Перегляд за Автор "Халабузар, Оксана Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАнглійська мова : силабус на 2023-2024 н. р. для спеціальності 035 Філологія(2023) Халабузар, Оксана АнатоліївнаМетою курсу є формування, розвиток та вдосконалення мовленнєвих навичок (аудіювання, читання, письмо, говоріння) до рівня самостійного користувача, що має забезпечити здатність ефективно та гнучко використовувати англійську мову в різноманітних ситуаціях соціального , академічного та професійного спілкування. Предметом навчальної дисципліни є фонетичні, лексичні, граматичні та синтаксичні особливості англійської мови, знання яких дає можливість ефективно застосовувати навички аудіювання, читання, письма, говоріння іноземною мовою в повсякденних ситуаціях та у професійному середовищі.
- ДокументВступ до германістики (кредитно-трансферний курс для студентів-германістів першого курсу)(Видавець Ткачук О.В., 2015) Дуброва, Оксана Володимирівна; Халабузар, Оксана АнатоліївнаПосібник містить навчальну програму, теоретичний та практичний блоки курсу, структуровані за кредитно-трансферною системою. Розглянуто історіографію германістики, її науковий апарат; закономірності розвитку германських мов; методи порівняльно історичного та типологічного вивчення мов для подальших наукових пошуків; стисло викладено фонетику і морфологію готської мови, оскільки для неї характерна архаїчність окремих рис, що є основою для типологічних досліджень германських мов; особливості словотвору та синтаксису. Практичний блок містить завдання та етимологічні задачі з порівняльної граматики та фонетики германських мов, тексти готською мовою для читання, питання та завдання для самоконтролю та модульного контролю.
- ДокументЗавдання з алгоритмами, OR-квести та аур-дискусії в контексті підготовки майбутніх лінгвістів(Бердянський державний педагогічний університет, 2019) Халабузар, Оксана АнатоліївнаУ статті акцентується увага на необхідності формування культури логічного мислення майбутніх вчителів та логічних знань зокрема. Реформування системи освіти України, пов’язане з глобальною інтеграцію у глобальний освітній простір, упровадженням особистісно орієнтованої, гуманістичної парадигми, реалізацією розвивального професійного навчання, зумовлює інтенсифікацію вимог до професійного мислення майбутнього лінгвіста, яке має характтеризуватися такими рисами, як самостійність, гнучкість, рефлексивність, креативність, системність, критичність, відкритість та ін. Дотримання сприятливих умов, що допоможуть розвинути особистісні якості, дозволить фахівцеві успішно вирішувати як життєві, так і професійні завдання; створювати сприятливі умови для навчання майбутніх учнів, їхнього виховання, всебічного гармонійного розвитку відповідно до запитів сьогодення. Наведені вище трансформаційні процеси обумовлюють упровадження в процес професійної підготовки майбутніх лінгвістів таких сучсних технологій, які сприятимуть формуванню культури їх професійного мислення взагалі та культури логічного мислення зокрема, що передбачає удосконалення логічних знанть та умніь майбутніх спеціалістів. Зважаючи на те, що оволодіння сучасними інформаційними технологіями є одним з основних компонентів фахової підготовки спеціаліста, було розроблено та застосовано в освітньому процесі інтернет-ресурс, що спрямований на оволодіння основами необхідних знань щодо культури логічного мислення. З метою дистанційного формування логічного мислення студенти виконують завдання, які розміщуються на сайті-блозі, складають конспекти наданого на сайті матеріалу. Під час формуваняя логічних знань та умінь також слід застосовувати і проетну методику. Підготовка проектів вимагає від студентів значного рівня сформованості культури логічного мислення, адже необхідними є вміння аналізувати інформацію, виокремлювати головне, узагальнювати, робити висновки та прогнозувати ефективність розроблених проектів. Розкрито потенційні можливості нестандартних завдань з логічним навантаженням, орієнтованих на оволодіння логічними знаннями та уміннями майбутніми спеціалістами під час професійно-педагогічної підготовки спеціалістів у закладах вищої освіти (на матеріалі гуманітарних дисциплін).
- ДокументМетодика навчання анлійської мови : силабус для спеціальності 014 Середня освіта(2023) Халабузар, Оксана АнатоліївнаМета курсу: забезпечення основ методичної підготовки здобувачів до реалізації професійних функцій учителя АМ, а саме: • навчання АМ: формування в учнів іншомовної комунікативної компетентності, виховання, освіта й розвиток учнів засобами АМ на уроці та в позакласній роботі (гурткова і клубна робота секцій за інтересами, проблемні групи тощо); • науково-методичної та організаційно-методичної роботи з упровадження в освітній процес нових інформаційних технологій навчання АМ; • навчально-методичної роботи, в тому числі з вивчення, узагальнення та розповсюдження нових методів навчання АМ.
- ДокументОновлення парадигми освіти як шлях до вдосконалення фахової підготовки лінгвістів(Бердянський державний педагогічний університет, 2015) Халабузар, Оксана АнатоліївнаСтаття присвячена актуальним питанням оновлення парадигми освіти. Автором підкреслено значення удосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутніх лінгвістів у контексті сучасної освіти.
- ДокументСпіви Землі: біологія та екологія в літературі та культурі(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Астапова, Вероніка Алімівна; Белімова, Т. В.; Богдан, Валерій Володимирович; Боговін, Ольга Володимирівна; Бондарева, О. Є.; Борзенко, О. І.; Будний, В. В.; Варецька, С. О.; Вєльчєва, К. О.; Вещикова, О. С.; Волгіна, О. О.; Гагара, Т. В.; Ганошенко, Ю. А.; Глотов, О. Л.; Годік, К. О.; Головань, Т. П.; Горбань, О. О.; Горбач, Н. В.; Григорчук, Ю. М.; Даниленко, Л. В.; Девдюк, І. В.; Деркачова, О. С.; Дуброва, Оксана Володимирівна; Жаркова, Р. Є.; Жигун, С. В.; Зарва, Вікторія Анатоліївна; Кірєєва, М. В.; Коваленко, Я. С.; Козлова, А. О.; Комаров, С. А.; Корнелюк, Б. В.; Курилова, Ю. Р.; Лановик, З.Б.; Лановик, М.Б.; Левицька, О. С.; Лихацька, В. М.; Лісовська, І. В.; Лущій, С. І.; Матасова, Ю. Р.; Маценка, С. П.; Мітракова, О. О.; Москвітіна, Д. А.; Ніколаєнко, В. М.; Ніколаєнко, К. І.; Новик, Ольга Петрівна; Павлик, Неля Віленівна; Павлюк, О. О.; Петренко-Цеунова, О. І.; Полуляхов, Артем Сергійович; Райбедюк, Г. Б.; Скидан, Я. А.; Сморжевська, О. О.; Соболь, В. О.; Табакова, Ганна Іванівна; Федоренко, О. Б.; Федоряка, Л. Д.; Філоненко, С. О.; Харлан, Ольга Дмитрівна; Цюп’як, І. К.; Чорний, І. В.; Швець, А. І.; Шиманович, Ірина Вікторівна; Халабузар, Оксана Анатоліївна; Школа, Валентина Миколаївна; Школа, Г. М.; Юносова, Валентина Олександрівна; Юхимук, Я. В.; Янковська, Ж. О.; Янцелевич, О. С.; Groes, Sebastian; Moore, MatthewУ збірнику вміщено матеріали доповідей і повідомлень міжнародної наукової конференції, що відбулася на базі факультету філології та соціальних комунікації Бердянського державного педагогічного університету. Конференцію було присвячено питанням екології та біології в культурі, літературознавстві, проблематика доповідей спирається на потреби наукового літературознавства та практики викладання літератури у контексті екокритики. Матеріали збірки можуть бути використані вчителями та студентами-філологами, викладачами, аспірантами, а також усіма, хто цікавиться сучасними проблемами дослідження літератури.
- ДокументФормування критичного мислення на уроках англійської мови та зарубіжної літератури : силабус для спеціальності 014 Середня освіта(2024) Халабузар, Оксана АнатоліївнаМетою дисципліни «Формування критичного мислення на уроках англійської мови та зарубіжної літератури» є удосконалення критичного мислення здобувачів для ситуативного та професійного спілкування в умовах трансформації освітніх процесів. У процесі досягнення цієї мети здобувачі освіти отримують знання з основ формування критичного мислення, теорії аргументації; розкривають особливості графічних органайзерів та кодування текстів під час критичного читання, слухання та письма, «сократівського діалогу». Здобувачі формують уміння коректно аргументувати свої думки англійською мовою, брати участь у дискусії англійською мовою. За допомогою сучасних методів та стратегій формування критичного мислення студенти мають оволодіти достатнім рівнем комунікативної компетентності під час роботи з автентичними англомовними мультимедійними матеріалами з мережі Інтернет; під час виконання індивідуальних та групових проєктів на онлайн-платформах, створюючи власний мультимедійний контент; виконуючи завдання з метою формування критичності та послідовності мислення та мовлення.
- ДокументІноземна мова : силабус на 2023-2024 н. р. для спеціальності 015 «Професійна освіта (Цифрові технології)»(БДПУ, 2023) Халабузар, Оксана АнатоліївнаМетою викладання навчальної дисципліни «Іноземна мова» є практичне володіння іноземною мовою в обсязі, необхідному для ситуативного та професійного спілкування з метою одержання інформації. У процесі досягнення цієї мети студенти мають оволодіти достатнім рівнем комунікативної компетентності, яку складають мовленнєві вміння, сформовані на основі мовних, комунікативно-пізнавальних, мовленнєвих навичок загального характеру, включаючи навички перекладу, реферування та анотування суспільно-політичних текстів, а також підготовку до подальшої самостійної роботи з мовним матеріалом для забезпечення освітніх запитів і гармонійного поєднання навчального процесу та наукової діяльності.
- ДокументІнтерактивні методи навчання англійської мови : силабус для ОП «Середня освіта (англійська мова і література)»на 2023-2024 н. р.(2023) Халабузар, Оксана АнатоліївнаУ результаті вивчення навчальної дисципліни здобувачі освіти будуть вміти: працювати з англомовним веб-контентом з метою удосконалення навичок аудіювання, читання, письма та говоріння учнів в умовах НУШ; застосовувати інтерактивні методи навчання для ефективного формування англомовної комунікації учнів; працювати з автентичними джерелами, створювати власний веб-контент англійською мовою.