Випуск 3 (2017)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Випуск 3 (2017) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 43
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРоль здоров’язберігаючої компетентності педагога в умовах сучасного освітнього простору(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Мостіпака, Т. П.У статті проаналізовано місце здоров’язберігаючих компетенцій у структурі компетентності педагога. Висвітлено стан професійного здоров’я педагога та особливості впливу рівня здоров’язбережувальної компетентності на продуктивність професійної діяльності. Охарактеризовано когнітивний, особистісний та діяльнісний компоненти здоров’язбережувалльної компетентності. Наведено приклад алгоритму впровадження здоров’язберігаючої педагогіки в освітній процес.
- ДокументРоль декоративно-прикладного мистецтва в становленні сучасної деревообробної справи(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Гупік, О. М.У статті визначено роль декоративно-прикладного мистецтва як засобу збереження національної самобутності українців, що виражається через сучасні види деревообробки. Автором зроблено аналіз навчальних видань із зазначеної проблеми й описано технології роботи з деревиною від найдавніших часів до сьогодення.
- ДокументПринципи використання інформаційних технологій у навчальному процесі(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Музиченко, С. В.Розглянуто різні підходи до визначення комплексу принципів розроблення і використання комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання. Наведено власне бачення вимог до комп’ютерної підтримки навчального процесу в умовах традиційної системи навчання.
- ДокументЕксплікація поняття “якість вищої освіти” (зарубіжний досвід)(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Сокол, М. О.У статті аналізуються сутнісні, загальні й відмінні характеристики поняття “якість вищої освіти”. Аргументовано актуалізацію цього поняття як ключового у вітчизняній та зарубіжній педагогічній науці. Розглядаються шляхи формування та визначення понять “якість”, “якість вищої освіти”.
- ДокументЗарубіжний досвід упровадження дистанційного навчання в університетах(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Алієв, Х. М.У статті розглянуто можливості використання дистанційного навчання в провідних зарубіжних університетах. Автором розкрито основні теоретичні та методичні аспекти дистанційних освітніх технологій у процесі професійної підготовки студентів вищих навчальних закладів у провідних країнах світу. Визначено суть, ознаки та особливості дистанційних освітніх технологій у процесі підготовки майбутніх фахівців у провідних країнах Європи та США. Досвід упровадження дистанційного навчання в освітній процес провідних країн свідчить, що сучасні університети повинні мати технічну підтримку від провідних компаній та фірм у галузі IT-технологій.
- ДокументНауково-дослідницька діяльність як компонент самоосвіти і самореалізації особистості(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Рогозіна, Ольга ВасилівнаУ статті розглядаються основні підходи до організації науково-дослідницької діяльності в закладах освіти. Розкрито особливості організації навчально-дослідницької діяльності учнів та студентів, визначено принципи побудови навчально-виховного процесу в навчальному закладі засобами дослідницької технології, сучасне поняття “науково-дослідницька діяльність”, яка поєднує в собі два взаємозалежних елементи. Зазначено роль науково-дослідницької діяльності як компонента самоосвіти та саморозвитку особистості.
- ДокументВідомча професійна підготовка прикордонників у Республіці Індія(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Бхіндер, Н. В.У статті досліджено відомчу професійну підготовку прикордонників в Республіці Індія та значення специфіки охорони державного кордону для розробки програми підготовки прикордонників. Крім того автор описує обов’язкову прикордонну підготовку прикордонників та порівнює спеціальні відомчі навички для різних прикордонних відомств.
- ДокументМультимедійні технології як засіб розвитку музично-творчих здібностей дітей 6–7-річного віку(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Ніколаєнко, Л. І.Визначено роль мультимедійних технологій у процесі розвитку музично-творчих здібностей дітей 6-7 років. Виокремлено складові мультимедіа. Розкрито форми і методи практичного застосування мультимедійних засобів навчання на заняттях гуртка “Музична абетка” школи ранньої творчої орієнтації “Малюк”.
- ДокументМісце інформаційних технологій у процесі формування в майбутніх учителів фізики готовності до організації інноваційної діяльності учнів(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Андрєєв, А. М.У статті подано аналіз місця інформаційних технологій у системі підготовки майбутнього вчителя фізики до здійснення інноваційної педагогічної діяльності (зокрема, у процесі формування у нього готовності до організації учнівської інноваційної діяльності з фізики). Зокрема, розглянуто такі основні блоки: інформаційна підготовка студентів – майбутніх учителів фізики; використання інформаційних технологій студентами в їх навчально-пізнавальній та науково-дослідній діяльності; розроблення, апробація та впровадження нових інформаційно-комунікаційних продуктів в освітній процес.
- ДокументПедагогічне обґрунтування варіативного модуля “Історія українського костюма” для учнів 10–11 класів(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Охріменко, Л. С.Розглядаються основні підходи, зміст і методична характеристика варіативного модуля “Історія українського костюма” з метою залучення учнів до збереження етнографічних і культурних традицій українського народу. Програмою варіативного модуля передбачено ознайомлення учнів 10-11 класів з історією українського костюма, функціями одягу та його класифікацією, а також з технологією виготовлення українського костюма різних регіонів України.
- ДокументМодель формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей з використанням програмно-імітаційних комплексів(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Антонюк, Д. С.У статті представлена авторська модель формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей з використанням програмно-імітаційних комплексів. Описуються основні блоки та компоненти моделі та розглядається використання програмно-імітаційних комплексів як засобу підвищення ефективності освітнього процесу із застосуванням описаної моделі. Резальтатом реалізації авторської моделі формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей є високий рівень сформованості економічної компетентності студентів технічних спеціальностей.
- ДокументТехнічне конструювання в агротехнічних коледжах як метод мотивації до вивчення фізики(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Барканов, Артем БорисовичУ статті розглядаються проблеми впровадження фізико-технічного конструювання в навчання фізики в агротехнологічних коледжах. Пропонуються теми робіт для залучення студентів до фізико-технічного конструювання. Показано, що використання в навчальному процесі фізико-технічного конструювання підвищує мотивацію до вивчення фізики. Процес виконання конструкторських нестандартних завдань дозволяє формувати навички застосування знань з фізики на практиці та сприяє професійній спрямованості навчання фізики в агротехнічних коледжах.
- ДокументПриродничо-наукова підготовка майбутніх психологів у вищих навчальних закладах у контексті сучасної парадигми вищої освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Білик, В. Г.У статті аналізуються питання модернізації природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах у контексті сучасної парадигми вищої освіти. На основі проведеного дослідження щодо теоретичних і методичних проблем природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах у контексті сучасної парадигми вищої освіти автор засвідчує неналежне їх висвітлення в науковій літературі та робить висновки про те, що природничо-наукова підготовка майбутніх психологів у вищих навчальних закладах повинна здійснюватися шляхом такої її реформації, яка була б зорієнтована на пошук нових педагогічних умов і засобів, що забезпечували б успішну підготовку творчих, висококваліфікованих та конкурентоспроможних на ринку праці психологічних фахівців.
- ДокументЗдоров’язбережувальна компетентність як важлива складова професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури до роботи в основній школі(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Безкопильний, О. О.; Матусевич, А. М.Здоров’язбережувальна компетентність є важливою складовою професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури, що актуалізується збільшенням кількості хронічно хворих дітей під час навчання в загальноосвітній школі. Численні дослідження проблеми підготовки майбутніх вчителів фізичної культури недостатньо уваги приділяють питанням формування їх здоров’язбережувальної компетентності, як важливої складової професійної готовності вчителя фізичної культури до реалізації практичної діяльності.
- ДокументПонятійний апарат формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) В’яла, О. М.; Путров, С. Ю.Поняття “формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності” розглядається як процес набуття студентами кваліфікації, яка забезпечить їм ефективну реалізацію власних здібностей, розкриття творчого потенціалу, оволодіння певним соціальним досвідом, підвищення професійної майстерності та вдосконалення, спрямоване на залучення учнів до занять фізичними вправами на уроках фізичної культури, при проведенні фізкультурно-оздоровчих заходів у режимі навчального дня, позакласної та позашкільної фізкультурно-оздоровчої роботи.
- ДокументРоль навчальної дисципліни “Робота в матеріалі” у фаховій підготовці сучасного вчителя технології(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Бусленко, О. М.У статті визначено пріоритетні напрями професійної підготовки майбутніх учителів технології, одним з яких є забезпечення якісної фахової освіти. Автор відзначає, що введення до робочого навчального плану дисципліни “Робота в матеріалі” дозволить підвищити рівень конкурентоспроможності випускників профільних педагогічних ВНЗ.
- ДокументОсобливості чинників професійної спрямованості та компетентності учителів технологій(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Гевко, І. В.У статті проаналізовано зв’язки показників професійної компетентності учителів технологій із показниками, які ми розглядати в якості сприятливих чи несприятливих для її розвитку чинників. Повнота вивчення системи полягає у всебічному розгляді системи і виокремленні чинників професійної спрямованості та компетентності учителів технологій. Актуальність вивчення професіоналізму майбутніх учителів значно зростає в зв’язку з потребами удосконаленням системи освіти України. Готовність педагога надавати якісні освітні послуги як оптимально реалізований і відновлювальний потенціал особистості як індивід стає сьогодні важливою сферою наукових інтересів.
- ДокументВизначення закономірностей розвитку програмного забезпечення комп’ютерної техніки як умова фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Бардус, Ірина ОлександрівнаПрофесійна підготовка майбутніх ІТ-фахівців до продуктивної професійної діяльності потребує фундаменталізації комп’ютерних дисциплін. У статті систематизовано та класифіковано за призначенням програмне забезпечення комп’ютерної техніки. Доведено необхідність ретроспективного аналізу кожного виду програмного забезпечення для фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій. На основі розроблених критеріїв визначено загальні закономірності розвитку програмного забезпечення комп’ютерної техніки.
- ДокументМетодологія інтерактивного навчання у вищій школі(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Горбунов, Л. В.; Звягінцева, О. В.; Ворфоломєєва, В. І.Стаття присвячена підвищенню ефективності засвоєння інформації студентами технічних ВНЗ за допомогою розробленої методології інтерактивного навчання. Вона має чітку структуру в вигляді системи методів моделювання інформації. У статті подані багаторівневий спосіб навчання студентів, критерії оцінки результатів на кожному рівні і розвиток відповідних компетенцій.
- ДокументІзраїльський досвід професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії у вищих навчальних закладах(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Базильчук, О. В.; Базильчук, В. Б.Стаття присвячена проблемі професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії в провідних вищих навчальних закладах Ізраїлю. Визначено перелік ізраїльських університетів, які проводять підготовку бакалаврів фізичної терапії. Проаналізовано основні підходи до системи підготовки професійних кадрів з фізичної терапії в Ізраїлі. Проведено аналіз навчальних планів підготовки бакалаврів фізичної терапії в ізраїльських вищих навчальних закладах. Висвітлено основні відмінності між системами підготовки фізичних терапевтів у Ізраїлі та Україні.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »