018) Улюкаєва, Ірина ГереєвнаУ статті розглянуто стан дошкільної освіти в зарубіжних країнах наприкінці ХІХ – початку ХХ ст., а також показано вплив зарубіжного досвіду на становлення вітчизняної дошкільної освіти. Доведено, що становлення вітчизняної дошкільної освіти відбувалося в межах загальносвітового «дошкільного руху», під впливом зарубіжного досвіду
- ДокументСоціокультурні умови становлення та розвитку дошкільної освіти в Україні наприкінці ХІХ – початку ХХ ст.(Освітній простір України, 2014) Улюкаєва, Ірина ГереєвнаСтаття присвячена розгляду соціокультурних умов становлення та развитку вітчизняної дошкільної освіти наприкінці Х1Х - початку Х Х ст. Розкриваються особливості цього процессу, наводиться фактологічний матеріал. Значна увага звернена на висвітлення ролі громадської ініціативи у розвитку теорії та практики дошкільної освіти у цей період, а також акцентується на її євроінтеграційному векторі
- ДокументСуспільне дошкільне виховання в Україні за часів державної незалежності (1991-2008 рр.): втрати та здобутки(Херсон: Видавництво ХДУ, 2008) Улюкаєва, Ірина ГереєвнаУ статті проаналізовано процеси, що відбувалися в суспільному дошкільному вихованні України 1991 – 2008 рр., визначено негативні та позитивні тенденції, втрати та здобутки.
- ДокументТеорія та практика дошкільної освіти в сучасних експериментальних дослідженнях : монографія(Харків : Право, 2015) Луб’янова, Аліна; Гавриш, Наталя; Семеняко, Юлія Борисівна; Зайцева, Лариса Іванівна; Макаренко, Ліля; Улюкаєва, Ірина Гереєвна; Кот, Надія Андріївна; Цибуляк, Наталя Юріївна; Сущинська, Тетяна Сергіївна; Смірнова, Яна; Омеляненко, Алла Володимирівна; Лопатіна, Ганна Олександрівна; Сущенко, О.Колективна монографія репрезентує результати наукових досліджень, здійснених за широким колом актуальних проблем дошкільної освіти і підготовки для неї педагогічних кадрів. Адресується науковцям, студентам та викладачам вищих педагогічних навчальних закладів, педагогам-практикам
- ДокументХрестоматія з історії дошкільної педагогіки в Україні(Донецьк : ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2008) Улюкаєва, Ірина ГереєвнаВивчення історії педагогіки не можливе без безпосереднього ознайомлення з першоджерелами: творами педагогів минулого, публікаціями в періодичних виданнях, нормативно-законодавчими документами. Між тим, твори більшості українських педагогів до цього часу ще залишаються не перевиданими, що робить практично неможливим знайомство студентів з ними. Для подолання цієї проблеми й підготовлена ця хрестоматія. Вона складається з трьох розділів: - Історія дошкільної педагогіки початку ХХ ст. - Історія дошкільного виховання радянського пе6ріоду. - Суспільне дошкільне виховання в Україні за часів незалежності.
- ДокументІсторико-педагогічні дослідження вітчизняної дошкільної освіти як теоретико-методологічна основа її подальшого розвитку(Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету, 2012) Улюкаєва, Ірина ГереєвнаСтаття розкриває необхідність і актуальність проведення історико-педагогічних досліджень; подає аналіз сучасного стану вивченості історії становлення та розвитку дошкільного виховання в Україні
- ДокументІсторія дошкільної педагогіки(Вид-во «Діса плюс», 2016) Улюкаєва, Ірина ГереєвнаУ підручнику поданий систематизований, хронологічно послідовний виклад розвитку теорії та практики виховання дітей дошкільного віку впродовж усієї історії світової цивілізації. Це перший підручник з дисципліни «Історія дошкільної педагогіки» у вітчизняній практиці дошкільної педагогічної освіти. Він містить авторське трактування історичних подій, фактів, педагогічних теорій. Адресований студентам напряму підготовки 6.010101 «Дошкільна освіта». Може стати у пригоді педагогам-практикам системи дошкільної освіти, науковцям
- ДокументІсторія суспільного дошкільного виховання в Україні(Донецьк : ТОВ "Юго-Восток, ЛТД", 2011) Улюкаєва, Ірина ГереєвнаНавчальний посібник "Історія суспільного дошкільного виховання в Україні" призначений для педагогічних навчальних закладів, в яких здійснюється підготовка фахівців дошкільної освіти. Він охоплює всю історію суспільного дошкільного виховання в Україні, яка не знайшла відповідного висвітлення у сучасних посібниках з історії педагогіки. Поява такого посібника дає можливість компенсувати цей прогал. Посібник складається з 7 розділів, в яких сконцентровано науково-пізнавальну інформацію про розвиток суспільного дошкільного виховання з кінця ХІХ століття до 2010 року. Розділи посібника відповідають прийнятій в історико-педагогічній науці періодизації. Матеріал підготовлено з використанням різноманітних джерел: архівних матеріалів, періодичних видань і публікацій різних років. У тексті наводяться численні цитати, фрагменти документів. Це не лише знайомить студентів з першоджерелами, а й дає можливість відчути "колорит епохи". Крім того, навчальний посібник містить додатки, до яких включені публікації з періодичних видань минулого, що яскраво ілюструють особливості становлення і розвитку суспільного дошкільного виховання на різних етапах його історії. До кожного розділу додається перелік літератури, який знайомить користувачів посібника з його джерельною базою, формує уявлення про особливості пошуку історико-педагогічної інформації, переконує у вірогідності викладеного матеріалу. Наприкінці посібника наводиться список сучасних наукових досліджень, навчальних посібників і статей з історії дошкільної педагогіки, а також суспільного дошкільного виховання. Він покликаний зорієнтувати студентів на пошук додаткової інформації при вивченні історії дошкільної педагогіки, а також проведенні науково-дослідної роботи історико-педагогічного характеру