Перегляд за Автор "Цибуляк, Наталя Юріївна"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДистанційне та змішане навчання в університетах України: рефлексії щодо їх впровадження у мирний та воєнний час(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Попова, Анастасія Сергіївна; Сичікова, Яна Олександрівна; Цибуляк, Наталя Юріївна; Лопатіна, Ганна Юріївна; Ковачов, Сергій Сергійович; Попов, ПилипУ статті схарактеризовано особливості організації дистанційного та змішаного навчання в університетах України на основі внутрішніх рефлексій та систематизації загальнонаціонального досвіду їх упровадження у мирний час та в контексті війни. Проаналізовано підходи до розуміння дистанційного й змішаного навчання та визначено специфіку українського контексту. Визначено етапи розвитку дистанційного та змішаного навчання в Україні, починаючи з 2000 р. У фокусі дослідження виділено три основні етапи: примусове дистанційне навчання, змішаний формат навчання та змішаний формат дистанційного навчання. Досліджено специфіку використання дистанційно-змішаного навчання для різних груп університетів, поділ яких обумовлено картою бойових дій. Доведено, що стрімкий перехід до дистанційного та змішаного навчання дозволив чітко окреслити як переваги цих форм (доступність та гнучкість, розширення можливостей університетів, викладачів та здобувачів, перехід на сучасні технології), так і оголити недоліки (недостатність фінансування, брак технічних ресурсів, доступу до ліцензованого програмного забезпечення, адаптація навчальних курсів до дистанційного формату з урахуванням специфіки та можливостей кожного університету) й виклики (якість освіти, наявність технічної інфраструктури, соціальна взаємодія, підготовка викладачів та здобувачів). Визначено, що український контекст упровадження дистанційного та змішаного навчання має свою специфіку, яка наразі обумовлена стрімкістю, невизначеністю й нерівністю умов, у яких опинилися учасники освітнього процесу. Результати дослідження свідчать, що дистанційна та змішана освіта в університетах України є потужним інструментом для покращення доступності та якості освіти, однак у той же час складним процесом, який вимагає глибокого аналізу, узгодженості, підготовки та залучення всіх зацікавлених сторін задля його зосередженості на потребах учасників освітнього процесу.
- ДокументМетодичні рекомендації до виконання, оформлення та захисту курсових робіт для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта(БДПУ, 2023) Лопатіна, Ганна Олександрівна; Цибуляк, Наталя ЮріївнаМетодичні рекомендації до виконання, оформлення та захисту курсових робіт для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта складені на основі «Положення про організацію освітнього процесу в Бердянському державному педагогічному університеті», «Положення про академічну доброчесність у Бердянському державному педагогічному університеті»
- ДокументМистецтво в окупації. Рефлексія(2023) Сичікова, Яна Олександрівна; Ковачов, Сергій Сергійович; Цибуляк, Наталя Юріївна; Попова, Анастасія Сергіївна; Лопатіна, Ганна ОлександрівнаЦей проєкт був спрямований на дослідження мистецтва в умовах окупації, на виявлення викликів, які постали перед митцями з окупованих міст, а також на дослідження ефекту вигорання. Ми висвітлили неймовірні історії митців та діячів культури, які проживали в окупації, а зараз є внутрішньо переміщеними особами. Ця книга зосереджена на митцях міста Бердянськ, який все ще окупований на день її видання. На основі проведених інтерв'ю ми показали роздуми, рефлексії, а також твори митців, які певний час знаходились в окупації. Ми не могли мовчати мали говорити про складні умови, в яких опинилося мистецтво під час війни. Це необхідно для розуміння людством глобальної потреби збереження культурної спадщини. Також ми розмірковували про тренди мистецтва України під час боротьби за свою незалежність. У цьому проєкті ми продемонстрували, як змінювались цінності та мотиви українських митців під час війни. Тепер сюжети мистецьких творів розказують про боротьбу українського народу проти загарбників. Тепер меседжами творчості є заклики про підтримку України в ці важкі часи. Все більше у творах українських митців присутня українська символіка, що свідчить про ідентичність української культури. Війна закінчиться, і поступово будуть з'являтися інші сюжети, суспільство повернеться до звичних цінностей, однак ще довго в роботах українських авторів будуть присутній біль та незламність українського народу.
- ДокументОснови науково-дослідної та грантовопроєктної діяльності : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(2023) Цибуляк, Наталя ЮріївнаМета викладання навчальної дисципліни «Основи науково-дослідницької та грантовопроєктної діяльності» полягає в підготовці висококваліфікованих, конкурентоздатних фахівців, спроможних організовувати, планувати та проводити науково-дослідницьку діяльність.
- ДокументОснови науково-дослідної та грантовопроєктної діяльності: робоча програма(2023) Цибуляк, Наталя ЮріївнаПрограма обов’язкової навчальної дисципліни «Основи науково-дослідницької та грантовопроєктної діяльності» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців освітньо-професійної програми «Логопедія. Спеціальна психологія» освітнього ступеня бакалавр, галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 016 Спеціальна освіта. Метою викладання навчальної дисципліни «Основи науково-дослідницької та грантовопроєктної діяльності» полягає в підготовці висококваліфікованих, конкурентоздатних фахівців, спроможних організовувати, планувати та проводити науково-дослідницьку діяльність.
- ДокументПорушення академічної свободи в умовах війни: кейс Бердянського державного педагогічного універстету(БДПУ, 2023) Попова, Анастасія Сергіївна; Лопатіна, Ганна Олександрівна; Цибуляк, Наталя ЮріївнаУ статті досліджується вплив окупації та конфлікту на академічну свободу в Україні, з акцентом на проблеми, з якими зіштовхнулись освітяни та здобувачі Бердянського державного педагогічного університету під час окупації. Зокрема розглядається порушення принципів свободи досліджень, викладання та отримання знань. Аналізуються конкретні виклики, з якими стикалися здобувачі та академічний персонал, включаючи затримання, примусову релокацію, втрату доступу до ресурсів, і психологічний та фізичний тиск.
- ДокументСоціально-освітні домінанти професійної підгтовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Бабич, Павло; Голова, Наталія; Кашуба, Людмила; Кляп, Маріана; Кучерак, Ірина; Панасюк, Єва; Потапюк, Лілія; Скірко, Ганна; Хлєбік, Світлана; Шкода, Альона; Цибуляк, Наталя Юріївна; Василенко, Олена; Єськова, Тетяна Леонідівна; Шипка, Олександра; Гринців, Мар'яна; Баранник, Лілія; Попова, Анастасія Сергіївна; Гордєєва, Тетяна; Ілішова, Ольга Миколаївна; Локарєва, Галина; Новгородський, Руслан; Озерян, Катерина; Бондаревська, Ксенія; Житнік, Тетяна; Заяць, Елла; Петровська, Катерина Володимирівна; Котикова, Олена; Кузьміна, Марія; Попович, Василь; Мороз-Рекотова, Леся Вікторівна; Семеняко, Юлія Борисівна; Янковська, Світлана; Бриндіков, Юрій; Вішталюк, Валерія; Савельчук, Ірина; Захарова, Наталя Миколаївна; Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Коліник, Таіса; Лютий, Вадим; Лях, Тетяна; Сапіга, Світлана; Скубиш, Оксана; Шаумян, Олена; Смоляна, Світлана; Марціноваська, Ірина; Чернета, Світлана; Майборода, Вікторія; Ванєєва, Марія; Кривошеєва, Ольга; Данильчук, Лариса; Градусова, Марія; Козинець, Олександр; Кобильченко, Вадим; Омельченко, Ірина; Костюк, Аліна; Ніколенко, Людмила; Могильова, Ольга; Борисова, Юлія; Степанюк, Вікторія; Чопік, Олена; Докучина, Тетяна; Донченко, Ольга Сергіївна; Кот, Надія Андріївна; Литвиченко, Дарина Сергіївна; Мацейко, Наталія Володимирівна; Метицька, Віолетта; Туболець, Ірина; Романовська, Людмила; Супрун, Дар'яДо збірника увійшли матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», які виявляють та обґрунтовують тенденції підвищення ефективності підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукачів, викладачів, здобувачів.
- ДокументТеорія та практика дошкільної освіти в сучасних експериментальних дослідженнях : монографія(Харків : Право, 2015) Луб’янова, Аліна; Гавриш, Наталя; Семеняко, Юлія Борисівна; Зайцева, Лариса Іванівна; Макаренко, Ліля; Улюкаєва, Ірина Гереєвна; Кот, Надія Андріївна; Цибуляк, Наталя Юріївна; Сущинська, Тетяна Сергіївна; Смірнова, Яна; Омеляненко, Алла Володимирівна; Лопатіна, Ганна Олександрівна; Сущенко, О.Колективна монографія репрезентує результати наукових досліджень, здійснених за широким колом актуальних проблем дошкільної освіти і підготовки для неї педагогічних кадрів. Адресується науковцям, студентам та викладачам вищих педагогічних навчальних закладів, педагогам-практикам
- ДокументУніверситет без стін: збереження академічного потенціалу в умовах війни(ФОП Самченко А. М., 2023) Богданов, Ігор Тимофійович; Гуренко, Ольга Іванівна; Ковачов, Сергій Сергійович; Лопатіна, Ганна Олександрівна; Попова, Анастасія Сергіївна; Сичікова, Яна Олександрівна; Цибуляк, Наталя ЮріївнаМонографія досліджує вплив війни на академічний потенціал університетів України, аналізує виклики, які виникли перед університетською спільнотою в умовах окупації, та представляє стратегії відновлення наукової та освітньої діяльності. Зокрема, розглядаються питання академічної свободи, дистанційної та змішаної освіти, а також соціокультурна роль університету та його третя місія. Через детальний аналіз конкретного кейсу Бердянського Державного Педагогічного Університету, автори намагаються висвітлити ширший контекст впливу війни на вищу освіту в Україні, розкриваючи при цьому значущість академічної спільноти в перебудові суспільства. Монографія є важливим джерелом для освітян, дослідників та всіх, хто цінує нескінченний потенціал знань та освіти як засобу перебудови та прогресу.
- ДокументЄвропейський досвід тьюторства в освіті(ЦФЕНД, 2022) Лопатіна, Ганна Олександрівна; Сичікова, Яна Олександрівна; Цибуляк, Наталя ЮріївнаНадана характеристика та роль тьютора в системі сучасної європейської освіти.