Випуск 3 (2017)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Випуск 3 (2017) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 43
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументService quality assessment in the retail trade enterprises (case of Gori region)(Berdyansk State Pedagogical University, 2017) Kazishvili, GiorgiRetail trade enterprises in the service quality of the research is particularly important to establish whether there is a relationship between service quality, customer satisfaction and staff (employees) contentment. Therefore, we consider it appropriate for the purpose of this study to hold it separate.
- ДокументTerminology of professional development of physical training teachers in the conditions of postgraduate pedagogical education(Berdyansk State Pedagogical University, 2017) Voitovska, OksanaIn the article on the basis of analysis of scientific literature the essence of the process of professional development of physical training teachers in the conditions of postgraduate pedagogical education is determined. It has been established that the peculiarity of the professional development of physical training teachers in the conditions of postgraduate pedagogical education is the creation of conditions for actualization in physical training teachers the needs of the formation of motivation, value orientations, their continuous professional development, and ensuring organizational and methodological support of their movement to a high level of professional competence and in the professional self-actualization of physical training teachers.
- ДокументTraining future teacher of physical culture at high educational establishments as the priority direction of high physical-cultural education(Berdyansk State Pedagogical University, 2017) Kravchenko, Julia; Konoval'skaya, Lyudmila; Suschenko, LyudmilaWithin the article it is made the stress on that fact that high physical-cultural education states new demands to the training of future teachers of Physical culture for the professional activity. Authors analyze the training of the future teachers of physical culture as the integrated pedagogical system, which creates the necessary conditions for the formation of professional competence and development of the personality of future teacher of physical culture on the base of the mastering profession ally oriented skills and abilities , personal qualities, mastering practical professional experience which provide the effectiveness of the physical-cultural-healing work.
- ДокументUX проектування сайтів як основа підготовки спеціалістів web-дизайну(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Мосіюк, О. О.У статті описано основні етапи проектування дизайну інтерфейсів веб та мобільних додатків, розкрито поняття “проектування досвіду взаємодії” (UX). На прикладі проектування дизайну Web-сайту розписано такі етапи, як дослідження цільової аудиторії, створення історій користувача та користувацьких сценаріїв, інформаційної архітектури, ескізів сторінок та інтерфейсу сайту, представлено базові визначення тощо. Проаналізовано науково-методичну літературу дисциплін, пов’язаних із Web-технологіями, і наголошено на важливості їх оновлення із урахуванням сучасних підходів до розробки в ІТ галузі.
- ДокументАналіз деяких вітчизняних інформаційно-аналітичних web-орієнтованих систем управління навчальним процесом у вищих школах(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Карплюк, С. О.У публікації розглядаються характерні особливості розробки автоматизованих систем управління навчальним процесом вищої школи. Наведено ряд вітчизняних автоматизованих інформаційно-аналітичних систем, які сприятимуть ефективному управлінню процесом навчання сучасного вищого навчального закладу. Проведено порівняльну характеристику функціонування деяких модулів систем, які використовуються в навчальному процесі фізико-математичного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка. Окреслено теоретичні та практичні засади проектування та використання такого роду систем, а також визначено шляхи та напрями подальшого їх вдосконалення.
- ДокументВизначення закономірностей розвитку програмного забезпечення комп’ютерної техніки як умова фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Бардус, Ірина ОлександрівнаПрофесійна підготовка майбутніх ІТ-фахівців до продуктивної професійної діяльності потребує фундаменталізації комп’ютерних дисциплін. У статті систематизовано та класифіковано за призначенням програмне забезпечення комп’ютерної техніки. Доведено необхідність ретроспективного аналізу кожного виду програмного забезпечення для фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій. На основі розроблених критеріїв визначено загальні закономірності розвитку програмного забезпечення комп’ютерної техніки.
- ДокументВизначення зв’язку між індивідними якостями вчителя фізичної культури і показниками його професійної надійності(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Солтик, О. О.У статті досліджено професійну надійність вчителя фізичної культури. Звертається увага на вплив якостей вчителя на показники професійної надійності. Зокрема, проаналізовано зв’язок між індивідними якостями педагога і показниками його надійності: безпомилковістю, самовіддачею і ефективністю. Визначено низку взаємозв’язків, які вказують на існування залежності між індивідним рівнем учителя і його професійною надійністю.
- ДокументВідомча професійна підготовка прикордонників у Республіці Індія(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Бхіндер, Н. В.У статті досліджено відомчу професійну підготовку прикордонників в Республіці Індія та значення специфіки охорони державного кордону для розробки програми підготовки прикордонників. Крім того автор описує обов’язкову прикордонну підготовку прикордонників та порівнює спеціальні відомчі навички для різних прикордонних відомств.
- ДокументДизайнерська підготовка майбутніх учителів технологій(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Савенко, І. В.У статті висвітлено концептуальні засади та вихідні положення фахової підготовки майбутніх учителів технологій до навчання основ дизайну учнів загальноосвітньої школи в сучасних освітніх умовах. Обґрунтовано, що процес професійної підготовки майбутніх учителів технологій у вищих навчальних закладах до викладацької діяльності передбачає формування світоглядних позицій засобами мистецтва, визначення й усвідомлення його ролі в розвитку загальної культури особистості, інтеграцію психолого-педагогічної та професійно-практичної складових, організації неперервної освіти та самовдосконалення.
- ДокументДіагностика та аналіз рівнів готовності викладачів до формування соціальної зрілості студентів вищих аграрних навчальних закладів: констатувальний етап педагогічного експерименту(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Данченко, І. О.У статті висвітлено аспекти проведення діагностики вихідного стану рівнів готовності викладачів до формування соціальної зрілості студентів вищих аграрних навчальних закладів. Визначено структуру готовності викладачів ВАНЗ до формування соціальної зрілості студентів ВАНЗ, а також діагностичні методики, за допомогою яких визначався рівень готовності викладачів до впровадження педагогічної технології формування соціальної зрілості студентів у навчально-виховному процесі ВАНЗ. Здійснено аналіз отриманих результатів.
- ДокументЕксплікація поняття “якість вищої освіти” (зарубіжний досвід)(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Сокол, М. О.У статті аналізуються сутнісні, загальні й відмінні характеристики поняття “якість вищої освіти”. Аргументовано актуалізацію цього поняття як ключового у вітчизняній та зарубіжній педагогічній науці. Розглядаються шляхи формування та визначення понять “якість”, “якість вищої освіти”.
- ДокументЗарубіжний досвід упровадження дистанційного навчання в університетах(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Алієв, Х. М.У статті розглянуто можливості використання дистанційного навчання в провідних зарубіжних університетах. Автором розкрито основні теоретичні та методичні аспекти дистанційних освітніх технологій у процесі професійної підготовки студентів вищих навчальних закладів у провідних країнах світу. Визначено суть, ознаки та особливості дистанційних освітніх технологій у процесі підготовки майбутніх фахівців у провідних країнах Європи та США. Досвід упровадження дистанційного навчання в освітній процес провідних країн свідчить, що сучасні університети повинні мати технічну підтримку від провідних компаній та фірм у галузі IT-технологій.
- ДокументЗастосування педагогічних задач у професійній підготовці майбутнього вчителя(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Жигірь, Вікторія ІванівнаУ статті проаналізовано сутність понять “задача”, “педагогічна задача”. Розглянуто проблему застосування педагогічних задач як невід'ємного і ефективного засобу професійної підготовки майбутнього вчителя. Схарактеризовано особливості внутрішньопредметних, міждисциплінарних та міжциклових педагогічних задач та принципи їх розв’язання під час вивчення студентами педагогічних дисциплін.
- ДокументЗдоров’язбережувальна компетентність як важлива складова професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури до роботи в основній школі(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Безкопильний, О. О.; Матусевич, А. М.Здоров’язбережувальна компетентність є важливою складовою професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури, що актуалізується збільшенням кількості хронічно хворих дітей під час навчання в загальноосвітній школі. Численні дослідження проблеми підготовки майбутніх вчителів фізичної культури недостатньо уваги приділяють питанням формування їх здоров’язбережувальної компетентності, як важливої складової професійної готовності вчителя фізичної культури до реалізації практичної діяльності.
- ДокументМетодична система розвитку критичного мислення студентів у процесі вивчення теоретичної фізики(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Соломенко, А. О.У статті розглядається проблема розвитку критичного мислення суб’єктів навчального процесу. Доведено необхідність розвитку критичного мислення майбутнього фахівця. Здійснено історико-генезисний аналіз уявлень про сутність критичного мислення. Визначено дидактичний потенціал теоретичної фізики щодо формування і розвитку критичного мислення студентів. Автор статті пропонує методичну систему розвитку критичного мислення студентів – майбутніх учителів фізики. Теоретично обґрунтовано зміст основних складників – блоків розробленої експериментальної моделі, яка покладена в основу пропонованої методичної системи.
- ДокументМетодичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх фахівців технологічної освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Даннік, Людмила Анатоліївна; Онищенко, Сергій ВікторовичУ статті висвітлюється актуальне питання щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання в підготовці студентів педагогічних спеціальностей. На конкретному прикладі розглядається методика, яка дозволяє активізувати процес викладання в майбутніх фахівців технологічної освіти, підвищує інтерес до дисципліни, розвиває творчі здібності, дозволяє досягти більш глибинного розуміння навчального матеріалу, привчає працювати в команді, тобто дозволяє оптимізувати процес навчання в цілому та реалізувати принцип діяльнісної спрямованості як складової гуманізації навчання.
- ДокументМетодологія інтерактивного навчання у вищій школі(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Горбунов, Л. В.; Звягінцева, О. В.; Ворфоломєєва, В. І.Стаття присвячена підвищенню ефективності засвоєння інформації студентами технічних ВНЗ за допомогою розробленої методології інтерактивного навчання. Вона має чітку структуру в вигляді системи методів моделювання інформації. У статті подані багаторівневий спосіб навчання студентів, критерії оцінки результатів на кожному рівні і розвиток відповідних компетенцій.
- ДокументМодель формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей з використанням програмно-імітаційних комплексів(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Антонюк, Д. С.У статті представлена авторська модель формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей з використанням програмно-імітаційних комплексів. Описуються основні блоки та компоненти моделі та розглядається використання програмно-імітаційних комплексів як засобу підвищення ефективності освітнього процесу із застосуванням описаної моделі. Резальтатом реалізації авторської моделі формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей є високий рівень сформованості економічної компетентності студентів технічних спеціальностей.
- ДокументМультимедійні технології як засіб розвитку музично-творчих здібностей дітей 6–7-річного віку(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Ніколаєнко, Л. І.Визначено роль мультимедійних технологій у процесі розвитку музично-творчих здібностей дітей 6-7 років. Виокремлено складові мультимедіа. Розкрито форми і методи практичного застосування мультимедійних засобів навчання на заняттях гуртка “Музична абетка” школи ранньої творчої орієнтації “Малюк”.
- ДокументМісце інформаційних технологій у процесі формування в майбутніх учителів фізики готовності до організації інноваційної діяльності учнів(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Андрєєв, А. М.У статті подано аналіз місця інформаційних технологій у системі підготовки майбутнього вчителя фізики до здійснення інноваційної педагогічної діяльності (зокрема, у процесі формування у нього готовності до організації учнівської інноваційної діяльності з фізики). Зокрема, розглянуто такі основні блоки: інформаційна підготовка студентів – майбутніх учителів фізики; використання інформаційних технологій студентами в їх навчально-пізнавальній та науково-дослідній діяльності; розроблення, апробація та впровадження нових інформаційно-комунікаційних продуктів в освітній процес.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »