Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Horbatiuk, Larysa"

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Distance Technologies of the Creative Abilities Development as the Component of the Process of Formation Soft Skills
    (London : B P International, 2022) Alieksieieva, Hanna; Kravchenko, Nataliia; Horbatiuk, Larysa; Zhyhir, Viktoriia; Chernieha, Olena
    The work is dedicated to the problem of developing the creative abilities of students as a component of soft skills. The model of formation of the creative professional potential of future specialists is proposed. To describe the conceptual model, the methodology of functional modeling within the graphical notation IDEF0 is used. For the construction of creative abilities during distance learning, it is advisable to use systems of education management, to use cloudtechnologies, systems of videoconferences’ organization, and messengers. The experience of the formation of the creative professional potential of students of Berdiansk State Pedagogical University with the help of distance learning is described.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Experience in using distance learning systems at universities of Ukraine and Mexico
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Alieksieieva, Ganna; Kravchenko, Nataliia; Kuzminska, Olena; Horbatiuk, Larysa
    The basic didactic principles of distance and traditional forms of education are considered. The use of learning management systems (Learning Management System) is relevant in the context of the COVID-19 pandemic. In the process of transition of educational institutions to distance work and learning during quarantine, there was an expansion of the range of tools used and the expansion of the functionality of existing new tools. The main functional modules of modern learning management systems like Moodle, Google Classroom, Microsoft Office 365 and their implementation in distance learning are analyzed. The main functional modules of modern distance learning management systems are identified, they include such modules as system administration, access to educational materials, means to ensure communication between participants in the distance learning process, etc. Distance education is based on the principles and features of traditional forms of learning, in addition, new features are added, which are the use of Internet technologies for access to educational materials, online interaction between students and more. The peculiarities of implementation of the principles of distance and traditional forms of education on the example of higher education institutions of Ukraine (Berdiansk State Pedagogical University, National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine) and Mexico (Autonomous Honored University of Puebla) are considered in the article. Based on the results of the study, general recommendations were developed for the simultaneous use of several platforms, which allows you to work from any device; under modern pandemic conditions, you can also use the mobile Internet, which increases the convenience and productivity; at any time you can view the necessary documents, perform tasks, responds to changes in the workflow, which allows you to learn quickly about innovations and change ways to solve problems. Thanks to the obtained results, teachers will be able to develop more effectively online learning environment.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Implementation of the kanban methodology in the teaching of web technologies for senior students
    (Katowice : Publishing House of Katowice School of Technology, 2022) Shchetynina, Olha; Horbatiuk, Larysa; Alieksieieva, Hanna; Kravchenko, Nataliia
    Бурхливий зріст можливостей, що надають інформаційні технології, має значний вплив на освіту, зокрема, дистанційну, яка в сучасних умовах набула особливої актуальності. Вимушений перехід до віддаленого навчання відбувся ще у 2020 році, у зв’язку з пандемією COVID-19, і продовжився через повномасштабне вторгнення Росії в Україну 24 лютого 2022 року. В обставинах військової агресії, усвідомлюючи надзвичайну важливість надання повноцінної освіти та всебічної підтримки дітям – майбутнім гідним представникам української нації, педагоги продовжують пошук нових засобів передачі знань та формування компетентностей, новітніх методів навчання і виховання учнів, чимало з яких постраждали внаслідок війни, таким чином об’єднуючись у свій «освітній фронт». Сьогодні успішний випускник закладу середньої освіти – це високоосвічена, всебічно розвинена особистість, яка здатна до творчого мислення, самостійного вирішення проблем, вирішення нестандартних завдань, готова до командної взаємодії та продуктивної співпраці. Здатність учня адаптуватися до змін у навколишньому світі, швидко вчитися та освоювати нові вміння та навички робить його в майбутньому конкурентоспроможним на ринку праці. Саме це робить ідею навчання впродовж життя або вміння вчитися однією з ключових компетентностей, якими має володіти випускник для того, щоб знайти шлях до самовираження та успішної реалізації себе в житті. Формування навичок навчання впродовж життя відбувається за підтримки мотивації до постійного навчання, забезпечення доступу до навчання представникам усіх поколінь, використання різних стилів навчання та інновацій у навчально-виховному процесі, використання особистісно-орієнтованих інструментів навчання.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Trello as a Tool for the Development of Lifelong Learning Skills of Senior Students
    (Postmodern Openings, 2022-02) Shchetynina, Olha; Kravchenko, Nataliia; Horbatiuk, Larysa; Alieksieieva, Hanna; Mezhuyev, Vitaliy
    The article focuses on the problem of development of the lifelong learning skills of senior students in secondary school of general education. The model of interaction between the subjects of learning in the Trello project management system is developed. The foreign literature learning environment in the Trello system is developed. The experience of using the Trello project management system in the process of teaching foreign literature in 10th and 11th grades is described. It has been found that according to the lifelong learning approach a person has to possess skills: goal setting, self-regulation, motivation, time management, self-directed learning, collaboration skills, and self-development. It was pointed out that there are common approaches to project management and educational process management. The use of online systems for collaborative work in the educational process in the secondary school of general education is suggested. Online systems for teamwork that support Kanban methodologies for project management have been analyzed. To confirm the effectiveness of the implementation of the Trello project management system as a tool for the development of lifelong learning skills of senior students, an experiment was conducted: criteria, indicators, levels, and the state of formation of lifelong learning skills of senior students were determined; statistical analysis of the results of the experiment was carried out. The effectiveness of the implementation of the Trello project management system as a tool of the formation of the lifelong learning skills of senior students has been experimentally proven. The study can be applied in educational institutions interested in using agile methods in teaching.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Роль засобів ІКТ в організації процес у інформування учнів під час карантину
    (Zeszyty naukowe WST w Katowicach, Польща, 2022) Ostenda, Aleksander; Kravchenko, Nataliia; Istomina, Daria; Alieksieieva, Hanna; Nestorenko, Tetyana; Horbatiuk, Larysa
    У статті аналізуються особливості освітнього процесу під час карантину та описано експеримент для аналізу стану обізнаності учнів м. Бердянськ Запорізької області із використанням інформаційними онлайн ресурсів про Covid-19. Висвітлено теоретичні засади виховання здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання. Методологічна основа дослідження ґрунтується на загальних положеннях теорії пізнання, основних положеннях системного підходу, концепції інформатизації освіти. Надано аналіз сучасних технологій розробки веб-сайтів, описано ергономічні вимоги до освітніх Web-сайтів та теоретично обґрунтовано розробку та проектування веб-сайту для інформування учнів про COVID-19. На основі проведеного експерименту для аналізу стану обізнаності учнів м. Бердянськ із інформаційними онлайн ресурсами про Covid-19 було виявлено необхідність створення додаткових засобів інформування учнів про пандемію. Описано одна із сучасних тенденцій в області програмування для Інтернету - створення веб додатків з RIA. Описано переваги бібліотеки Jquery – підтримка високої якості для додатків, що використовують технологію AJAX, яка дозволяє отримати доступ до веб-сервера з браузера, не наводячи, щоб перезавантажити сторінку. Надано критеріальне порівняння технологій розробки та впровадження динамічних веб-сайтів. За результатами проведеного аналізу експлуатаційних характеристик технології розробки, можна зробити висновок про наявність переваг у РНР-технології. Описано візуальні та текстові інструментів для верстки сторінок. Доведено, що, оскільки, AceHTML володіє основними функціональними можливостям HomeSite та HotDog, це робить його найкращим текстовим редактором серед конкурентів. Описано найпопулярніші системи управління вмістом, які дозволяють зробити виготовлення сайтів максимально простим, звівши його до розробки веб-дизайну та налаштування системи управління веб-контентом.Проведено аналіз сучасних систем розробки сайтів. За результатами загального рейтингу CMS (2021 р.) для створення сайту нами було обрано саме GoogleSites, через її простоту використання, гнучкість, підтримувані розширення для розробки сайту для інформування учнів про Covid-19. Були сформульовані ергономічні та системні вимоги до нашого сайту та описано поетапну технологію розробки освітнього Web-сайту для інформування учнів про COVID-19, він містить теоретичну інформацію, індивідуальні завдання та велику кількість додаткових ресурсів для самоосвіти і, тим самим сприяє підвищенню якості навчання проектуванню інформаційних систем. Це дослідження являється продовження матеріалів, які було опубліковано у нашій статті 2022 року «Організація виховної роботи закладу освіти під час карантину засобами ІКТ», де описано необхідність удосконалення методики виховання засобами дистанційних технологій для формування технологій інформаційної адаптації та потреба в сучасних засобах виховання поведінки учнів під час пандемії засобами ІКТ.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback