Перегляд за Автор "Фатьянова, Тетяна Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАлгоритм антикризових заходів у туризмі(Полтава : ЦФЕНД, 2021) Оргієць, Оксана Миколаївна; Фатьянова, Тетяна ОлександрівнаНадано алгоритм антикризових заходів для подолання економічних викликів у туризмі, який полягає в розробці дій, які спрямовані як на уникнення, стримування негативних впливів кризи, так і на профілактику довгострокових негативних її наслідків для суб’єктів туристичної сфери.
- ДокументНові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Коваль, Людмила Вікторівна; Попова, Ольга Іванівна; Бальоха, Альона; Візавер, Вiкторiя; Кузьмінський, Анатолій; Біда, Олена; Чичук, Антоніна; Гуттерер, Єва; Кучай, Олександр; Лінтварьова, Анна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Сугейко, Любов; Дегтярьова, Любов; Кабанова, Дар’я; Кравцова, Тетяна; Олійник, Олена; Павлусь, Ольга; Пістряк, Світлана; Семенюк, Наталія; Червяковська, Наталія; Бєдунова, Олена; Дрозд, Лідія; Коробова, Ольга; Кузнецов, Микита; Горецька, Олена Віталіївна; Рига, Галина; Федорик, Вікторія Володимирівна; Беспалько, Лариса; Бідзіля, Валерія; Бойко, Дарія; Бородін, Олексій; Варданян, Сєда; Щербакова, Надія Миколаївна; Галушкова, Марія; Гладиш, Ганна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Губанова, Олена; Дорошенко, Вікторія; Дудка, Артем; Коваль, Карина Валентинівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Голік, Олександр Борисович; Кучерява, Катерина; Малиш, Яна; Матюк, Аліна; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Неклеса, Руслана; Нємцева, Наталія; Патика, Вікторія; Пруська, Анастасія; Садовникова, Юлія; Сапранкова, Катерина; Сукова, Марія; Тімченко, Карина; Чемоніна, Лада В’ячеславівна ; Трушлякова, Вікторія; Удовенко, Анна; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Федюк, Валентина; Чайка, Анжела; Швед, Ольга; Школа, Ірина Вікторівна; Григор'єв, Ігор; Гоменюк, Дар’я; Малиш, Яна; Качерова, Ольга Георгіївна; Джураєва, Яніна; Дзюба, Світлана; Іванова, Ганна; Маджарова, Софія; Мартинюк, ЛесяУ збірнику вміщено матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Збірка тез присвячена розкриттю проблем професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти в умовах змінненої реальності. Основі положення стануть в нагоді майбутнім педагогам, вчителям початкової школи та всім, хто цікавиться окресленою проблемою.
- ДокументПедагогічні програмні засоби організації і комп’ютерної підтримки навчально-пізнавальної діяльності здобувачів початкової освіти(Суми, Україна, 2022) Качерова, Ольга Георгіївна; Фатьянова, Тетяна ОлександрівнаКінець ХХ-го – початок ХХІ-го століття характеризуються швидкою інформатизацією суспільства. Від рівня розвитку суспільства напряму залежить рівень розвитку системи освіти, тому сучасність ставить перед системою освіти нові вимоги, пов’язані з виробленням нових підходів у навчанні в умовах масової інформатизації освітнього процесу. Якісна реалізація поставлених завдань потребує широкого впровадження в освітній процес комп’ютерно-орієнтованих систем навчання, що базуються на комп’ютерній підтримці навчально-пізнавальної діяльності.
- ДокументПрофесійний розвиток майбутнього вчителя початкової школи: практичні інструменти для створення успішного особистого бренду(Видавнича група «Наукові перспективи», 2024-05) Петрик, Крістіна Юріївна; Фатьянова, Тетяна ОлександрівнаУ статті здійснено оцінку внеску науковців у досліджені питання брендингу галузі освіти та приділено увагу проблемі формування особистого бренду майбутнього вчителя початкової школи. За результатами аналізу психолого-педагогічної літератури зроблено висновок, що досліджувана проблема є досить актуальною та потребує детального розгляду в сфері освіти, зокрема з питань особистісного бренду вчителя. Розкрито сутність понять «бренд», «персональний бренд», «особистий бренд майбутнього вчителя початкової школи». Описані ключові етапи створення особистого бренду. Зазначено, що виключну роль у створенні професійного іміджу майбутнього фахівця відіграє публікація педагогічних доробок, розробка особистих вебсайтів, участь у семінарах, вебінарах, форумах, конкурсах, конференціях тощо. Визначено, що успішно створений особистий бренд надає значну підтримку майбутньому вчителю початкової школи в різних аспектах, а саме: формування авторитету та довіри; створення унікальності та диференціації; підвищення впізнаваності та видимості; ріст мотивації та задоволеності. Запропоновано комплекс практичних інструментів для розвитку персонального бренду. До них віднесено: SWOT-аналіз, white paper (біла книга), сторітелінг, блогінг, трайвертайзінг і портфоліо. Зазначено, що використання цих інструментів позитивно впливає на саморозвиток та самоосвіту майбутнього педагога. Розглянуто приклади інноваційних форматів взаємодії майбутнього вчителя початкової школи в процесі розвитку особистого бренду. Зроблено висновки про те, що в сучасних умовах створення та просування особистого бренду є досить актуальним та сприяє розвитку конкурентоспроможності, як майбутнього вчителя початкової школи, так і закладу освіти в цілому; позитивно впливає на його імідж; допомагає розкрити внутрішні ресурси та закладений потенціал. Стаття представляє науковий і практичний інтерес для здобувачів вищої освіти, вчителів початкової школи, дослідників і всіх тих, хто зацікавлений у проблемі професійного розвитку, зокрема створенні успішного особистого бренду.